Μεγάλο στοίχημα για τη «Δωδώνη» η κατάκτηση της αγοράς των ΗΠΑ!

on .

Αποκλειστική συνεργασία με Αμερικανικό κολοσσό

Μεγάλο στοίχημα για τη «Δωδώνη» η κατάκτηση της αγοράς των ΗΠΑ!

➤  Το 2013 άνοιξαν νέες αγορές σε Χιλή, Νορβηγία και Σερβία, ενώ το γιαούρτι κατακτά Γαλλία και Γερμανία


• Ένας από τους στόχους που είχε θέσει η Διοίκηση της «Δωδώνης» και ο Γεν. Διευθυντής της κ. Tom Seepers, ήταν η αύξηση των εξαγωγών ακόμη και στο 50%, με παράλληλο άνοιγμα νέων αγορών και επέκταση του δικτύου διανομής της περίφημης φέτας της, αλλά και άλλων προϊόντων.
Νέες αγορές άνοιξαν μέσα στο 2013 όπως αυτή της Χιλής, της Νορβηγίας και της Σερβίας, ενώ το γιαούρτι «Δωδώνη» κατακτά την Γαλλία και τη Γερμανία, όπως επίσης και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Μεγάλο στοίχημα για την Ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία αποτελεί και η αμερικάνικη αγορά. Έτσι μέσα από συγκεκριμένες στρατηγικές επεκτείνει τη διείσδυσή της στην αχανή αγορά των ΗΠΑ, καθώς έκλεισε συμφωνία με τη μεγάλη παραγωγική-εμπορική αμερικανική εταιρεία Arthur Schuman Inc.

Με βαρύτητα στη φέτα…

Ο Αμερικανικός κολοσσός αναλαμβάνει την αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των τυροκομικών προϊόντων της «Δωδώνης» στις ΗΠΑ, με βαρύτητα βέβαια στη φέτα, για την οποία η Ηπειρωτική βιομηχανία είναι ιδιαίτερα γνωστή στο εξωτερικό.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η αμερικανική εταιρεία, η φέτα της «Δωδώνη» αναμένεται, μέσω της υλοποίησης της συμφωνίας, να γνωρίσει μεγάλη απήχηση στην αγορά των ΗΠΑ.
Η Arthur Schuman Inc. θα διαθέσει τα προϊόντα της «Δωδώνης» σ' όλη την αγορά των ΗΠΑ και σε όλες τις κατηγορίες πελατών (στη λιανική, χονδρική και στο catering), ενώ ήδη δέχεται παραγγελίες για τα είδη της ελληνικής εταιρείας.
Η αμερικανική επιχείρηση είναι από τις μεγαλύτερες του είδους της στις ΗΠΑ, λειτουργώντας εδώ και πάνω από 60 χρόνια, ενώ δραστηριοποιείται, τόσο στην παραγωγή τυριών, όσο και στην εμπορία ονομαστών τυριών, όπως το Parmigiano Reggiano και το Grana Padano.

Αυξήθηκαν οι εξαγωγές…

Όσον αφορά στα οικονομικά μεγέθη της «Δωδώνης» οι εξαγωγές της πέρυσι αυξήθηκαν με «αιχμή του δόρατος» το γιαούρτι και τη φέτα, ενώ ο τζίρος της κυμάνθηκε σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το 2012, βάζοντας «φρένο» στην τριετή καθοδική της πορεία, εν μέσω της οικονομικής κρίσης και της πτώσης που σημειώνεται στον κλάδο των γαλακτοκομικών, η οποία αγγίζει το 5%, ενώ στην κατανάλωση φέτας η πτώση ξεπερνά το 10%. Η Διοίκηση πάντως συνεχίζει απτόητη να βλέπει μπροστά επενδύοντας στο μέλλον της «Δωδώνης».

Και νέα προϊόντα…

Ήδη είναι έτοιμα τα επενδυτικά πλάνα ύψους 3 εκατ. ευρώ και στη γραμμή παραγωγής, και σε νέα προϊόντα.
Η Ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία προσβλέπει στην εξωτερική αγορά και είναι έτοιμη να προχωρήσει και σε άλλες συνεργασίες με διεθνείς κολοσσούς.