ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ - ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
O ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΟΥ!..
Όταν για πρώτη φορά στα 1990-91 ο Αντώνης Σαμαράς ως Υπουργός των Εξωτερικών της Κυβέρνησης Μητσοτάκη επισκέφτηκε την Αλβανία, έμεινε εμβρόντητος από την εικόνα που αντίκρυσε στη Βόρεια Ήπειρο, με τους πεινώντες και ρακένδυτους αδελφούς μας, να τον εκλιπαρούν να τους επιτραπεί η επίσκεψη των συγγενών τους, που ήταν διασπαρμένοι, όχι μόνο στην Ελληνική Ήπειρο, αλλά σε ολόκληρη την Ελλάδα!
Είναι γνωστό τι έκανε ο Σαμαράς τότε, αλλά είναι ακόμα πιο γνωστή η αντίδραση σύσσωμης της αντιπολίτευσης, στην οποία υπάγονταν ο τότε μικρός ΣΥΡΙΖΑ και η μεγάλη μάζα αυτών που σήμερα... «μετακόμισαν» και γιγάντωσαν τις τάξεις του, ζητωκραυγάζοντας ουρανομήκως τον κ. Αλέξη Τσίπρα.
Γνωρίζω καλά τι είδε τότε ο Αντώνης Σαμαράς εξ ιδίας αντιλήψεως, ως προσκεκλημένος εκείνη την εποχή του Ιατρικού Συλλόγου Αργυροκάστρου. Οι συνάδελφοί μας, Έλληνες την καταγωγή, παρακαλούσαν για ένα κουτί γάλα «εβαπορέ», ή ένα πακετάκι μακαρόνια ή ρύζι, στο δε νοσοκομείο Αργυροκάστρου η κατάσταση δεν μπορεί να περιγραφεί, ούτε θα γίνει πιστευτή, ως προερχόμενη από έναν... «υπερεθνικιστή», όπως ασφαλώς θα χαρακτηρίζεται από τους Συριζαίους η αφεντιά μου.
Με όλα αυτά στη θύμησή μου άκουσα έκπληκτος τον λαϊκιστή Πρωθυπουργό μας να κατακεραυνώνει τον βουλευτή της Ν.Δ. κ. Κουμουτσάκο μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, επειδή... τόλμησε να τον ρωτήσει για την πολιτική που ακολουθεί η Ελλάδα σχετικά με την καταφανέστατα οργανωμένη από την Τουρκία... «δολοφονική» θαλάσσια μετανάστευση Σύρων και όχι μόνο, στα Ελληνικά νησιά και από εκεί στις πλατείες της Ελληνικής πρωτεύουσας, αποδεκατισμένοι από τους δολοφόνους διακινητές Τούρκους! Άκουσα αποσβολωμένος τις λαϊκίστικες κορώνες του, περί του... «τιμήματος» της ανθρώπινης ζωής, προκειμένου να εισπράξει το χειροκρότημα των υποτακτικών του τους οποίους έχει ανάγκη να τους... «μαντρώσει» για την ψήφο τους στα δολοφονικά για την Ελληνική κοινωνία μνημονιακά νομοσχέδια. Κι όμως, ο διακεκριμένος διπλωμάτης, που είναι ο κ. Κουμουτσάκος, δεν ρωτούσε για τα ευρώ, ως αντάλλαγμα για τις ανθρώπινες ζωές, αλλά για τα... διπλωματικά ανταλλάγματα, τα οποία χειρίζεται με τον δικό της αποτελεσματικό τρόπο η Τουρκία και από τα οποία δεν θα πρέπει να μείνει έξω η Ελλάδα και μάλιστα σε αυτήν την δύσκολη εποχή, όντας με τον... χαλκά στο λαιμό που της έχουν περισφιγμένο οι... «σύμμαχοι» εταίροι της.
Αυτά τα ανταλλάγματα δεν θα πρέπει να αποσυνδεθούν από την οικονομική διαπραγμάτευση, όσο κι αν οι Ευρωπαίοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν το αντίθετο. Οι Έλληνες στον ανθρωπιστικό τομέα γνωρίζουν παλαιόθεν το καθήκον τους, το οποίο οι «Ευρωπαίοι» αυτής της στιγμής δείχνουν πόσο πολύ αγνοούν με την συμπεριφορά τους. Δεν χρειάζονται επομένως «λαϊκισμοί» γι’ αυτά τα πράγματα.
ΑΠΕΧΕΤΕ... ΚΥΑΜΩΝ!
Μαζί με τη φράση «ουδείς αγεωμέτρητος εισήτω» που ήταν αποτυπωμένη στην είσοδο της Σχολής του στον Κρότωνα, ο μεγάλος Έλληνας Σοφός, ο Πυθαγόρας συνιστούσε εξ αρχής στους μαθητές του όχι να μη «φάνε κουκιά», αλλά να μη «μετράνε κουκιά», τα οποία οι Αρχαίοι Πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν, ως γνωστόν, για ψηφοδέλτια!
Ο Σοφός γνώριζε τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών με κουκιά μεταξύ φιλικών κυρίως ομάδων, όπως τα γνωρίζουμε κι εμείς μέχρι σήμερα. Καταλήγουν αναμφισβήτητα σε... μετεκλογικούς, τραγικούς πολλές φορές, διχασμούς ανεπανόρθωτους. Αυτό θα συνιστούσα και στους διεκδικητές της αρχηγίας της Ν.Δ. υποψηφίους, οι οποίοι στον οίστρο τους να μας δείξουν ποιοι είναι και τι πρόκειται να κάνουν, ξεχνούν την Πυθαγόρεια υπόδειξη, η οποία φρονώ ότι δεν προέρχεται από έλλειψη δημοκρατικότητας του Σοφού, αλλά από την μεγάλη σωφροσύνη του.
Όλοι τους ευτυχώς οι υποψήφιοι είναι πολύ γνωστοί στα ευρύτερα στρώματα του Ελληνικού λαού από την προηγηθείσα θητεία τους σε πολύ σοβαρά αξιώματα τα οποία υπηρέτησαν και δεν χρειάζεται να μας πουν, ως προεκλογικές υποσχέσεις τους, που πάντα καταλήγουν στον «κάλαθο των αχρήστων», τι πρόκειται να κάνουν για το καλό του κόμματός τους.
Ο Ελληνικός λαός γνωρίζει πλέον την σοβαρότητα, την συνέπεια, την συγκρότηση, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητα ενός εκάστου εξ αυτών. Ας τον αφήσουν ελεύθερα να επιλέξει τον καλύτερο κατά την κρίση του.
Γι - Πας