Comp 1

ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΥΞΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΤΣΟΛΑΜΠΡΟΣ on . Posted in Αιχμές & Νύξεις

Παράξενη σιωπή!

• Αμφιλεγόμενο είναι το πόρισμα, μετά τρία έτη, για την δολοφονία του Κ. Κατσίφα από την αστυνομία της Αλβανίας, το οποίο ούτε πολύ μα ούτε και λίγο μας πληροφορεί, ότι ο Κ. Κατσίφας αυτοκτόνησε με δύο σφαίρες στην καρδιά! Αν είναι δυνατόν να πυροβολήσει δύο φορές την καρδιά του. Ο Έλληνας ιατροδικαστής που προέβη στη νεκροψία – νεκροτομή δήλωσε ότι πυροβολήθηκε από απόσταση τουλάχιστον 15 μέτρων, αυτό προκύπτει από την εξέταση. Οι Αλβανοί που σφίγγουν τον κλοιό των ομογενών μας Β/Ηπειρωτών τονίζουν άλλα αντ’ άλλων. Και εμείς αυτούς τους εγκληματίες, με περισσή φροντίδα προσπαθούμε να τους εντάξουμε στην Ε.Ε. που ούτε στοιχειώδη σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν δείχνουν. Το παρατηρούμε στην με επιμέλεια τακτική του ΥΠΕΞ κ. Δένδια να μην καθυστερήσει η ένταξή τους. Άντε κ. Δένδια μην καθυστερείς αυτήν την ενταξη!

Κακοτεχνίες…

• Είδαμε στην τηλετύφλα να μας ενημερώνει ότι σε δημόσιο δρόμο, ταχείας κυκλοφορίας, ο φωτισμός που έχει τοποθετηθεί είναι εστραμμένος όχι προς το οδόστρωμα αλλά προς τα έξω, προς την πρασιά, προς τους αγρούς, προς το απέραντο πράσινο! Και το ερώτημα για αυτήν την κακοτεχνία είναι ποιος ευθύνεται; Ο εργολάβος; Ο μηχανικός; Ο επιβλέπων; Ο μηχανικός που εξετέλεσε το σχέδιο κατασκευής της οδού αυτής; Ή ο παραλαβών το έργο μηχανικός δημόσιος υπάλληλος, που έβαλε την υπογραφή του σ’ ένα έργο κακοτεχνίας, λες και δεν συνέβαινε τίποτε; Και, προφανώς, δεν είναι μήτε ο πρώτος, ούτε και ο τελευταίος, που παραλαμβάνει έργα κακοτεχνίας, που η προχειρότητά τους αποδεικνύεται σε πλημμύρες, σε κατολισθήσεις και σ’ άλλα φυσιολογικά και φυσικά φαινόμενα, που προδίδουν την κακοτεχνία και πολλές φορές έχουν ολέθρια αποτελέσματα!..

Ανθρωπιστικά μαθήματα…

• Σε καθημερινή βάση έχουν καταστεί τα προβλήματα βίας, που συμβαίνουν στα σχολεία και δη στα Λύκεια, χωρίς να αποκλείονται και σε κατώτερα σχολεία, γυμνάσια ή δημοτικά! Και, αφουγκραζόμαστε από επίσημα χείλη, ότι θα ληφθούν όλα τα μέτρα τα ενδεικνυόμενα για την πάταξη και την αποφυγή τους! Μα αυτά τα συμβάντα δεν εξαλείφονται με διαταγές και εγκυκλίους, αλλά με τη σωστή διαπαιδαγώγηση, όπως συνιστά και ο Μέγας Πλάτων, τονίζοντας: -Ω, άριστε, μη βία, αλλά παίζων τρέφε τους παίδας δηλαδή, ώ καθηγητές και δάσκαλοι, όχι με την βία αλλά παίζοντας να ανατρέφετε τους παίδας (τα παιδιά). Επομένως, αυτή η μέθοδος, η τακτική διαπαιδαγωγήσεως των μαθητών, των παιδιών, θέλει χρόνο και προσπάθεια και όχι βίαια μέσα. Είδαμε πρόσφατα στην τηλετύφλα να μάχονται μαθητές με καθηγητή, το άκρον άωτον της βίας στα σχολεία και η γυμνασιάρχης απέφυγε να λάβει θέση!

Απρέπειες…

• Ανοίξαμε την αγκαλιά μας, γιατί δεν μπορούσαμε να κάνουμε κι αλλιώς και δεχθήκαμε τους μετανάστες και πρόσφυγες, όλοι τους μουσουλμάνοι. Μάλιστα, ο πρωθυπουργός μας ετόνισε ότι με αυτούς θα μπολιαστούμε και η ΠτΔ είπε ότι αυτοί είναι το μέλλον μας. Όμως αυτοί εισπηδήσαντες στη χώρα μας δεν την σέβονται και δεν την αγαπούν. Απόδειξη γι’ αυτό είναι ότι κατά το 2019 μ.Χ. έχουν προκαλέσει βιαιοπραγίες σε περισσότερους από 374 ορθοδόξους ναούς, είτε καταστρέφοντάς τους, είτε βεβηλώνοντάς τους, χωρίς καμία σοβαρή αντίδραση από το κράτος, που σε πολλές περιπτώσεις άνοιξε τα σύνορά του ή κάνοντας τα στραβά μάτια για την είσοδό τους. Εδώ γεννάται το ερώτημα: Αν κάποιος χριστιανός βεβήλωνε κάποιο τέμενος ή έκανε άσχημη σάτιρα προς τον Μωάμεθ, όπως έγινε στη Γαλλία με σατιρικό περιοδικό τι θα συνέβαινε; Γιατί αυτή η ανοχή μας προς αυτούς;