ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΟ
- Προπολεμικά, κάπου εκεί στην 10ετία του ’30 (1921-1930) δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχε συμβεί στην παιδεία και δυναμικός γελοιογράφος απέδωσε τα τεκταινόμενα με σκίτσο στο οποίο έμπαιναν σε φούρνο κούτσουρα και έβγαιναν τούβλα, δηλαδή έμπαιναν άμορφα και έβγαιναν μορφοποιημένα τούβλα.
- Σήμερα με τα «οράματα» του σ. Φίλη, του ΜΗ πτυχιούχου, για μείωση των ωρών διδασκαλίας (αύριο κανείς δεν θα μπορεί να τις αυξήσει αν το «πείραμα» Φίλη αποτύχει) αύξηση του χρόνου διαλειμμάτων, ποιος θα διανοηθεί να μειώσει αυτόν το χρόνο που θα είναι κεκτημένο, επαναφορά μαθημάτων όπως των αρχαίων ή της χημείας κ.λπ..
- Έτσι επί των ημερών Φίλη-Λιάκου θα συμβεί το αντίστροφο: Στη σύγχρονη γελοιογραφία θα δούμε να μπαίνουν στον φούρνο τούβλα (μορφοποιημένα) και θα βγαίνουν κούτσουρα (αμορφοποίητα)!..
- Προς δόξαν της Επιτροπής Παιδείας ης ηγείται ο πολύς Αντώνης Λιάκος ο εθνοαποδομητής!..
* * *
- Φαίνεται ότι οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αιθεροβατούν, που θα έλεγε και ο αλήστου μνήμης Ανδρέας μας, άλλως δεν εξηγείται η άποψη της γ.γ. σ. Πρέκα, ότι η μη προώθηση των προβλημάτων οφείλεται στο υπονομευμένο περιβάλλον και στην υποχρέωση που αναλάβαμε από την Συμφωνία (διάβαζε Μνημόνιο) την οποία υπογράψαμε το περασμένο καλοκαίρι!..
- Ποιος έφερε αυτή τη συμφωνία, για την οποία ο σ. Αλεξάκης μας καράφλιασε λέγοντας, επί 17 ολόκληρες ώρες συζητούσαμε για ένα συμβιβασμό!
- Και είδαμε τον σ. Αλεξάκη τον ολίγο οιηματία να χαμογελά προκλητικά ενώ οι εταίροι μας ήσαν καταπονημένοι!..
- Ποιος λοιπόν υπονομεύει την προσπάθεια της Α’ Β’ Αριστεροδεξιάς κυβερνήσεως αν δεν την υπονομεύουν οι ίδιοι;
- Αν η αντιπολίτευση θεωρείται υπονομευτής, τότε τι να πούμε για την τελείως αρνητική στάση του ΣΥΡΙΖΑ όταν βρίσκονταν στην αντιπολίτευση;
* * *
- Σε συζήτηση σε τηλεοπτικό πάνελ αφουγκρασθήκαμε από ειδήμονα σε θέματα παιδείας, ότι δεν γίνεται ανίχνευση των δεξιοτήτων των μαθητών, ώστε να επιλέξουν την κατάλληλη Σχολή!..
- Φυσικά, δεν γίνεται ανίχνευση, γιατί αυτή η επιστημονική εργασία στα σχολεία είναι και επίπονος και απαιτητική.
- Αυτή μπορεί να γίνει από εκπαιδευτικούς, που και γνώσεις έχουν για τον επαγγελματικό προσανατολισμό και θέληση για εργασία.
- Όσον αφορά τις γνώσεις, επί Ράλλη είχαν μετεκπαιδευθεί περί τους 1.500 εκπαιδευτικοί σ’ αυτόν τον τομέα αλλά πώποτε τους ανατέθηκε αυτή η αποστολή για λόγους που κανείς δεν γνωρίζει.
- Ίσως από πιέσεις του Κλάδου που είναι θιασώτης της ήσσονος προσπάθειας, έτσι οι μαθητές αφήνονται στην τύχη τους να βρουν το δρόμο τους!..
* * *
- Προ μηνός περίπου βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη ο ολίγον οιηματίας Αλέξης όπου έλαβε χώρα συνάντηση όλων των πρωθυπουργών της γης με αφορμή τη συζήτηση περιβαλλοντικών προβλημάτων.
- Εκεί είχε την ευκαιρία μόνος εξ όλων των πρωθυπουργών να συναντηθεί με τον Τούρκο πρόεδρο και μπορούσε να του θέσει το κυοφορούμενο πρόβλημα της αναγνώσεως εδαφίων του κορανίου επ’ ευκαιρία του Ραμαζανίου.
- Όμως, το απέφυγε επιμελώς ή αν το έθεσε ο Ταγίπ το έγραψε στα μέστια (παλαιά υποδήματα) του.
- Έτσι τώρα κλαυθμηρίζουμε, γιατί προσβάλλεται το παγκοσμίου πολιτιστικής κληρονομιάς μνημείο της Αγίας Σοφίας από τον ιμάμη που σε καθημερινή βάση και επί ένα μήνα αναγιγνώσκει εδάφια του κορανίου!..
- Αφερίμ, σ. Αλέξη και για την ανοχή και για την αδιαφορία!..
* * *
- Κατά τη συνάντησή του ο ολίγον οιηματίας πρωθυπουργός σ. Αλεξάκης με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ερντογάν έπρεπε να τον ρωτήσει: -Ταγίπ, εφέντη, πώς κατάφερες εσύ σε μια πολυπληθή χώρα με πληθυσμό 80.000.000 κατοίκων και έχεις 27 υπουργούς και εγώ με το ένα όγδοον, μόλις 10.000.000 κατοίκους να έχω 44 και με την αφεντιά μου 45;
- Ποια είναι η δική σου μέθοδος και δεν πιέζεσαι από τους βουλευτές σου για υπουργοποίηση;
- Πολύ θα ήθελα να τη μάθω ώστε του λοιπού να την εφαρμόζω και να έχω ήσυχο το κεφάλι μου και να μην υπόσχομαι ολιγομελές με 10 συν πλην ένα και να καταλήγω στους 44;
- Αλλά έπαιζε με την γραβάτα, όπως συνήθως κάνει και με τον Γιούνκερ και τον… Ολαντρέου!