ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΥΞΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΤΣΟΛΑΜΠΡΟΣ on . Posted in Αιχμές & Νύξεις

Τα χρυσόπαιδα του ΣΥΡΙΖΑ…

Δεν είναι ο Τσίπρας που κατέκρινε τον διορισμό των «δικών μας» παιδιών επί ΠΑΣΟΚ και ΝουΔου. Ε, ο σ. Αλεξάκης δείχνει την ανοχή του σε διορισμούς «δικών τους παιδιών». Έτσι διορίσθηκαν στον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων Κοινωνικής Αλληλεγγύης οι σύντροφοι: Στυλιανός Πλιάκης ως διευθυντής με μηνιαίες αποδοχές 4.300 ευρώ μεικτά και ο Θεόδωρος Παρασκευόπουλος ως υπ/ντής με μηνιαίες αποδοχές μεικτές 3.400 ευρώ. Αυτοί οι διορισμοί που πρέπει να ενταχθούν, στην αξιοκρατία ή στην ευνοιοκρατία απότοκο του ηθικού πλεονεκτήματος της πρώτης φοράς Αριστεράς; Διότι αποδεικνύεται, ότι οι σημερινοί εφαρμόζουν το «παλαιότερο» των «παλαιών», για να μην ισχυρισθεί κάποιος, ότι δεν έχει συνέχεια το κράτος!

Το «ασημένιο βέλος»…

Ο πολυπράγμων παλαιοπασόκος σ. Σπίρτζης κουβάλησε από την Ιταλία το «ασημένιο βέλος», έναν συρμό της 10ετίας του ’90-2.000, ως το πλέον σύγχρονο που θα έκανε την συγκοινωνία Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3.15’. Όμως, δεν μπόρεσε να κινηθεί στο πεπαλαιωμένο δίκτυο του ΟΣΕ, δεν του επέτρεψε αυτήν την επίδειξη και αναγκάσθηκε η εταιρία που το έφερε να το παραλάβει και να το μεταφέρει στην γειτονική Ιταλία, απ’ όπου και το έφερε. Δεν γνώριζε ο σ. Σπίρτζης, ότι το δίκτυο είναι της εποχής του Τρικούπη; Τόσο ανίδεος αποδείχθηκε και κουβάλησε το «Ασημένο Βέλος» παρωχημένης εποχής ως σύγχρονο να καλύψει τις ανάγκες του ΟΣΕ; Αλλά θα μου πείτε, αυτός και η παρέα του ξεπούλησαν τον ΟΣΕ όσο τιμάται ο ποδοσφαιριστής Μήτρογλου, γιατί τα 300.000.000 ευρώ φαίνονταν λίγα για το ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς, ενώ τα 50.000.000 θεωρήθηκαν οκαζιόν για τον ΣΥΡΙΖΑ και τους περί αυτόν ΑΝΕΛ!

«Προσάρτηση» της Μακεδονίας…

Διαστρέβλωση της ιστορίας, άγνοια, ασχετοσύνη τι να πρωτοβάλει στο νου του ο τηλεθεατής, όταν αφουγκράζεται από επίσημα εννοείται χείλη ότι χωρίς την προσάρτηση της Μακεδονίας η χώρα μας, η Ελλάδα θα ήταν ένα μικρό βαλκανικό κράτος αδύναμο. Και εδώ γεννάται το ερώτημα:
Ο Παύλος Μελάς που μετέβη στην Μακεδονία, αφήνοντας όλες τις ανέσεις του στην Αθήνα και δίνοντας και τη ζωή του για την Απελευθέρωση, το έκανε για την προσάρτησή της, για να γίνει μεγάλη η Ελλάδα; Δεν έπρεπε να απελευθερωθούν τα τμήματα εκείνα της Ελλάδος, που βρίσκονταν υπό οθωμανική κυριαρχία; Η Μακεδονία απελευθερώθηκε προτού απελευθερωθεί η Ήπειρος, άρα εμείς, κατά την συλλογιστική του δημοσιογράφου και πρώην Υπ/γού Αμύνης κ. Παναγιωτοπούλου, προσαρτησθήκαμε για να μην είναι η Ελλάδα μικρό Βαλκανικό κράτος και μετά 7 χρόνια απελευθερώθηκε και η Θράκη ή προσαρτήθηκε και η Δυτική Θράκη κι αυτή για να γίνει η Ελλάδα μεγάλη και δυνατή; Και μετά 27 χρόνια παραλάβαμε με την Συνθήκη των Παρισίων τα Δωδεκάνησα. Αυτό έγινε για να γίνει η Ελλάδα μεγάλη και τρανή ή έπρεπε να ενσωματωθούν τα Δωδεκάνησα στον εθνικό κορμό; Έλεος κ. Παναγιωτόπουλε!..

Η είσοδος των Γρεβενών…

Ο οδηγός του λεωφορείου εκτελώντας το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα διήλθε από την πόλη των Γρεβενών προκειμένου να πάρει δύο επιβάτες. Όσοι βρίσκονταν εντός του λεωφορείου ταξιδεύοντας, εντυπωσιάστηκαν με την φροντισμένη είσοδο της πόλεως, τα περιποιημένα καλλωπιστικά δέντρα, την καθαριότητα, την διακόσμηση ένθεν και ένθεν της οδού με φυτά και άνθη, δίνοντας στον περαστικό, στον επισκέπτη, την εντύπωση ότι τόσο ο δήμαρχος όσο και ο επί του πρασίνου αντιδήμαρχος, καταπιάνονται με κέφι για την καλλωπισμένη εικόνα της πόλεώς τους, του δήμου τους. Εμείς εδώ στα Γιάννενα;

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ