Προσκήνιο-Παρασκήνιο
ΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΤΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ!..
Μεγάλη αγανάκτηση εξέφραζαν οι απανταχού της Ελλάδος «προοδευτικοί» για την προσπάθεια του Ελληνικού Κράτους να εφαρμόσει την «αξιολόγηση». Συγκεκριμένα μάλιστα οι δημοδιδάσκαλοι απήργησαν θορυβωδώς για τον λόγο αυτόν!
Τι σημαίνει «αξιολόγηση»; Από όργανα του ίδιου του κλάδου τους θα διαπιστώνονταν ποιοι από αυτούς ορκίστηκαν στην λήψη του πτυχίου τους, το οποίο τους εξασφάλισε την θέση στην οποία βρίσκονται και ποιοι εξελίχτηκαν με μεταπτυχιακές σπουδές και άλλες δραστηριότητες, ώστε να πρέπει να καταλαμβάνουν τις πιο καίριες θέσεις στην εκπαίδευση προς όφελος της Ελληνικής νεολαίας.
Όλοι οι «προοδευτικοί» αρνούνται αυτές τις διαδικασίες, οι οποίες εμπίπτουν στην «επιβολή» της «αριστείας»… κόκκινο πανί ιδιαίτερα των κατ’ επάγγελμα συνδικαλιστάδων, δια βίου κηφήνων της «δημοκρατίας» και παντελώς αγνοούντων το αντικείμενο των σπουδών τους, επειδή δεν ασχολούνται με αυτό!
Και ιδού το τραγικό αποτέλεσμα: Ένας αχθοφόρος των σιδηροδρομικών σταθμών σε κάποια φάση «μετατάχτηκε» στην Δημοτική Εκπαίδευση ως… «κλητήρας ή αργόσχολος» και θέλοντας, χωρίς ιδιαίτερες σπουδές να αυξήσει τον μισθό και την επερχόμενη σύνταξή του… «ξαναμετατάχτηκε» νόμιμα από την Δημοτική Εκπαίδευση στους σιδηροδρόμους, όπου από πρώην αχθοφόρος ονειρεύτηκε θέση σταθμάρχου στα 59 του, επειδή εκεί υπήρχε… μεγάλη ζήτηση! «Νόμιμα» και εύκολα πράγματα, μια και η προβλεπόμενη εκπαίδευση ήταν στο… άρπα κόλα!
Μόλις τελείωσε η… «εκπαίδευσή» του, κάποιοι θεώρησαν κατά εγκληματικό τρόπο ότι μπορούσε στο τριήμερο φωτιά της Αποκριάς και Καθαράς Δευτέρας να τοποθετηθεί ως σταθμάρχης στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας και οι «γνώσεις» και το ταπεραμέντο του τον οδήγησαν στο μοιραίο σφάλμα με αποτέλεσμα το πολύνεκρο δυστύχημα που οδήγησε στο πένθος ολόκληρη την Ελλάδα!
Και ξέρετε τι έκανε ο… ανίδεος; Αναφώνησε: Αμάν έγινε… «τράκα» και προσέτρεξε με τους γνωστούς… προοδευτικούς τρόπους να δικαιολογήσει τα… αδικαιολόγητα. Με την φτωχή νοημοσύνη του θεώρησε ότι… ίδιο μια βαλίτσα ξεχασμένη και ίδιο μια αμαξοστοιχία που τρέχει με 160 χιλιόμετρα.
Ως εδώ, λοιπόν, υπάρχει ο αναμφισβήτητος αυτουργός της δολοφονίας, διότι περί αυτού πρόκειται, 57 αθώων ανθρώπων, στην πλειοψηφία τους νέων με όνειρα για την ζωή.
Σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατό να κριθεί «αθώος» του αίματος, επειδή ο ίδιος ενσυνείδητα επιδίωξε να καταλάβει αυτήν τη θέση, θεωρώντας αυτοβούλως, προοδευτικά απαγορευομένης πάσης… «έξωθεν» αξιολόγησης, ότι είναι ικανός γι’ αυτό!
Εν τούτοις, υπάρχουν και αυτουργοί ηθικοί, οι οποίοι παρά τους συνδικαλισμούς, έχουν χρέος να ελέγχουν και να κρίνουν την διαδρομή εκάστου μέχρι να φτάσει σε ένα κεντρικό σταθμαρχείο και να ρυθμίζει την κυκλοφορία τρένων – βολίδων – σε διήμερα και τριήμερα αργίας και μεγάλης κίνησης.
Η αίτηση και λήψη μηνιαίας αδείας, χωρίς εξέταση από επίορκους «φίλους τους» γιατρούς δεν πρόκειται να τους απαλλάξει από την μεγάλη τους ευθύνη. Όπως δεν πρόκειται να απαλλάξει και εκείνους, που παρακολουθώντας την αξιοσύνη του αυτουργού σε όλη την διαδρομή του, τον έστειλαν τελικά στην Λάρισα για να… αντικαταστήσει κάποιους που ήθελαν να το… γλεντήσουν στο τριήμερο κι όπως αποδεικνύεται από την βιαστική αποχώρησή τους δεν τους ενδιέφερε τίποτε άλλο!
Όλα αυτά είναι «εύκολα» για την αδέκαστη δικαιοσύνη και θα πράξει στο ακέραιο, με κάθε σοβαρότητα για το συμβάν, το καθήκον της.
Υπάρχουν βέβαια και άλλοι διαχρονικοί υπεύθυνοι που, νομοθετώντας, έδωσαν το νομότυπο δικαίωμα στον περιού ο λόγος να φτάσει από αχθοφόρος σε σταθμάρχη. Και αυτή η ευθύνη θα πρέπει να καταλογιστεί κατ’ αναλογία, όπως επίσης και η ευθύνη εκείνων που με διάφορους τρόπους καθυστέρησαν την εγκατάσταση των σύγχρονων αυτόματων ηλεκτρονικών συστημάτων.
Αλήθεια σε πόσες και σε ποιες χώρες της Ευρώπης λειτουργεί αυτό το σύστημα; Δεν θα πρέπει όμως να ξεχνιέται ότι στην δική μας περίπτωση λειτουργούσε νόμιμα το παλαιό σύστημα, το οποίο δεν είχε καταργηθεί και οι υπεύθυνοι των παραβάσεων θα πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά!
Γι - Πας