Προς Εθνική κρίση λόγω του μεταναστευτικού!

on .

Θα αρχίσουμε με τα όσα υποστηρίζει ο καθηγητής Γεωπολιτικής Ιωάννης Μάζης σχετικά με όσους ο Ερτογκάν στέλλει οργανωμένα και συστηματικά στην Ελλάδα. Έχει ακούσει ο πρωθυπουργός ότι όλοι αυτοί είναι «παράνομοι μετανάστες» και ότι «πρόσφυγες» θεωρούνται όσοι από μια μη ασφαλή χώρα εισέρχονται στην πρώτη ασφαλή χώρα, δηλαδή στην περίπτωσή μας, στην Τουρκία; Αν όχι, καλό είναι να ακούσει τι λέει και να απαντήσει. Εκτός και αν δεν θέλει να ακούσει, επειδή έχει στο μυαλό του να συμμετάσχει στο εκπονηθέν από ξένα κέντρα σχέδιο για πολτοποίηση, κατά την έκφραση του Μάζη, του έθνους-κράτους.
Κι αν κωφεύει σε όσα λέει ο Μάζης και όσα άλλοι, όπως εμείς, ας ακούσει τον Κώστα Καραμανλή, ο οποίος πρόσφατα προειδοποίησε για «εθνική κρίση όχι στο μακρινό μέλλον» λόγῳ του δημογραφικού και του μεταναστευτικού, «για ζητήματα κοινωνικής συνοχής και ειρήνης, πολιτικής ομαλότητας και ειρήνης», καθώς και ταυτότητας και τρόπου ζωής.
Όπως εξελίσσεται το πρόβλημα, αν δεν ληφθούν δραστικά μέτρα για ανακοπή της παράνομης μετανάστευσης, ο Μητσοτάκης και ο Τσίπρας θα μείνουν στην ιστορία της Ελλάδος ως οι δυο πρωθυπουργοί, οι οποίοι μετέτρεψαν την πατρίδα μας σε ισλαμικό ή ημι-ισλαμικό κράτος. Επιπλέον, ο Τσίπρας και για την παράδοση του ονόματος της Μακεδονίας στους Σκοπιανούς.
Πιστεύουμε ότι αυτό δεν γίνεται τυχαία. Ο μεν Τσίπρας και ένα ποσοστό της κομμουνιστικής αριστεράς είναι δεδηλωμένοι διεθνιστές και εθνομηδενιστές και, επομένως, δεν εκπλήσσει η πολιτική που ακολούθησαν σχετικά με τους λαθρομετανάστες ή, πιο σωστά, παράνομους μετανάστες.
Ο Μητσοτάκης, όμως, και η Νέα Δημοκρατία; Πίστευαν οι πολίτες που τον ψήφισαν ότι θα ακολουθούσε μια άλλη πολιτική. Αυτό εξ άλλου δήλωνε ως αρχηγός της αντιπολιτεύσεως και μάλιστα στηλίτευε τον Τσίπρα και την κυβέρνησή του για το μεταναστευτικό, όπως τον στηλίτευε και για την Συμφωνία των Πρεσπών. Οι πράξεις του, ωστόσο, είναι σε πλήρη αναντιστοιχία με τους λόγους του. Εξαπάτησε δηλαδή τον ελληνικό λαό υφαρπάζοντας την ψήφο του. Αποδεικνύεται ότι και αυτός και οι συνεργάτες του που χειρίζονται αυτά τα θέματα είναι εθνομηδενιστές. Και οι βουλευτές της ΝΔ ακολουθούν ως πρόβατα; Δηλαδή γίνεται αυτό που γίνεται πάντοτε στην Ελλάδα, ότι πει ο αρχηγός;
Ποια είναι η πολιτική του, αν έχει πολιτική αντιμετώπισης του μεγίστου αυτού προβλήματος; Δεν αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητά του ή την αντιλαμβάνεται, αλλά ενεργεί με βάση την υπερήφανη δήλωσή του ότι χαίρεται που η ελληνική κοινωνία μετατρέπεται σταδιακά σε πολυπολιτισμική, δηλαδή πολυεθνική;
Και αυτός και οι αρμόδιοι υπουργοί του, ενεργούν ως συνεχιστές των «διακινητών». Οι διακινητές τους μεταφέρουν από τα παράλια της Τουρκίας με τη βοήθεια και των σκαφών των ΜΚΟ (χαρακτηριστικές είναι οι ονομασίες των πλοιαρίων τους, OPEN ARMS (ανοικτές αγκάλες) κ.τ.ο.), και ο Μητσοτάκης τους μεταφέρει και τους εγκαθιστά σε όλη την ενδοχώρα. Δεν έμεινε χωριό και πόλη, στην οποία να μην έχουν μεταφερθεί από τα νησιά οι λαθρομετανάστες.
Οι δημοσκοπήσεις και όχι μόνον δείχνουν την δυσφορία των κατοίκων, τους οποίους ωστόσο κανένας πρωθυπουργός δεν λαμβάνει υπόψη! Καταργήσανε, προηγουμένως ο Τσίπρας και τώρα ο Μητσοτάκης, την λαϊκή κυριαρχία, η οποία είναι η βάση του πολιτεύματος. Μόνο δυο κινδύνους να επισημάνουμε από όλη αυτή την ανύπαρκτη πολιτική για τους λαθρομετανάστες: πρώτον, τη δημογραφική αλλοίωση, που πιθανόν να μην ενοχλεί ούτε τον Μητσοτάκη, εφόσον ονειρεύεται μια πολυεθνική κοινωνία, και, δεύτερον, την ασφάλεια της χώρας.
Όλοι αυτοί που ήρθαν και όλοι που εξακολουθούν να εισρέουν στη χώρα σταλμένοι του Ερτογκάν, μας λέει η Κυβέρνηση ότι θα μείνουν οριστικά εδώ, και αυτό να το χωνέψουμε! Η υπογεννητικότητα των Ελλήνων πολιτών έχει φτάσει σε ανησυχητικά επίπεδα. Η παραμονή όλων αυτών των εκατομμυρίων ισλαμιστών, με την υπεργεννητικότητα που τους χαρακτηρίζει, σε ελάχιστα χρόνια θα αποτελούν πλειοψηφία, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη συνέχεια του Ελληνικού έθνους.
Όσο για την ασφάλεια της χώρας μας, ο κίνδυνος είναι ορατός και εθελοτυφλεί όποιος δεν τον βλέπει. Τι θα γίνει π.χ. σε μια σύγκρουση με την Τουρκία, αν όλοι αυτοί ή τουλάχιστον οι περισσότεροι, ηλικίας από 17 μέχρι το πολύ 25 ετών, ξεσηκωθούν εναντίον μας σε όλη την Ελλάδα και τα νησιά; Υπάρχει περίπτωση να κερδίσουμε τον πόλεμο; Ή αν τους δοθεί εντολή από την Τουρκία να κάψουν την Ελλάδα; Θα τρέχουμε όλοι και δεν θα ξέρουμε τι να κάνουμε.
Αλλά και αυτά να μη συμβούν, θα είναι εξαρτημένοι, ελεγχόμενοι και καθοδηγούμενοι από τη μουσουλμανική Τουρκία. Εδώ δεν μπορούν οι Ελληνικές κυβερνήσεις να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στη Θράκη με τους μουσουλμάνους. Φανταστείτε τι θα γίνει αν όλα αυτά τα εκατομμύρια ισλαμιστών τα καθοδηγεί η Τουρκία!
Ο λαός εφησυχάζει! Άλλοι από φόβο, άλλοι από αδιαφορία και άλλοι από ιδιοτέλεια (άλλοι για να γεμίσουν τα ξενοδοχεία τους, άλλοι για να νοικιάσουν τα διαμερίσματά τους, άλλοι επειδή αμείβονται καλά ως μέλη ΜΚΟ, και άλλοι για πολλούς άλλους συμφεροντολογικούς λόγους). Όπως, όμως, λέει ο Περικλής στην τελευταία δημηγορία του προτού πεθάνει, σε μια κοινωνία, στην οποίαν ευημερούν οι ιδιώτες και κακοπραγεί η χώρα, στο τέλος θα δεινοπαθήσουν και οι ίδιοι. Αντίθετα, σε μια χώρα που ευπραγεί, ακόμα και αυτός που δεν έχει τα μέσα για να ζήσει όπως πρέπει, υπάρχουν πολλές ελπίδες ότι θα τύχει της φροντίδας της πολιτείας και θα σωθεί.
Και ένα επιπλέον μάθημα που αντλούμε από τα ιστορικά γεγονότα, αρχαία και σύγχρονα, αλλά και από τη φιλοσοφική σκέψη των αρχαίων Ελλήνων: η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη σε μια χώρα που δεν υπάρχει ομοιογένεια πληθυσμού και πολύ περισσότερο, όταν υπάρχει τεράστια διαφορά νοοτροπίας, όπως συμβαίνει μεταξύ των χριστιανών Ελλήνων αφενός και των μουσουλμάνων αφ’ ετέρου.
Τόσο ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά, όσο και ο Πλάτων στους Νόμους επισημαίνουν αυτόν τον κίνδυνο, παραθέτοντας μάλιστα ο πρώτος ιστορικά παραδείγματα προς επίρρωση των θέσεών του. Μιλώντας για την ίδρυση μια νέας πόλεως – παρατήρηση που ισχύει και για τις υπάρχουσες - ότι θα πρέπει να γίνεται όπως με ένα σμήνος μελισσών, δηλαδή να ανήκουν όλοι στο ίδιο έθνος που θα είναι ομόφωνον και όμαιμον και θα είναι κοινωνόν των ίδιων ιερών και οσίων, να μιλούν δηλαδή την ίδια γλώσσα, να ανήκουν φυλετικά στο ίδιο έθνος, και να έχουν την ίδια θρησκεία και λατρεία. Τότε θα υπάρχει μεταξύ τους φιλία και αρμονία, επειδή θα έχουν τα ίδια ήθη και έθιμα και την ίδια νοοτροπία.
Σε αντίθετη περίπτωση, αν αποτελείται δηλαδή από κατοίκους διαφορετικών εθνοτήτων με εντελώς διαφορετική νοοτροπία και ήθη, η εμφύλια διαμάχη και σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Είναι ενδεχόμενο να θελήσουν να υπακούσουν στους νέους γι’ αυτούς νόμους, αλλά θα είναι αδύνατο ή τουλάχιστον πάρα πολύ δύσκολο να «συμπνεύσουν» και να «συμφυσήσουν», όπως χαρακτηριστικά λέει ο Πλάτων, δηλαδή να ομονοήσουν και να εναρμονιστούν με τους άλλους της διαφορετικής εθνότητας κατοίκους. Και αυτό το βλέπουμε να ισχύει στις χώρες, όπως π.χ. τη Γερμανία, όπου και η τρίτη γενιά μουσουλμάνων δεν έχει αφομοιωθεί και ενσωματωθεί στη Γερμανική κοινωνία, ή ακόμα και στη Γαλλία και τη Μεγάλη Βρεττανία.
Ο κυρίαρχος λαός θα πρέπει να υπερβεί την ιδιοτέλεια, την αδιαφορία και τον φόβο, σπάζοντας τα χαλινάρια του δήθεν ρατσισμού, της ξενοφοβίας και του εθνικισμού, αν θέλει τα παιδιά του και τα εγγόνια του να ζήσουν σε μια χώρα πολιτικής σταθερότητας, κοινωνικής γαλήνης και ειρήνης. Οι καιροί ου μενετοί!
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΟΥΡΗΣ