ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ - ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Γράφτηκε από τον/την ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΠΑΣ on . Posted in Προσκήνιο-Παρασκήνιο

ΙΔΟΥ ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ!..
Όλοι οι πολιτικοί μας ανεξαρτήτως πτέρυγας, ή μάλλον εκείνοι που αυτοαποκαλούνται «Ευρωπαϊστές», πασχίζουν να συγκεκριμενοποιήσουν το σημείο στο οποίο θα πρέπει να συμφωνήσουν και να δράσουν από κοινού. Μέχρι τώρα, εκείνο που βρέθηκε ως «κοινό σημείο» ήταν το «Ευρώ» και επειδή αυτό το σημείο είναι το πιο αδύνατο της χώρας μας στην δεδομένη στιγμή, κανείς δεν τους δίνει σημασία. Οι Ευρωπαίοι και κυρίως οι ισχυρές οικονομικά βιομηχανικές χώρες έχουν τον πρώτο λόγο και πατούν την Ελλάδα... στο λαιμό. Άξαφνα και με αφορμή τα εκατομμύρια των προσφύγων της Συρίας, οι οποίοι μέχρι χθες ήταν νοικοκυραίοι και τώρα εγκαταλείπουν, όπως - όπως την πατρίδα τους για να σωθούν από τις συνέπειες του χρονίζοντος πολέμου και από την... «άνθηση» του πιο ειδεχθούς, παράλογου, αιμοσταγούς και κρυπτομένου κάτω από τον θρησκευτικό φανατισμό μορφώματος που αποκαλείται ISIS, δημιουργήθηκε το κυρίως πανευρωπαϊκό, αλλά και παγκόσμιο πρόβλημα της υποδοχής αυτών των δυστυχών. Και έγινε ακόμα πιο μεγάλο το πρόβλημα αυτό, επειδή μέσα στη μάζα των Σύρων προσφύγων παρεισέφρυσαν και προστέθηκαν όλοι οι οικονομικοί μετανάστες από ολόκληρη την οικουμένη. Μέχρι τώρα αυτοί οι τελευταίοι εύρισκαν διόδους και τρόπους για τις μετακινήσεις τους, οι οποίοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ελέγχονταν ή καταστρατηγούνταν. Από την εποχή όμως που η... κυρία Τασία έδειξε τον πιο εύκολο δρόμο για όλους, πουλώντας «φιλανθρωπία», τότε ξεχύθηκαν όλοι, πρόσφυγες και οικονομικοί μετανάστες να τον χρησιμοποιήσουν. Βρήκαν βοηθούς, οι οποίοι, με το αζημίωτο τους διαπεραιώνουν στα Ελληνικά νησιά και από εκεί... σύγχρονα τουριστικά βαπόρια τους μεταφέρουν στην Αθήνα για τα περαιτέρω! Το πράγμα όμως γιγαντώθηκε και ενώ οι γείτονές μας Τούρκοι τους ξαφρίζουν επισήμως και κανονικότατα, αποθρασύνθηκαν τόσο, ώστε βοηθουσών και των επιδεινούμενων καιρικών συνθηκών η διαπεραίωσή τους στα Ελληνικά νησιά να γίνεται δραματική και φονικότατη, ιδιαίτερα σε μικρά παιδιά, κι ενώ η Τουρκία θησαυρίζει, η Ελλάδα κατηγορείται! Κατηγορείται, λέει, επειδή δεν τους περιποιείται επαρκώς και αδαπάνως για εκείνους, μέσα στην δική της μιζέρια! Πέραν αυτού θίχτηκαν κάποιοι καλοπερασάκηδες, που μπήκαν στην Ε.Ε. από την... πίσω πόρτα και άλλοι, οι οποίοι με την ψήφο τους δεν θεωρούν τους εαυτούς τους Ευρωπαίους (Δανία). Αυτοί οι τελευταίοι με ψήφο της Βουλής τους... «νομιμοποίησαν» και την λεηλασία αυτών των δύστυχων από ό,τι τυχόν πολύτιμο έχουν απάνω τους, πέραν της αξιοπρέπειάς τους, την οποία οι... με το ζόρι Ευρωπαίοι έχουν χάσει προ πολλού. Όλοι αυτοί λοιπόν τολμούν να απειλήσουν την Ελλάδα με έξοδό της από την Συνθήκη «Σέγκεν»! Να λοιπόν η ευκαιρία. Όλοι οι Έλληνες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι και τον τελευταίο πολίτη θα πρέπει να τους δείξουμε ποιοί είμαστε από... αρχαιοτάτων χρόνων.

Η «ΕΛΕΝΗ» ΚΑΙ Ο... ΣΑΒΒΑΣ ΞΗΡΟΣ!
Από την πρώτη έκδοση του είχα διαβάσει το βιβλίο «Ελένη» του Νίκου Γκατζογιάννη, στο οποίο ο συγγραφέας αναφέρονταν στην τραγική ιστορία και μοίρα της μάνας του, η οποία κατόρθωσε να τον φυγαδεύσει στην Αμερική, όπου βρίσκονταν ο πατέρας του, την εποχή του παιδομαζώματος από τον... «Δημοκρατικό Στρατό» του Μάρκου Βαφειάδη. Η ιστορία αυτή δεν διαψεύστηκε από κανέναν. Δέχτηκε μόνο ότι υπάρχει και... άλλη «Ελένη» αριστερή! Ε, και; Ποιος αμφιβάλει; Όταν αυτό το περιστατικό έγινε κινηματογραφική ταινία, οι Έλληνες... «προοδευτικοί» ξεσηκώθηκαν κυρίως στην Αθήνα, ώστε να εμποδιστεί η προβολή της στους κινηματογράφους. Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί έγινε αυτό. Οι ίδιοι αυτοί «προοδευτικοί» είχαν πανηγυρίσει νωρίτερα την προβολή της ταινίας «Ζ»,αναφερόμενος στην δολοφονία Λαμπράκη. Δύο μέτρα και δύο σταθμά από τους αυτοαποκαλουμένους «Προοδευτικούς»! Προ ημερών κάποιοι από την ίδια κάστα των Ελλήνων «Προοδευτικών» προέβηκαν σε μία απόλυτα χυδαία ενέργεια. Κρυβόμενοι δηλαδή πίσω από την... «ελευθερία της τέχνης» ανέβασαν στην Κεντρική Κρατική Θεατρική Σκηνή, συντηρούμενη από τον μόχθο όλων των Ελλήνων φορολογουμένων, το... «θεατρικό πόνημα» όχι ενός απλού κατά συρροήν δολοφόνου, αλλά ενός τρομοκράτη δολοφόνου, του οποίου η βόμβα που προορίζονταν για τον φόνο άλλων, έσκασε στα χέρια του και τον τραυμάτισε πολύ σοβαρά. Το Κράτος, όπως είχε καθήκον, τον νοσήλευσε στο καλύτερο Νοσοκομείο της Ελλάδος και με τις καλύτερες συνθήκες, όπως αυτές φαίνονταν διαφανέστατα, φροντίζοντας βέβαια, όπως θα γίνονταν σε οποιοδήποτε ευνομούμενο Κράτος, την άγρυπνη και αυστηρή παρακολούθησή του! Η θεραπεία του στέφτηκε από επιτυχία, τόση ώστε αυτός ο κύριος όταν κλείστηκε με όλες τις γνωστές νόμιμες διαδικασίες στη φυλακή να συγγράψει... «θεατρικό έργο» που αμφισβητεί τις... συνθήκες θεραπείας του! Αυτό ανεβάστηκε στο Εθνικό Θέατρο!
Γι - Πας