ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Περί καταγωγής…
 «Μπορεί και εγώ και ο Γενικός Γραμματέας Κ. Τσουβάλας να είμαστε Ηπειρώτες, όμως η καταγωγή μας δεν έχει να κάνει με την προσφορά του εξοπλισμού στην Αστυνομία Ηπείρου, αυτή η απόφαση υπήρξε… αντικειμενική», τόνισε χθες, χαριτολογώντας ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου. Αντικειμενικές είναι και οι δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν οι εδώ Αστυνομικές υπηρεσίες, έχει να σχολιάσει η στήλη. Πάντως, η παρουσία των κ.κ. Οικονόμου και Τσουβάλα στο συγκεκριμένο υπουργείο καλό θα ήταν να συνδεθεί με την ενίσχυση της ασφάλειας στην περιοχή μας που, λόγω γειτνίασης με την Αλβανία, έχει και προβλήματα και ανάγκες στον συγκεκριμένο τομέα!
Κ.Α.
Σαν τα μάτια μας…
 Πολύ ευχάριστο το γεγονός της αναβάθμισης και ανάπλασης 25 παιδικών χαρών που προχωράει ο Δήμος Ιωαννιτών, ένα έργο που είχε δρομολογηθεί από την περασμένη Δημοτική Αρχή και αν πάνε όλα καλά και… κορωνοϊού επιτρέποντος, θα έχει ολοκληρωθεί τέλη Αυγούστου. Οι αρμόδιοι οφείλουν να κατασκευάσουν τις παιδικές χαρές με όλους τους κανόνες που προβλέπονται και τοποθετώντας ασφαλή και σύγχρονα όργανα, αλλά και οι πολίτες θα πρέπει να τις προσέχουν σαν τα μάτια τους για να μην υπάρξουν φθορές.
Ν.Γ.
Ερωτηματικά…
 Υπάρχουν κόμματα που συμμετέχουν στη λειτουργία της Βουλής, απολαμβάνουν όλα τα προνόμια, οικονομικά κλπ. αλλά περιέργως δηλώνουν «παρών» στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας και Προέδρου της ΤτΕ αλλά και σε ό,τι άλλο τους φέρνει σε δύσκολη θέση! Και μάλιστα κάποιοι δήλωσαν ότι η άρνησή τους δεν έχει σχέση με το πρόσωπο αλλά με το θεσμό. Και εμείς τι να καταλάβουμε; Και με την Κοινοβουλευτική Δημοκρατία δεν συμφωνούν αλλά και συμμετέχουν στις εκλογικές και άλλες διαδικασίες και ουδέποτε είπαν όχι στο οποιοδήποτε προνόμιο τους παρέχεται…
ΜΑΤ

Ακόμη και ο Κοτζιάς…
 Για τα περί οριοθέτησης επί των ημερών του διαψεύδει τον Τσίπρα ακόμη και ο Κοτζιάς, υπουργός των Εξωτερικών στην προηγούμενη κυβερνητική θητεία! «Πολλές φορές καταφεύγει ο Τσίπρας σε μισές αλήθειες» δηλώνει ο Κοτζιάς… Τι νόμισε ο πρώην πρωθυπουργός ότι θα λέει ό,τι θέλει και δεν θα του απαντάει κανένας; Βλέπεις, υπάρχουν και πολιτικοί που σέβονται και τον εαυτό τους και την πορεία τους! Και ο Κοτζιάς για να προβάλει τις όποιες θέσεις του οργάνωσε το «Πράττω»! Ο Κοτζιάς από τη μια μεριά και οι «53» από την άλλη, που τώρα είναι περισσότεροι, σήκωσαν παντιέρα. Δεν μπορεί να τους έχει όλους σήκω - σήκω, κάτσε - κάτσε! Έχουν κάποιοι δική τους προσωπικότητα!
Θ.

Τι έκανες Μερόπη;

Η Μερόπη Τζούφη, τάσσεται και αυτή υπέρ της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Ηπείρου. Κι εδώ ισχύει παραφρασμένο το «τι έκανες στον πόλεμο Θανάση», στο «τι έκανες ως κυβερνητικό στέλεχος Μερόπη» για το θέμα; Μάλλον τίποτα, οπότε τώρα μαζί με τη... συμπαράταξη, ας κάνει και την αυτοκριτική της!
Ν.

Στην... κανονικότητα!
 Η επιστροφή στην κανονικότητα είναι οφθαλμοφανής. Οδηγοί μιλάνε ασταμάτητα στα κινητά και άλλοι γεμίζουν με σκουπίδια τους δρόμους. Και πού να ανοίξουν και τα σύνορα με την Αλβανία. Για την πρώτη παράβαση, η Τροχαία κόβει κλήσεις. Για τη ρίψη σκουπιδιών όμως μέχρι τώρα δεν έχουμε δει να βεβαιώνονται παραβάσεις, που «κοστίζουν» αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας. Καιρός όμως είναι να μπει ένα φρένο στην κακή συνήθεια, που ρυπαίνει το περιβάλλον...
Ν.

Περίεργες προτεραιότητες…
Αντιδρούν κάποιοι σε οτιδήποτε έχει σχέση με την ιδιωτική εκπαίδευση ή με αλλαγές που γίνονται στη γενική εκπαίδευση ύστερα από μελέτη της υφιστάμενης κατάστασης. Δεν ακούσαμε αντιδράσεις από τα ίδια άτομα όταν ο Γαβρόγλου κάθε φορά που ξυπνούσε το πρωί άλλαζε αυθαίρετα και κάτι στο εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς μελέτη και χωρίς συναινέσεις! Στηριζόταν στην επιφοίτηση του… Αγίου Πνεύματος που του υπαγόρευε τι να κάνει την άλλη μέρα! Μόνο η κ. Διαμαντοπούλου δούλεψε σοβαρά και υπεύθυνα και πέτυχε τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση που είχε υπάρξει ποτέ στα θέματα Παιδείας στην Ελλάδα! Κι όμως, μία - μία εκείνες οι αποφάσεις αποδομήθηκαν και φθάσαμε πάλι στο μη χειρότερα. Αν οι νέες παρεμβάσεις στην Παιδεία είναι προς τη σωστή κατεύθυνση θα το δούμε…

Γιατί δεν απαιτούν;
Την εξουθένωση των Ελλήνων μαθητών από τα εξαντλητικά ωράρια γιατί δεν τη θίγουν τα κόμματα; Θεωρούν φυσιολογική την κατάσταση να δουλεύουν τα παιδιά στην Ελλάδα από το πρωί ίσαμε το βράδυ; Σχολείο το πρωί, γεύμα και μετά κάθε είδους φροντιστήρια… Φροντιστήρια για βοήθεια στα μαθήματα που δεν τα μαθαίνουν όλο το πρωινό στα σχολεία, ιδιαίτερα φροντιστήρια στο σπίτι για τους «εχούμενους» ακόμη και από εκπαιδευτικούς που το πρωί διδάσκουν τα παιδιά στην τάξη! Και μετά, επειδή ποτέ δεν επαρκεί η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο σχολείο πρόσθετη διδασκαλία σε φροντιστήρια… Τελικά πόσο χρόνο κάθε μέρα χρειάζονται τα ελληνόπουλα για την εκπαίδευσή τους; Από το πρωί ίσαμε τα μεσάνυχτα πάνω από ένα βιβλίο;

Δεν είναι λύση!..
 Η άποψη ότι με τα φροντιστήρια εξασφαλίζεται εργασία για τους διδάσκοντες που δεν απορροφώνται από το εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να κάνει τη ζωή των παιδιών τόσο δύσκολη. Όσο για τις αμοιβές εκείνων που διδάσκουν σε φροντιστήριο, αν είναι τόσο χαμηλές όσο ακούγεται, τότε δεν ξέρω αν αξίζει τόση προετοιμασία και τόσος κόπος για να πάρουν μία μικρή ωριαία αποζημίωση. Το χειρότερο απ’ όλα είναι το ολοήμερο πρόγραμμα των παιδιών με σκοπό τη μάθηση. Και θεωρείται φυσιολογική αυτή η κατάσταση για την ανάπτυξη των παιδιών; Υπάρχει άλλη χώρα που τα παιδιά να βιώνουν τόσο εξαντλητικά ωράρια για μάθηση; Τις χώρες που εφαρμόζουν το σύστημα να μένουν οι τσάντες στο σχολείο πήγαν κι εδώ να τις μιμηθούν για μια μέρα τη βδομάδα και μετά το μετάνιωσαν.

Σοβαρές επιλογές…
 Στην Αγγλία όταν προετοίμαζαν το εκπαιδευτικό τους σύστημα δούλεψαν για 10 ολόκληρα χρόνια και όταν κατέληξαν υποσχέθηκαν όλα τα κόμματα να μη το αλλάξουν όποιο κι αν αναλάμβανε να κυβερνήσει τη χώρα. Αλλά εκεί εργάζονται με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και γι’ αυτό ξεχωρίζουν στα θέματα της εκπαίδευσης. Ακόμη και Αρχαία ελληνικά διδάσκονται τα παιδιά από το Δημοτικό αιτιολογώντας αυτή την απόφαση με την κοινή διαπίστωση ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η γλώσσα που τους βοηθάει στην κατανόηση νοημάτων της δικής τους γλώσσας. Εξ άλλου πόσες λέξεις ελληνικές αποτελούν τη ρίζα λέξεων σε ξένες γλώσσες; Και εμείς τι κάνουμε; Παίζουμε και με το εκπαιδευτικό σύστημα και καταγγέλλουμε την κατάργηση του αλά ελληνικά τύπου ακαδημαϊκού ασύλου…
Θεανώ Βλάχου