ΑΙΧΜΕΣ ΚΑΙ ΝΥΞΕΙΣ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙΤΣΟΛΑΜΠΡΟΣ on . Posted in Αιχμές & Νύξεις

Oι «Τσάμηδες» της Τσεχίας!..

Δεν είχαμε μόνον εμείς τους Τσάμηδες (Θυάμηδες) που συνεργάστηκαν ξεδιάντροπα με τους κατακτητές Ιταλούς και Γερμανούς στην περίοδο της Κατοχής, είχαν και οι Τσεχοσλοβάκοι τους Σουδήτες, τους γερμανόφωνους κατοίκους της Τσεχοσλοβακίας, που συνεργάστηκαν το ίδιο προκλητικά με τους κατακτητές και για τον «φόβο των Ιουδαίων» αποχώρησαν μετά την συντριβή του Γ’ Ράιχ, φοβούμενοι την δίωξή τους λόγω των εγκληματικών τους πράξεων στην περίοδο της Κατοχής. Ό,τι δηλαδή συνέβη και με τους Τσάμηδες!
Με την κατολίσθηση των κομμουνιστικών καθεστώτων, οι Σουδήτες απεφάσισαν  να εγκαταλείψουν την Γερμανία και να επιστρέψουν στην κοιτίδα τους την Τσεχοσλοβακία. Όμως, οι Τσεχοσλοβάκοι αρνήθηκαν διαρρήδην την επιστροφή τους επικαλούμενοι την οικειοθελή αποχώρησή τους, φοβούμενοι τις συνέπειες της Δικαιοσύνης. Άρα εμείς οι Έλληνες έχουμε το προηγούμενο των Τσεχοσλοβάκων που αρνήθηκαν την επιστροφή των Σουδητών για όσα εγκλήματα διέπραξαν οι πρόγονοί τους σε βάρος τους. Ας το έχουν υπ’ όψι τους οι ενδοτικοί εθνοαποδομητές των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, που τα δίνουν όλα ανεξέλεγκτα στους ξένους!..

Ανιστόρητος...

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο εκκεντρικός Γιάννης Μπουτάρης με το σκουλαρίκι και τις κόκκινες κάλτσες, ως αυτόκλητος συνήγορος των Σκοπιανών, πέταξε την μπαρούφα του και μας καράφλιασε, λέγοντας από το «βοθροκάναλο» του ΣΚΑΙ:
- Τα σύνορα με τα Σκόπια σταθεροποιήθηκαν με την έλευση και εγκατάσταση στη Μακεδονία των προσφύγων το 1923!
Απέδειξε, λοιπόν, με την μπαρούφα του αυτή, ότι είναι τελείως μα τελείως ανιστόρητος!
Με το τέλος των Βαλκανικών Πολέμων το 1912 συνήλθε στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας το 1913 διεθνής Διάσκεψη και καθόρισε τα σύνορα των κρατών που προέκυψαν και τότε διαμοιράσθηκε η Μακεδονία με 51,28% στην Ελλάδα, 10,39% στην Βουλγαρία, το γνωστό Πιρίν και 38,33% στην τότε Γιουγκοσλαβία (Νοτιοσλαβία), το Βασίλειο των Σλοβένων, Σέρβων και Κροατών. Αυτό το γνωρίζουν και τα μικρά παιδιά, εκτός από τον δήμαρχο της Θεσσαλονίκης, που ευνοήθηκε τότε η Γιουγκοσλαβία, παραχωρώντας Ελεύθερη Ζώνη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και τα 2/3 της Λίμνης Δοϊράνης, διότι ήτο το μεγαλύτερο κράτος στην περιοχή και η Ελλαδίτσα μας το μικρότερο!..

Περί νηστείας...

Σε περιόδους νηστείας, όπως είναι αυτές της Σαρακοστής, είτε προ των Χριστουγέννων, είτε την Μεγάλη Τεσσαρακοστή προ του Πάσχα, αφουγκραζόμαστε θεούσες και θρησκόληπτες, ότι: -Εγώ σήμερα νηστεύω και δεν αρταίνομαι!..
Αυτό απορρίπτεται από την επιστολή του αποστόλου Παύλου προς Κορινθίους (Α’ επιστολή προς Κορινθίους κεφ. Ι’ εδ. 27) όπου διαβάζουμε: -εάν τις σας προσκαλέσει σε γεύμα ή δείπνο και θέλετε να υπάγετε, τρώγετε ό,τι σας βάλουν έμπροσθέν σας, μηδέν εξετάζοντες διά την συνείδηση.
Συνείδηση δε λέω ουχί την ιδικήν σας, αλλά αυτήν του άλλου, επειδή η ελευθερία μου κρίνεται υπό άλλης συνειδήσεως. Αυτό ας το έχουν υπόψη όσες και όσοι παριστάνουν τον τηρητή της τυπικής διατάξεως, όπως τουλάχιστον νομίζουν και ας μην γίνονται πρόξενοι σχολιασμών. Σ’ άλλο σημείο γράφει: -Παν το πωλούμενον εν τω μακελείω τρώγετε, μηδέν εξετάζοντες διά την συνείδησιν. Διότι του Κυρίου ηγώ και το πλήρωμα αυτής! (Κορ. Α’ κεφ. Ι’ εδ. 25).

Ποδοπάτημα δαφνόκλαρων...

Πλησιάζει η Κυριακή των Βαΐων, κατά την οποία στις εκκλησίες διανέμονται κλαριά δάφνης, εις ανάμνησιν της θριαμβευτικής εισόδου του Ιησού Χριστού στα Ιεροσόλυμα!
Όμως, παλαιότερα, τουλάχιστον για τον Ιερό Ναό Περιβλέπτου έχω προσωπική εμπειρία, τα δαφνόκλαρα μοιράζονταν είτε από τους επιτρόπους, είτε από άτομα τα οποία «αγγάρευαν» για να χρησιμοποιήσω και μια φράση από το ιερό Ευαγγέλιο («αγγάρευσαν Σίμωνα τον Κυρηναίο») και διένειμαν την δάφνη. Πέρυσι, συγκεκριμένα τα δαφνόκλαρα ήσαν πεσμένα καταγής και έπαιρνε ο καθένας ό,τι ήθελε, λερωμένα, λασπωμένα, τα οποία κατά συνήθεια τα τοποθετούν και στο οικογενειακό εικονοστάσιο. Αυτή η κατάσταση είναι τελείως απαράδεκτη. Ας αγγαρέψουν, λοιπόν, δύο-τρία άτομα, καθε ενορία, ώστε να προσφέρεται η δάφνη και όχι να είναι χύδην στη γη ποδοπατούμενη. Όπως άλλωστε γινόταν και παλαιότερα.