Χρυσό στη «ΔΩΔΩΝΗ» για τον «κύριο πρόβατο»!

on .

DODONH SPOTAKI KYRIOS PROBATOS

• Δεν είναι μόνο τα ποιοτικά προϊόντα, τα φτιαγμένα αποκλειστικά από ελληνικό γάλα, Ηπειρώτικο μάλιστα στο μεγαλύτερο ποσοστό του, που κάνουν τη «ΔΩΔΩΝΗ» να ξεχωρίζει. Τα τελευταία χρόνια η Ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία αναπτύσσει παράλληλα και μία στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας που την βοηθάει σημαντικά στη «μάχη» την οποία δίνει

προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά τροφίμων.
Πρόσφατα δε, επιστράτευσε για τη δημιουργία ενός ανατρεπτικού τηλεοπτικού σποτ, τον διεθνούς φήμης σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο και το αποτέλεσμα ήταν μία διεθνής βράβευση για την επιχείρηση στο πλαίσιο ενός πολύ σημαντικού θεσμού, των βραβείων Effie Awards Hellas!

«Χρυσό» βραβείο»
Ένα «χρυσό» βραβείο επικοινωνίας, το Gold Effie, στην κατηγορία Τρόφιμα/Γαλακτοκομικά κατέκτησε η ΔΩΔΩΝΗ στα φετινά Effie Awards Hellas, αποδεικνύοντας ότι, πέραν των άλλων, κάνει τελευταία σημαντικά βήματα και στον τομέα του μάρκετινγκ, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό.
Πιο συγκεκριμένα, η Ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία ξεχώρισε για τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και τη στοχευμένη επικοινωνία του brand, μέσα από ένα ανατρεπτικό τηλεοπτικό σποτ με πρωταγωνιστή τον «κύριο Πρόβατο».
Το διαφημιστικό δημιουργήθηκε από τον όμιλο ΜcCann Athens / McCann Worldgroup, στρατηγικό συνεργάτη της επιχείρησης, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Λάνθιμου και, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, εξυπηρετεί τον στρατηγικό στόχο της ΔΩΔΩΝΗ, να ξεχωρίζει στον κλάδο που δραστηριοποιείται για την ποιότητα, την αυθεντικότητα και την πλούσια γεύση των προϊόντων της.

Σημαντική διάκριση
Αξίζει να σημειωθεί πως τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας και στόχο έχουν να αναδείξουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.
Όπως δήλωσε σχετικά με τη βράβευση του τηλεοπτικού σποτ της ΔΩΔΩΝΗ η Marketing Manager της επιχείρησης Βίκυ Παπουτσάκη, «η διάκριση σε έναν τόσο σημαντικό θεσμό όπως τα Effie Awards Hellas, είναι μεγάλη χαρά για όλους εμάς στην οικογένεια της ΔΩΔΩΝΗ.
Το βραβείο αυτό έρχεται να επισφραγίσει όλη την προσπάθεια της ομάδας, σε συνεργασία με τη ΜcCann Athens / McCann Worldgroup, να αποτυπώσει την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων ΔΩΔΩΝΗ σε ένα ξεχωριστό τηλεοπτικό σποτ, ικανό να προσεγγίσει τον σύγχρονο καταναλωτή με άμεσο και διασκεδαστικό τρόπο».