ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ - ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΗ!
Το ύφος των διαχρονικών σημειωμάτων μου της τελευταίας τετραετίας, και βάλε, δεν είναι δυνατόν να κρύψει το μέγεθος της ικανοποίησής μου από το εκλογικό αποτέλεσμα της περασμένης Κυριακής. Λένε ότι πολλά από αυτά περιείχαν πολύ οξείες εκφράσεις προς την απελθούσα Κυβέρνηση, αλλά δεν ήταν δυνατό να μην υπάρξουν αυτές οι εκφράσεις, οι οποίες ήταν ανάλογες με τα σχολιαζόμενα γεγονότα. Ή τα λες χύμα, με προσοχή στους χαρακτηρισμούς, ή καλύτερα να μην τα πεις καθόλου!
Θα μου επιτραπεί επομένως αυτή τη φορά να μην επανέλθω σε κανένα από τα, τραγικά για μένα, γεγονότα τα οποία σχολίαζα, τα οποία ήταν πρωτόγνωρα και τα οποία κατέληξαν σε αυτό το απόλυτα σωστό εκλογικό αποτέλεσμα, έστω και αν επήλθε κάπως αργά.
Εννοώ, φυσικά, αυτό το 48%, μαζί με το ΚΙΝ.ΑΛ., το οποίο αποτελέστηκε από πολίτες, που η αγανάκτησή τους είχε φτάσει στο κατακόρυφο και οι οποίοι πήραν μία βαθειά ανάσα ανακουφίσεως, συνοδευόμενη από λόγια, τα οποία είναι καλύτερα να μην αναφέρω. Ας μην τους... μιμηθούμε!
Πολύ συζητιέται, ως... περίεργο το 31,5% που παρέμεινε στον απελθόντα Πρωθυπουργό, που αγωνίστηκε με νύχια και με δόντια για να το συγκρατήσει. Εμένα δεν με απασχολεί, επειδή, μεγάλο μεν, λογικό δε να υπάρχει, ως αποτέλεσμα της «πελατειακής νοοτροπίας» την οποία ο απελθών πρωθυπουργός και οι συν αυτώ υπηρέτησαν με τόσο πάθος, ώστε αυτή να αποτελεί την μεγαλύτερη «κολοτούμπα» από τις πολλές που όλοι αυτοί έχουν στο ενεργητικό τους, διότι ας μην ξεχνάμε ότι εισήλθαν στην διακυβέρνηση και την εξουσία, κι ας τον αρνείται η κυρία Μπαζιάνα, έχοντας ως... αστέρι στο μέτωπό τους την εξαφάνιση του «πελατειακού κράτους»!
Το 31,5% επομένως ήταν φυσικό επακόλουθο της κολοτούμπας. Δεν μας απασχολεί. Εκείνο που μας απασχολεί είναι το ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης από την εποχή που διεκδίκησε και πέτυχε πανηγυρικά την αρχηγία της Ν.Δ. κατόρθωσε να επιβάλει την δική του πολιτική γραμμή και νοοτροπία για την οποία αμφισβητούνταν από πολλούς και η οποία τηρήθηκε σε όλη την προεκλογική περίοδο με απόλυτη επιτυχία και κατέληξε σε αυτόν τον θρίαμβο. Του αξίζει γι’ αυτό ένα μεγάλο μπράβο, διότι καθιερώθηκε πλέον και στην Ελλάδα κόσμιος ευρωπαϊκός προεκλογικός αγώνας, παρά το ότι ο αντίπαλός του... δεν συμφωνούσε.
Απομένει πλέον να δούμε και να υποστούμε ευχάριστα και το νέο κυβερνητικό έργο, το οποίο θα αποπνέει την σοβαρότητα που επιβάλλεται από τις δύσκολες περιστάσεις. Προσωπικά οφείλω να ομολογήσω ότι ξαφνιάστηκα δυσάρεστα από το... υφυπουργομάνι, που περιλαμβάνει η νέα Κυβέρνηση! Πολύ δυσάρεστα μάλιστα. Αλλά μέσα σε αυτούς, όπως παρατήρησα, υπάρχουν πολλοί εξωκοινοβουλευτικοί τεχνοκράτες, οι οποίοι προφανώς θα παίξουν, υπεύθυνα πλέον ως κυβερνητικά όργανα, τον ρόλο εκείνων των... αναρίθμητων και περίεργων συμβούλων, ορισμένοι από τους οποίους κατά τον πρώην πρωθυπουργό ήταν «παράσιτα της... προσκολλήσεως», όπως π.χ. οι Καρανίκας και Πετσίτης! Θα δείξει.
Τέλος, τοπικά νοιώθω υπερηφάνεια, διότι ο προοριζόμενος για την Προεδρία της Βουλής κ. Κώστας Τασούλας, είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει στο καίριο αυτό πολιτειακό αξίωμα το κύρος και την λαμπρότητα που του αξίζει και που έχει καταρρακωθεί τα τελευταία χρόνια!
Η... ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ!
Άκουσα σε κάποιο τηλεοπτικό κανάλι για την... μεγάλη αγωνία εκείνων που, υπερήλικες όντες, υποχρεούνται να εξεταστούν για την ανανέωση του «διπλώματος οδήγησης» και σαφώς συμπεραίνονταν ότι... ακόμα και για λόγους ανθρωπιστικούς προς αυτήν την ομάδα, οι εξετάσεις θα πρέπει να καταργηθούν!
Τυχαίνει να ανήκω σε αυτήν την ομάδα, όπου επανειλημένα με το προηγούμενο σύστημα μου ανανεώθηκε η «άδεια οδήγησης» και όπου με το νέο σύστημα υποχρεώθηκα να υποβληθώ στην... στοιχειώδη αυτήν εξέταση, με απόλυτη επιτυχία! Σιγά την εξέταση, ενός... έμπειρου οδηγού. Θεωρώ ότι ορθά θεσπίστηκε αυτή η εξέταση, διότι δίνει την δυνατότητα σε ανθρώπους έμπειρους να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασιν σε ποιους πρόκειται να επιτραπεί να οδηγούν ένα όχημα, το οποίο έχει γκάζι, φρένα, φανάρια και καθρέφτες, μέσω των οποίων εξαρτώνται ανθρώπινες ζωές, είτε πεζών, είτε κυρίως άλλων οδηγών μεγάλων ή μικρών οχημάτων ή και διτρόχων, οι οποίοι απέναντί τους ή πλάι τους έχουν ένα όχημα, υποτίθεται βαίνον με βάση όλους τους κανόνες οδήγησης.
Η ευθύνη βέβαια δεν θα πρέπει να ανήκει μόνον στους έμπειρους εξεταστές που προανέφερα. Ανήκει κυρίως στους γιατρούς, οι οποίοι πιστοποιούν την ικανότητα εκάστου για οδήγηση, ακόμα πιο κύρια όμως, ανήκει σε αυτούς οι οποίοι αιτούνται την ανανέωση της αδείας τους.
Προσωπικά νομίζω ότι έκαστος με την πολυετή πείρα του στην οδήγηση είναι ο ίδιος σε θέση να γνωρίζει εάν μπορεί να οδηγεί και ως εκ τούτου μόνος του να σταματά όταν πρέπει και να μην πιέζει ούτε γιατρούς αλλά ούτε και εξεταστές. Πώς είναι δυνατόν μία μικρή ταλαιπωρία για την εξέταση να τον τρομάζει και να μην τον τρομάζει αυτή καθ’ εαυτή η οδήγηση;
Γι - Πας