ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΟ
- Ο άλλοτε δήμαρχος Φίλιππος Φίλιος επί δημαρχίας του κατασκεύασε τον λεγόμενο αύλακα ιστιοπλοΐας, ο οποίος επέφερε ανήκεστες βλάβες στην ιχθυοπανίδα και την ορνιθοπανίδα, αφού κατέστρεψε μεγάλες εκτάσεις από τους φυσικούς καλαμιώνες στην περιοχή.
- Στους καλαμιώνες αυτούς φώλιαζαν και φωλιάζουν ακόμη όσα από τα υβρίδια πτηνά ζούσαν στην λίμνη και την περίοδο της κατοχής ήταν η μοναδική φυσιολογική τροφή των πολιτών του Λεκανοπεδίου μαζί με τα άφθονα ψάρια: κυπρίνια, γλύνια, μαρίτσια, τσίμες, τσιρώνια, χάλια, καραβίδες κ.α.
- Σήμερα όλα αυτά έχουν εκλείψει από τις αλόγιστες επεμβάσεις αρχών και αρχομένων. Αντί ο τότε δήμαρχος να διανοίξει δυο-τρεις διόδους στο ανάχωμα στο Στρούνι να διέρχονται τα ψάρια και να γεννοβολούν στα ρηχά, κατασκεύασε τον αχρείαστο αύλακα και τώρα καλείται η Μικρή μας Πόλη να καταβάλει το πρόστιμο!
- Αλήθεια, στη λίμνη του Πολυφύτου πώς αναπτύσσονται οι καραβίδες από τις οποίες αποζούν περί τις 100 οικογένειες, αποστέλλοντας τεράστιες ποσότητες στο εξωτερικό και στη δική μας λίμνη δεν υπάρχει ούτε μια για δείγμα, απ’ αυτές που άλλοτε ο Αλέκος ο Χατζής περιφερόμενος στα καφενεία της πόλης εφοδίαζε τους μερακλήδες ρακοκαταναλωτές!..
* * *
- Αφουγκρασθήκαμε την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως στα «Ακραία Φαινόμενα», όπου αράδιασε τις προθέσεις της να διορίσει 4.500 στα ειδικά σχολεία για την κάλυψη των αναγκών, ενώ βρισκόμαστε στο τέλος του Α’ Εξαμήνου, όπως και στον διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να καταργήσει την τοποθέτηση αναπληρωτών αντί μονίμων και την επιχορήγηση στα πανεπιστήμια με αξιολόγηση.
- Όμως απέφυγε, ίσως και γιατί δεν ερωτήθηκε από τους τηλεπερσόνες για τις διακρίσεις που κάνει στους τίτλους σπουδών μεταξύ χριστιανών, όπου καταργήθηκε η αναγραφή του θρησκεύματος και των μουσουλμάνων, όπου το θρήσκευμα αναγράφεται πλήρως!
- Όπως και με την περιφρόνηση των αποφάσεων του ΣτΕ για το μάθημα των θρησκευτικών, όπου συνεχίζεται η διδασκαλία από τους φακέλους του Φίλη και του Γαβρόγλου, που έχουν απορριφθεί.
- Είχαμε την σ. Άννα Διαμαντοπούλου που αντί βιβλίων εφοδίαζε τους μαθητές με φωτοτυπίες, έχουμε και τη Νίκη μας που συνεχίζει να εφαρμόζει ό,τι απέρριψε το ΣτΕ; Θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου!..
* * *
- Δεν γνωρίζω αν κάποιος από τον περιρρέοντα χώρο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων δοκίμασε να διακριβώσει το βάρος των μαθητικών σάκων, πολλές από τις οποίες πλέον είναι και τροχήλατες, και δέχθηκε ότι το βάρος αυτό είναι ανεκτικό για τους μαθητές των 7 έως 12 ετών…
- Είναι τόσο υπέρβαρες, που σε πολλές περιπτώσεις τις μεταφέρουν οι γονείς ή οι παππούδες και γιαγιάδες, γιατί θεωρούν ότι τα παιδιά είναι αδύνατον να επωμισθούν τόσο βάρος ικανό να προκαλέσει σκολίωση, λόρδωση, κύφωση και άλλες σοβαρές σωματικές βλάβες ισόβιες.
- Υπάρχει σήμερα σχολίατρος, που να νουθετεί τους εκπαιδευτικούς πόσο είναι το επιτρεπτό βάρος των μαθητικών σάκων;
- Επί των ημερών μας, είχαμε σχολίατρο και ως μαθητές και ως εκπαιδευτικοί, που επισκεπτόταν τα σχολεία και έδινε τις σχετικές οδηγίες.
- Σήμερα; Είναι άγνωστο! Σε τι χρησιμεύει αυτό το άχθος (φορίο-βάρος) που σε καθημερινή βάση μεταφέρουν στα σχολεία οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαιδεύσεως αν μη στην δυσφορία των μαθητών για μάθηση!..
* * *
- Κόβω το πρόστιμο σημαίνει, ότι απαλλάσσω τον τιμωρηθέντα με την καταβολή του προστίμου!
- Σ’ αντίθετη περίπτωση το πρόστιμο επιβάλλεται από το αρμόδιο όργανο για κάποια παράβαση!
- Έχουμε καταστρέψει την ωραιότερη γλώσσα του κόσμου! Όλοι οι ξένοι διανοούμενοι έχουν εκφρασθεί με τις καλύτερες φιλοφρονήσεις για την ελληνική γλώσσα!
- Ο μέγας Γερμανός ποιητής και συγγραφέας Γκαίτε έλεγε ότι η ελληνική γλώσσα είναι αυτοί που μιλούν οι άγγελοι!
- Ε, αυτήν την γλώσσα οι θολοκουλτουριάρηδες, επειδή απαιτείται κάποια προσπάθεια για την σωστή έκφρασή της, την έχουν περιθωριοποιήσει αφού είναι θιασώτες της ήσσονος προσπάθειας, τακτική που έχουν αποδεχθεί και εφαρμόζουν απαξάπαντες οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων!
- Γι’ αυτό άλλωστε δεν θέλουν την αξιολόγηση και αυτό το αίτημά τους το αποδέχονται διαχρονικώς άπασες οι κυβερνήσεις για να μην έρθουν σε σύγκρουση με το εκπαιδευτικό προλεταριάτο!..