Προσκήνιο-Παρασκήνιο
ΙΣΟΤΗΣ…
Διαβάζοντας αυτές τις μέρες την… «δικαιολογία» του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη για την θέσπιση του γάμου των ομοφύλων, ότι αυτή η θέσπιση αποτελεί δημοκρατική εφαρμογή της Ισότητας, πέρασαν από το μυαλό μου διάφορες σκέψεις.
Ο όρος αυτός που αποτελούσε ένα από τα βασικά στοιχεία της τριάδας της Γαλλικής Επανάστασης (Ελευθερία, Ισότης, Αδελφότης), χρησιμοποιείται πολλές φορές για άσχετα πράγματα, χαϊδεύοντας τα αυτιά των λαών.
Τότε φυσικά υπήρχε κυριαρχούσα η ανισότητα μεταξύ των διαφόρων ομάδων του λαού. Υπήρχαν οι Ευγενείς και μη Ευγενείς. Υπήρχαν οι Φεουδάρχες και μη Φεουδάρχες. Υπήρχαν οι Ελεύθεροι και οι Δούλοι. Αυτήν την Ισότητα επιζητούσε το κυρίαρχο σύνθημα αυτής της σημαδιακής για τον κόσμο επανάστασης.
Αργότερα φυσικά πραγματοποιήθηκε η άλλη επανάσταση του «προλεταριάτου», η οποία κατέληξε στην αποτυχία που όλοι γνωρίζουμε, επειδή μέσα στην πλέρια «ισότητα» αποδείχτηκαν κάποιοι, οι οποίοι ήταν… πιο ίσοι από τους άλλους.
Ύστερα από αυτές τις διαπιστώσεις δημιουργήθηκε το λεγόμενο Φεμινιστικό Κίνημα, το οποίο βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, επειδή επιζητεί την ισότητα μεταξύ Ανδρών και Γυναικών, ιδιαίτερα ως προς τις εργασιακές συνθήκες. (Εφ’ όσον οι γυναίκες εργάζονται πλέον παντού)…
Τώρα τελευταία όμως δημιουργήθηκε παγκόσμια το… «κίνημα της ανωμαλίας», όπως αυθαίρετα το ονομάζει ο γράφων. Έτσι οι άνθρωποι βλέπουν έκπληκτοι «ζευγάρια»… πολύ σοβαρών ανδρών μεταξύ τους και λιγότερων αλλά σοβαρών γυναικών μεταξύ τους. Η σημερινή κοινωνία… «φιλελευθεροποιημένη» δεν θέλησε να αντιδράσει κι έτσι η… «ισότητα» της ανωμαλίας, προχώρησε τόσο πολύ, ώστε οι εκπρόσωποί της αποθρασύνθηκαν τόσο ώστε να θεωρούν ανωμαλία την ομαλότητα και να προσπαθούν αυτήν την… ανώμαλη ιδέα να την επιβάλλουν και μάλιστα με τσαμπουκά!
Εκτός των άλλων, ύστερα από το λογικό «σύμφωνο συμβίωσης» για να στεγαστεί νομικά αυτή η ανωμαλία προχώρησαν επιζητούντες… γάμο που οδηγεί με πολλούς πλάγιους και προφανώς ανήθικους τρόπους σε υιοθεσίες παιδιών!
Όπως είναι γνωστό στα λεγόμενα προηγμένα κράτη οι δεσμοί της Εκκλησίας και της Πολιτείας είναι πολύ χαλαροί και έτσι η επιδίωξη των ανωμάλων στέφτηκε από επιτυχία με όλα τα επακόλουθα. Υπάρχουν ήδη παιδιά με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες και η αναγνώρισή τους σε χώρες, κυρίως Ορθόδοξες, καθίσταται πολύ δύσκολη.
Στην πατρίδα μας οι δεσμοί της Εκκλησίας με την Πολιτεία εξακολουθούν να είναι ισχυροί, κυρίως όμως μεταξύ λαού και Εκκλησίας, όπως αποδεικνύουν οι πολλοί θρησκευτικοί γάμοι στις εκκλησίες που ξεπερνούν κατά πολύ τους θεσπισμένους «πολιτικούς»!
Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, τον οποίον τιμώ και ως άνθρωπο και ως πολιτικό και ως Πρωθυπουργό και ως επιστήμονα, θέλησε να προσαρμοστεί με τα δεδομένα των… «προηγμένων» Ευρωπαϊκών και άλλων χωρών του κόσμου και αποκάλεσε ΙΣΟΤΗΤΑ την εφαρμογή δια νόμου του Γάμου μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, με όλα τα επακόλουθά του στα οποία δεν θα αναφερθώ εδώ.
Αλλά πώς είναι δυνατό να θεωρηθεί ως αναγνώριση ισότητας αυτή η ανωμαλία; Λόγω της επιστημονικής μου ιδιότητας αποκαλώ ως ανωμαλία την δημιουργία οικογένειας με διάφορα τερτίπια μεταξύ δύο ατόμων του ιδίου φύλου. Πώς είναι δυνατόν;
Η Δημιουργία έπλασε τον Άνδρα με τα δικά του γεννητικά όργανα εμφανή εξωτερικά και την Γυναίκα με τα δικά της εξωτερικά και εσωτερικά όργανα με ιδιαίτερες λειτουργίες για το κάθε φύλο αποσκοπούντων στην δημιουργία παιδιών, πράγμα που δεν είναι δυνατόν μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου.
Μπορεί να σεβόμαστε τις… σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εξαλείφεται αυτομάτως η ανωμαλία. Είναι δυνατόν αυτή την ιδιαίτερη προτίμηση του καθένα να την εντάξουμε στον ιερό όρο της ισότητας;
Ευτυχώς αυτήν τη φορά η Εκκλησία επιζητεί επίσης την ισότητα μεταξύ των πιστών της, με απόλυτη ηρεμία την οποία οφείλουμε να σεβαστούμε. Και αυτό συμβαίνει επειδή οι θέσεις της δεν στηρίζονται μόνο στην φυσιολογία (αντίθετο της ανωμαλίας), αλλά κυρίως στις «γραφές» με τις οποίες ο γάμος είναι θεσπισμένος ως ένα μυστήριο…
Γι - Πας