Τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση των πολιτών στο Δήμο Πωγωνίου

on .

DHMARXEIO POGONIOY

• Να περιορίσουν τις συναλλαγές τους με τις υπηρεσίες στις απολύτως απαραίτητες, καλεί τους πολίτες ο Δήμος Πωγωνίου, στα πλαίσια των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό και τον περιορισμό διάδοσής του.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση οι υπηρεσίες θα εξυπηρετούν διά ζώσης ΜΟΝΟ πολίτες των οποίων τα επείγοντα ζητήματα δεν είναι δυνατόν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και ΜΟΝΟ κατόπιν προηγούμενου ραντεβού.
Οι δημότες μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εξής:
- Κεντρικό Δημαρχείο: 2653360100
- Δημαρχείο Δελβινακίου: 265736011
- Δημαρχείο Ά. Πωγωνίου 2657041166
- Δημαρχείο Άνω Καλαμά: 2653360206
- Δημαρχείο Λάβδανης: 2657051667
-Δημαρχείο Πωγωνιανής: 2657031227
- ΚΕΠ Καλπακίου: 2653360116
- ΚΕΠ Δελβινακίου: 2657022061
- ΚΕΠ Άνω Καλαμα: 2653032000
- ΚΕΠ Άνω Πωγωνίου: 2657041156
- ΚΕΠ Λάβδανης: 2657051683
- ΚΕΠ Πωγωνιανής: 2657031410
-e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παράλληλα, μπορούν να καταθέτουν τα αιτήματά τους μέσω της εφαρμογής «CityzenApp» καθώς και μέσω των τηλεφωνικών γραμμών: 2653360116 και 2653360147. Η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν στους Δημότες μέσα από το DeveloperAccount της Novel Tech στο AppStore και το GooglePlay.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα για εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης από το ΚΕΠ Καλπακίου μέσω του προγράμματος «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Με το «myKEPlive» οι πολίτες συναλλάσσονται με το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης. Στη διεύθυνση myKEPlive.gov.gr, ο κάθε χρήστης μπορεί να συνδεθεί στην ειδική πλατφόρμα με τους κωδικούς TAXISnet.