ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ on . Posted in Παρεμβάσεις

Όχι κονδύλια σε ΜΜΕ με απευθείας αναθέσεις!..

-  Της ΕΥΗΣ ΚΟΥΤΣΟΛΙΟΝΤΟΥ

● Γράφαμε πριν λίγο καιρό στις «Παρεμβάσεις», ότι ζητούμενο για όλους, όσοι διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών τον Μάιο, θα είναι πώς να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.

Ήδη, οι υποψήφιοι Δήμαρχοι και Περιφερειάρχες ανοίγουν σιγά - σιγά τα «χαρτιά» τους, οι πρώτες προεκλογικές εκδηλώσεις είναι γεγονός, όπως και γνωστά είναι αρκετά από τα πρόσωπα που θα συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια των συνδυασμών. Οι επιλογές πολλές, ενώ σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι που διεκδικούν το τιμόνι της Περιφέρειας Ηπείρου ή του Δήμου Ιωαννιτών είναι γνωστοί στην κοινωνία, μέσα από την έως τώρα παρουσία τους τόσο στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, όσο και στην κοινωνική ζωή του τόπου. Ο καθένας έχει την προσωπική του διαδρομή και… ιστορία και μέσα από αυτή θα συστηθεί στους πολίτες, προσπαθώντας να τους πείσει για τις προθέσεις και φυσικά για τις ικανότητές του.
Βέβαια, υπάρχει ακόμη αρκετός δρόμος μέχρι τις κάλπες. Γι’ αυτό και σημαντικό είναι ο προεκλογικός αγώνας όλων των υποψηφίων, να κινείται σε κάποια συγκεκριμένα πλαίσια και όχι με… χτυπήματα κάτω από τη μέση! Δυστυχώς, ένα τέτοιο κρούσμα έκανε ήδη την εμφάνισή του, όταν απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Ηπείρου ενέκρινε χρηματικό ποσό (σχεδόν 25.000 ευρώ) προς τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, για «πρότζεκτ» προβολής της Περιφέρειας σε τουριστικές εκθέσεις! Ένα γεγονός που ήδη έλαβε τεράστιες διαστάσεις και επικρίθηκε από την τοπική κοινωνία δημιουργώντας ερωτηματικά, τόσο για τον τρόπο (απευθείας ανάθεση!), όσο και για το χρόνο που αυτό έγινε, μιας και διανύουμε προεκλογική περίοδο.
Και δεν είναι η μόνη περίπτωση που είδε το φως της δημοσιότητας. Μικρότερα χρηματικά ποσά ενέκρινε και το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών προς τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς κι ένα site, για… προβολή των εκδηλώσεών του! Κι αυτό, όταν όλα τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης (έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος) φιλοξενούν - δωρεάν φυσικά - όλες τις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες του Πνευματικού Κέντρου! Και σωστά κάνουν, καθώς πρόκειται για ενημέρωση του αναγνωστικού τους κοινού! Προς τι λοιπόν, επιλεκτικά, η έξτρα αμοιβή σε τηλεοπτικά τοπικά Μέσα;
Όταν υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά έναντι των ΜΜΕ, εύλογα δημιουργούνται ερωτήματα και γκρίζο τοπίο. Γιατί, εκτός του γεγονότος ότι κανείς δεν γνωρίζει με ποια κριτήρια επιλέγονται Μέσα Ενημέρωσης για να χρηματοδοτηθούν, εκείνο που κυρίως προβληματίζει είναι η χρονική περίοδος που γίνονται όλα αυτά, δηλαδή δυο μήνες πριν τις εκλογές! Και δεν είναι το θέμα γιατί… αυτοί και όχι οι άλλοι! Γενικότερα, κονδύλια με απευθείας αναθέσεις, δεν θα πρέπει να εγκρίνονται, ειδικά προς τα Μέσα Ενημέρωσης.
Έχει ειπωθεί πολλές φορές και από πολλούς ότι το νόμιμο, δεν είναι πάντα και ηθικό. Κι αυτό ιδιαίτερα οι άνθρωποι που ασχολούνται χρόνια με τα Αυτοδιοικητικά θα έπρεπε να το γνωρίζουν, για να αποφεύγουν τις κακοτοπιές...

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.