Δωρεάν ψηφιακό φροντιστήριο σε μαθηματικά και γλώσσα από το 2024

on .

THLEKPAIDEYSH 2

Σημαντικές ψηφιακές τομές στην εκπαίδευση ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο έχει στο τιμόνι του τον πλέον κατάλληλο άνθρωπο για να τις προωθήσει. 

Ο λόγος για τον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη, ο οποίος αναφέρθηκε σε μια σειρά μεταρρυθμίσεων για την παιδεία που παίρνουν το δρόμο της υλοποίησης. Μεταξύ αυτών και η ενισχυτική διδασκαλία μέσω κινητού, το «Ψηφιακό Φροντιστήριο», που ήδη ετοιμάζεται για να ξεκινήσει τη λειτουργία από τη νέα χρονιά, όπως ανέφερε ο Κ. Πιερρακάκης, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Στην αρχική του εφαρμογή, σύμφωνα με τον υπουργό,  θα περιλαμβάνει τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά και θα προσφέρεται απολύτως δωρεάν σε όλους τους μαθητές, που είτε είναι δύσκολο να μετακινούνται από τις περιοχές που ζουν προς άλλες με φροντιστηριακές διευκολύνσεις, είτε χάνουν ένα μάθημα και θέλουν να αναπληρώσουν την ύλη.

Χαρακτηριστικά ο Κ. Πιερρακάκης ανέφερε πως «στην τελική του μορφή που θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2024, θα είναι μαγνητοσκοπημένη όλη η ύλη από την Α΄ Δημοτικού έως και την Β΄ Λυκείου σε ενότητες με βάση τα μαθήματα και τις ώρες διδασκαλίας. Για την Γ΄ Λυκείου προβλέπουμε όχι μαγνητοσκοπημένη αλλά ζωντανή ψηφιακή διδασκαλία των μαθημάτων από εκπαιδευτικούς που θα έχουν προετοιμαστεί. Οι μαθητές θα παρακολουθούν τον καθηγητή να διδάσκει και θα μπορούν να κάνουν και ερωτήσεις».

Πλατφόρμα για τη σχολική βία

Αναφερόμενος στα αυξημένα περιστατικά σχολικής βίας τόνισε πως «χρειάζεται να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας να σπάσει αυτό το απόστημα. Είναι προς τούτο σημαντική η αγωγή όλων, το ζήτημα είναι πολύ δύσκολο αλλά είμαστε αποφασισμένοι να εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητές μας να το αντιμετωπίσουμε. Υπάρχει ήδη ένα θεσμικό πλαίσιο από την προκάτοχό μου, η πλατφόρμα που θα επιτρέπει στα παιδιά να μιλάνε ανώνυμα και να καταγγέλλουν περιστατικά βίας στα σχολεία ή και έξω από αυτά θα βοηθήσει πολύ».

Όπως είπε ο Υπουργός Παιδείας η πλατφόρμα θα είναι έτοιμη εντός Νοεμβρίου.

Για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια

Παράλληλα, επανέλαβε την σταθερή απόφαση της κυβέρνησης και του ιδίου προσωπικά να έχει ολοκληρωθεί «έως το τέλος του χρόνου η απαραίτητη κοινοβουλευτική διαδικασία για την ψήφιση της νέας πραγματικότητα στα ΑΕΙ με τις συνεργασίες του δημόσιου πανεπιστήμιου με κρατικά και ιδιωτικά πανεπιστήμια άλλων χωρών».

Ο υπουργός διασαφήνισε πως «το δημόσιο πανεπιστήμιο με βελτιωμένες ακόμη περισσότερο τις δομές του, με ενισχυμένη χρηματοδότηση και νέα εκπαιδευτικά εργαλεία στη διάθεσή του παραμένει η ναυαρχίδα και ο οδηγός της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στη χώρα κι αυτό δεν αλλάζει».

Ωστόσο, όπως είπε «έχουμε περίπου 50.000 Έλληνες φοιτητές σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, αριθμό μεγαλύτερο, αναλογικά με τον πληθυσμό μας, από την Μ. Βρετανία και την Ισπανία κι αυτό κάποτε πρέπει όχι απλώς να σταματήσει, αλλά η τάση να αναστραφεί, να έρχονται ξένοι φοιτητές να σπουδάσουν προπτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα σε συνεργασία με τα δικά μας δημόσια πανεπιστήμια, έως να απελευθερωθεί εντελώς η παροχή εκπαίδευσης και να πάψουμε να είμαστε παγκόσμια πρωτοτυπία».