ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ

Γράφτηκε από τον/την ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ on . Posted in Χωρίς Υπαγόρευση

Μια περιφερειακή…
✒ Έφτιαξαν κάποτε, εδώ και καμιά δεκαπενταριά χρόνια, οι τοπικοί παράγοντες μία περιφερειακή οδό στα Γιάννενα, για να αποσυμφορήσουν κυκλοφοριακά την πόλη. Καλή ιδέα, κάθε μεγάλο αστικό κέντρο που σέβεται τον εαυτό του χρειάζεται περιφερειακή…

Τσιγκουνεύτηκαν!
✒ Μόνο που… τσιγκουνεύτηκαν οι ιθύνοντες. Αντί να την κάνουν όσο πλατιά έπρεπε, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και νησίδα στη μέση, την έκαναν δίιχνη, ουσιαστικά με… μιάμιση λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς διαχωρισμό! Τόσο καλά!

Έγιναν λάθη…
✒ Έτσι, βρεθήκαμε με έναν δρόμο αναγκαίο μεν για την πόλη, αλλά φτιαγμένο λάθος, που προκαλεί προβλήματα και εγκυμονεί κινδύνους για όσους τον χρησιμοποιούν και είναι πολλοί αυτοί. Ξέρουμε όλοι μας τι προσπεράσεις γίνονται στην περιφερειακή, δε χρειάζεται να γράψει κάτι ειδικό επ’ αυτού η στήλη.

Μ’ αυτή ζούμε!
✒ Όμως, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο… ουδέν λάθος αναγνωρίζεται! Δεν μπορεί πλέον να αλλάξει το έργο, ούτε να διαπλατυνθεί ώστε να γίνει μία κανονική περιφερειακή όπως αυτή της Θεσσαλονίκης, ας πούμε. Άρα, μ’ αυτήν που έχουμε είμαστε αναγκασμένοι να πορευθούμε.

Ιόνια – Κακαβιά…
✒ Το ίδιο θα συμβεί και με το τμήμα Ιόνια – Κακαβιά. Αν τα τελευταία 17 χιλιόμετρά της, από το Καλπάκι και μετά, γίνουν στα πρότυπα παλιάς εθνικής οδού, έτσι θα μείνει στον… αιώνα τον άπαντα. Δηλαδή, δεν πρόκειται να βελτιωθεί ξανά ο συγκεκριμένος δρόμος.

Για δεκαετίες…
✒ Οι αποφάσεις λοιπόν που θα ληφθούν για την τύχη του συγκεκριμένου έργου σήμερα θα επηρεάσουν όχι μόνο τη δική μας ζωή, αλλά και τη ζωή των επόμενων γενεών και την πορεία της Ηπείρου για πολλές δεκαετίες. Ας το έχουν υπόψη αυτό οι τοπικοί φορείς. Είναι πολύ σημαντικό θέμα…

Εκεί θα κολλήσουμε;
✒ Επ’ αυτού μία πολύ σωστή παρατήρηση έκανε ο Γιώργος Ζάψας, τονίζοντας σε ανακοίνωσή του ότι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι της χώρας έγιναν τετράιχνοι, στα τελευταία 17 χιλιόμετρα της Ιόνιας ως την Κακαβιά που «βγάζει» σε σύνορα θα… κολλήσουμε; 

Ποιος θα μας πει…
✒ Αλήθεια, ποιος θα μας πει πόσο είναι το κόστος κατασκευής τετράιχνου δρόμου στο τμήμα Καλπάκι – Κακαβιά και πόσο το κόστος του δίιχνου; Να δούμε για τι ποσό μιλάμε ως διαφορά. Πόσα δηλαδή θα γλιτώσει το ελληνικό κράτος αν δε φτιάξει αυτοκινητόδρομο; 

Μέγας… χαμός!
✒ Πάμε και σ’ ένα άλλο θέμα της επικαιρότητας το οποίο «έσκασε» τις τελευταίες ημέρες και προκάλεσε τόσο μεγάλη αναστάτωση, που όσοι δεν ασχολούμαστε με ποδόσφαιρο, έχουμε απομείνει… κάγκελο! Ο λόγος για τον πιθανό υποβιβασμό του ΠΑΟΚ και της Ξάνθης.

Για το ποδόσφαιρο…
✒ «Οι αντιδράσεις στη Βόρεια Ελλάδα ενδέχεται να δημιουργήσουν ένα κλίμα διχοτόμησης της χώρας σε Βορρά και Νότο», διαβάσαμε σε έγκυρη εφημερίδα. Δηλαδή, ό,τι δεν έγινε με τη συμφωνία των Πρεσπών, μπορεί να γίνει λόγω του ποδοσφαίρου!

Ωραίο μήνυμα!
✒ Η δε κυβέρνηση, πανικόβλητη, σπεύδει να καταθέσει τροπολογία για να μην πέσουν οι δύο ομάδες. Δηλαδή, αλλάζει τον νόμο στέλνοντας μήνυμα ότι κι αυτό ακόμα είναι κάτι που γίνεται άμα είναι να μη θιγούν συμφέροντα επιχειρηματιών και να μη στεναχωρηθούν οι φανατικοί των ομάδων!

Να τον χαίρονται!
✒ Όσο για τον Θοδωρή Ζαγοράκη, πεντέμισι χρόνια στο Ευρωκοινοβούλιο δεν ακούσαμε να κάνει καμία παρέμβαση για τη χώρα. Απείλησε όμως να ανεξαρτητοποιηθεί απ’ το κόμμα του αν υποβιβαστεί ο ΠΑΟΚ! Τι να κάνουμε, αυτό τον απασχολεί. Να τον χαίρονται όσοι τον ψήφισαν…

Στα Λιθαρίτσια…
✒ Με βροχή, με ήλιο, με κρύο ή με ζέστη, η βόλτα στα Λιθαρίτσια πραγματικά σου αλλάζει τη διάθεση. Με πέντε λεπτά περπάτημα ξεφεύγεις από τη βουή της πόλης, τα νεύρα, τις φωνές και βρίσκεσαι να απολαμβάνεις την ηρεμία του πάρκου λες και πήγες στην εξοχή. Υπάρχει τίποτε καλύτερο;

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.