ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Υπέρ του πρ. Πρωτοσύγκελου!
Να που βρέθηκε και μάρτυρας υπεράσπισης για τον πρώην Πρωτοσύγκελο της Μητρόπολης Ιωαννίνων, ο οποίος είναι από τους βασικούς κατηγορούμενους στη δίκη για τις κλεμμένες εικόνες και τα εκκλησιαστικά κειμήλια που έκαναν φτερά από ναούς και μοναστήρια της περιοχής μας. Ο λόγος για τον πρ. Δήμαρχο Ιωαννίνων Φίλιππα Φίλιο ο οποίος κατέθεσε υπέρ του εν λόγω, προφανώς για να συμβάλει στο να... πέσει στα μαλακά! Κι όμως, είναι αλήθεια και ως γεγονός λέει πολλά για τον κ. Φίλιο. Πάντως, ο πρ. Πρωτοσύγκελος φαίνεται πως έχει ισχυρά ερείσματα και στο Πατριαρχείο Κων/πολης. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι χθες κατέθεσε  υπέρ του και ο Μητροπολίτης Αδριανουπόλεως Αμφιλόχιος! Τι άλλο θα δούμε...
Κ.Α.
Θέλει γιατρούς!
 H σύναψη προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Ηπείρου και του Γενικού Νοσοκομείου – Κ.Υ. Φιλιατών εγκρίθηκε για την προμήθεια εξειδικευμένου εξοπλισμού, με προϋπολογισμό 136.550 ευρώ. Καλή και ευπρόσδεκτη και απαραίτητη η χρηματοδότηση, αλλά το Νοσοκομείο Φιλιατών χρειάζεται πρώτα και πάνω απ’ όλα γιατρούς. Χωρίς αυτούς ο εξοπλισμός είναι άχρηστος. Αυτό το θέμα πρέπει να δει η Πολιτεία και μάλιστα άμεσα!
Η. Μ.
Μόνο… 800 ευρώ;
 Μόνο στα 800 ευρώ ανεβάζει τον κατώτατο μισθό ο κ. Τσίπρας! Γιατί τόση τσιγκουνιά; Ας απαιτούσε να γίνει τουλάχιστον 1000 ευρώ! Μήπως θα χάσει την τσόχα ή τα ραφτικά αν πλειοδοτήσει και σ’ αυτό; Αντιπολίτευση είναι και μάλιστα κακή αντιπολίτευση. Λέει ό,τι θέλει και λογαριασμό δεν πληρώνει. Όταν κυβερνούσε έκοψε μέχρι και το ΕΚΑΣ των χαμηλοσυνταξιούχων και όταν εκείνοι έφθαναν διαμαρτυρόμενοι έξω από τη Βουλή τους «περιποιήθηκε» σοσιαλιστικά… Τα λόγια που ακούγονται για την αντιπολιτευτική αλλά αξιοπρεπή και εποικοδομητική στάση της Φώφης Γεννηματά ας τον προβληματίσουν…
ΜΑΤ
Οι βάρβαροι…
Ενώ τόσα συμβαίνουν γύρω μας σε πολιτικό, αυτοδιοικητικό και Πανεπιστημιακό επίπεδο, κάποια «καλόπαιδα« θεώρησαν σκόπιμο να βανδαλίσουν την προτομή του Ν. Ζωσιμά έξω από το πρότυπο Λύκειο της Ζωσιμαίας. Aυτή είναι «ιδιαίτερη «τιμή» προς εκείνον που στέρεψε την ζωή του για να στήσει σχολεία στα Γιάννενα για να βγάζουν, ακόμη και τέτοιους ντενεκέδες νεοέλληνες, αν βέβαια είναι τέτοιοι οι βάρβαροι. Κρίμα…
Γ.Γ.
Πώς να έπεσε;
Να το έριξε ο άνεμος προχθές το δεντράκι στον πεζόδρομο της οδού Παπάζογλου (φωτό) δύσκολο, αφού δεν είχαμε έντονους αέρηδες αυτές τις μέρες στην περιοχή μας. Άρα μάλλον έχει εμπλακεί ανθρώπινο χέρι στο ξερίζωμά του, ίσως και κάποιο όχημα που το χτύπησε. Ας ελπίσουμε ότι το πήρε είδηση ο Δήμος και η αρμόδια υπηρεσία του θα το τοποθετήσει ξανά στη θέση του. Πάντως, δεν είμαστε για τίποτα στα Γιάννενα... Είναι γεγονός αυτό!
Κ.Α.
Είναι όλοι κατάλληλοι;
Αντιδράσεις προκαλούνται από συνδικαλιστές της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ για το θέμα της αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των εκπαιδευτικών… Να υποθέσουμε ότι θεωρούν πως όποιος τελείωσε μια σχολή είναι κατάλληλος και για να διδάξει μαθητές; Και η όλη οργάνωση σε κάθε μονάδα είναι η κατάλληλη για τον εκσυγχρονισμό της Παιδείας; Όσοι ξέρουν τι γίνεται στα σχολεία γνωρίζουν ότι με την αξιολόγηση και καλύτερη εκπαίδευση θα απολαμβάνουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που δεν τα καταφέρνουν θα βοηθιούνται με σεμινάρια για να ξεπεράσουν τις αδυναμίες τους… Πάντως, χρειάζονται και οι Έλληνες μαθητές κάτι καλύτερο ώστε να μην ταλαιπωρούνται από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ με τη μάθηση… Σ’ αυτό δεν είναι σύμφωνες οι ομοσπονδίες;
Θ.

Η κληρονομιά…
 Γιατί η εν Ελλάδι αξιωματική αντιπολίτευση κάνει το άσπρο μαύρο; Το ξέρουν, δεν το ξέρουν ότι μείναμε πολύ πίσω και χρειάζεται ξεσκούριασμα το όλο σύστημα; Και αν ετούτη η κυβέρνηση υλοποιεί ένα μακρόπνοο σχέδιο και όλα θα αλλάζουν προς το καλύτερο δεν θα είναι και προς όφελος της επόμενης κυβέρνησης; Θα βρει έτοιμες τις καταστάσεις που παρέμεναν σε αδράνεια για να συνεχίσει από εκεί που θα παραλάβει… Εκτός κι αν είναι μόνο για να λένε λόγια και στα έργα τους πέφτει βαρύ το φορτίο για να μη πούμε ότι ίσως δεν ξέρουν και τι χρειάζεται μια χώρα για να λέγεται «σύγχρονη»! Και για όσο οι «βολεμένοι» θα αντιδρούν σε κάθε οργανωτική προσπάθεια θα χρειάζεται μεγάλη επιμονή από τους υπουργούς προκειμένου να μην κάνουν πίσω στα εκσυγχρονιστικά σχέδιά τους…

Γιατί απαγορευτικό;
 Θα μπορούσαν εκείνοι που αντιδρούν στην όποια αξιολόγηση των υπηρεσιών που προσφέρονται από κρατικούς λειτουργούς να μας εξηγήσουν γιατί στέκονται αρνητικά σε κάθε προσπάθεια για να γίνουν καλύτερες οι υπηρεσίες που προσφέρονται από το κράτος στους πολίτες του; Πώς μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο αν δεν γνωρίζουμε σε τι επίπεδο βρίσκεται και ποιο είναι το καλύτερο που μπορεί να προσφέρεται από τις κρατικές δομές ώστε να γίνουν οι αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις και να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα; Όσο για τα πρόσωπα που εμπλέκονται στην προσφορά των οποιωνδήποτε υπηρεσιών, είναι σίγουρο ότι είναι κατάλληλα για το καθήκον που ανέλαβαν όταν διορίστηκαν σε κρατική υπηρεσία είτε με διαγωνισμό είτε μπήκαν από τα …παράθυρα;

Αξιολόγηση της ντροπής…
 Σε πολλές υπηρεσίες που ήταν αναγκαία η αξιολόγηση του προσωπικού για να μη έρχεται σε δύσκολη θέση ο όποιος προϊστάμενος ή προϊσταμένη της υπηρεσίας κατέφευγε σε πρακτικές με τις οποίες δεν συμφωνούσε αλλά τις πραγματοποιούσε για να μη δημιουργούνται παρατράγουδα στις υπηρεσίες… Έτσι όλοι ανεξαιρέτως κρίνονταν ως «άριστοι» και αυτού του είδους η «αριστεία» λειτουργούσε σε βάρος των ευσυνείδητων υπαλλήλων που έδιναν τον καλύτερο εαυτό τους κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, ενώ υπήρχαν και υπάλληλοι που «λούφαζαν» προσφέροντας το λιγότερο που μπορούσαν και που δεν είχαν και τα κατάλληλα προσόντα για τη θέση που τους προσφέρθηκε με την παρέμβαση κάποιου πολιτικού ή άλλου προσώπου που διέθετε κάποια δύναμη…

Αδύνατη η διόρθωση!
Στην παρεχόμενη Παιδεία των παιδιών και των νέων, σε όποια βαθμίδα κι αν βρίσκονται, χωρίς αξιολόγηση είναι αδύνατο να γίνουν διορθωτικές υποδείξεις για το καλύτερο δυνατό ώστε να ανέβει το επίπεδο παιδείας και στη χώρα μας. Μας προβληματίζει ιδιαίτερα η άρνηση των συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών που θα ‘πρεπε να πρωτοπορούν διεκδικώντας υψηλού επιπέδου αξιολόγηση ώστε να βρεθεί λύση και στο γιατί τα ελληνόπουλα αναγκάζονται να αναζητούν τόση πρόσθετη εξωσχολική βοήθεια… Υπάρχει άλλη χώρα που να επιβάλει στους μαθητές τόσες ώρες ημερήσιας απασχόλησης με τα σχολικά μαθήματα; Και αναρωτιόμαστε γιατί τα σχολεία αδυνατούν να προετοιμάσουν τους μαθητές τους για την εισαγωγή τους στις παραπάνω βαθμίδες της εκπαίδευσης;
Θεανώ Βλάχου