ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΥΞΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΤΣΟΛΑΜΠΡΟΣ on . Posted in Αιχμές & Νύξεις

Βανδαλισμοί Ιερών Ναών…

Μετά τον βανδαλισμό του Αγίου Νικολάου Καστοριάς σειρά είχε η Αγία Αικατερίνη στη Μόρια της Μυτιλήνης. Έσπασαν την πόρτα οι μουσαφιραίοι, την βανδάλισαν και εσωτερικά οι φιλοξενούμενοι του Μηταράκη στο hotspot της Μόριας. Αυτό το βάρβαρο γεγονός, που δεν είναι το πρώτο και φυσικά το τελευταίο δεν το πήρε μυρουδιά ο λαλίστατος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και άλλοτε δημοσιογράφος της ΕΡΤ3, για να το στηλιτεύσει. Είχε πάρει μυρουδιά τα σουβλάκια και τα παϊδάκια τα χοιρινά που κατανάλωναν οι κάτοικοι των Διαβατών της Θεσσαλονίκης και είχε εκραγεί για την ασέβεια που επέδειξαν προς τους μουσαφιραίους που στοιβαγμένο είχαν εγκατασταθεί στον καταυλισμό των Διαβατών. Είπαμε, σ. Γιαννούλη, να είμαστε ακριβοδίκαιοι. Να βλέπουμε και το ένα (τα σουβλάκια), αλλά να βλέπουμε και το άλλο (τις καταστροφές και τους βανδαλισμούς). Και τούτο ποιείν κακείνο μη αφιέναι! Γκαίγκε, ωρέ Χρήστο;

Ο Μηταράκης θα με πληρώσει;

 Κάτοικος της Μόριας Μυτιλήνης μετέβη στο αγρόκτημά του πλησίον του camp. Εκεί είδε και τι δεν είδε! Πρώτα περί τις 5.000 ελιές αιωνόβιες είχαν κοπεί σύριζα (καμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ), ενώ το εξοχικό του ήταν ρημαγμένο και όταν θέλησε να διαμαρτυρηθεί σε μια ομάδα μουσαφιραίων, αυτοί εξαγριώθηκαν και του επετέθησαν με ό,τι κρατούσαν στα χέρια τους, κάνοντας το αγροτικό του αυτοκίνητο στα κακά του τα χάλια. Έσπασαν το παρμπρίζ, τα πλαϊνά κρύσταλλα των παραθύρων κομμάτια και άφησαν για σουβενίρ αρκετούς μώλωπες στις λαμαρίνες. Και ανερωτάται ο δύστυχος Μυτιληναίος: Αυτές τις ζημιές ο Μηταράκης θα τις πληρώσει; Καλό το μπόλιασμα, αλλά με εμβόλια καλής αποδόσεως και όχι με κάθε καρυδιάς καρύδι! Αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι μπολιαστάδες!

Χρειαζόμαστε ομολογητές!

Αφουγκρασθήκαμε τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου να μας τονίζει, άνευ εγκολπίου, ότι χρειαζόμαστε ομολογητές. Και εδώ γεννάται το ερώτημα: Οι ομολογητές εμφανίζονται οίκαδε; Διότι από ό,τι γνωρίζουμε οι ομολογητές έχουν δώσει το «παρών» ενώπιον αρχόντων και ανθρώπων μετά παρρησίας σε μονομαχίες, στάδια και σ’ άλλους τόπους όπου αγωνίσθηκαν για του Χριστού την πίστη την αγία! Στο σπίτι, οίκαδε, τόνισε ο Ιησούς Χριστός να προσεύχονται οι άνθρωποι στο ταμείο τους, συγκεκριμένα είπε: -Συ δε όταν προσεύχη, είσελθε εις το ταμείον σου και κλείσας την θύραν σου πρόσευξαι τω πατρί σου τω κρυπτώ…». Άλλο, όμως η εν τω κρυπτώ προσευχή και άλλο ο εκκλησιασμός, όπου γίνεται και η ομολογία: Ματ Ι’ 32-33, Λου Ιβ’ 8-9, Μαρ Η’ 38, Ρω Α’ Ι6 κλπ., όπου διαβάζουμε: Πας ουν, όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, ομολογήσω καγώ εν αυτώ έμπροσθεν του πατρός μου του εν (τοις) ουρανοίς! Η ομολογία δεν γίνεται οίκαδε, σεβασμιώτατε αλλά ενώπιον των ανθρώπων και δη των αρχόντων!