ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ

Γράφτηκε από τον/την ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΟΡΗΣ on . Posted in Χωρίς Υπαγόρευση

Έχουμε πρόβλημα!
✒    Έχουμε σοβαρό πρόβλημα ως περιοχή όσον αφορά σε σημαντικά έργα προς υλοποίηση. Αν ανατρέξει κανείς στο πρόσφατο παρελθόν θα διαπιστώσει ότι κανένα απ’ αυτά δεν έγινε χωρίς… αναταράξεις!

Πάντα αντιδράσεις…
✒    Καταρχήν, είναι οι αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών. Θα θυμάστε τον ξεσηκωμό στα Κατσανοχώρια ενάντια στην κατασκευή του ΧΥΤΑ Ελληνικού (φωτό), τη φασαρία για τον σταθμό συμπίεσης φυσικού αερίου στην Πέρδικα ή για το εργοστάσιο απορριμμάτων στο Ελευθεροχώρι.

Το ίδιο και στη Νιάρχου…
✒    Για κάθε μεγάλο έργο που προγραμματίζεται κάποιοι θα πουν «όχι» επειδή θεωρούν πως θίγονται τα συμφέροντά τους, το περιβάλλον κ.λ.π.. Το ίδιο ισχύει και για όσους δραστηριοποιούνται κατά μήκος της λεωφόρου Νιάρχου.

Ηπιότερες παρεμβάσεις…
✒    Υπάρχουν επαγγελματίες που θέλουν ηπιότερες παρεμβάσεις αναβάθμισης του δρόμου για να μη θιγούν οι περιουσίες και οι δραστηριότητές τους. Καλά κάνουν οι άνθρωποι, εδώ που τα λέμε…

Λείπει η συνεννόηση!
✒    Το πρόβλημα ωστόσο δεν είναι οι αντιδρώντες. Εντοπίζεται κυρίως στην έλλειψη συνεννόησης και σύμπλευσης της Περιφέρειας και του Δήμου Ιωαννιτών. Ο μεν Αλέκος Καχριμάνης θέλει να γίνει το έργο και ορθώς προχωράει τις διαδικασίες…

Άλλη προτεραιότητα…
✒ Ο δε Θωμάς Μπέγκας από καιρό έχει θέσει σε προτεραιότητα έναντι της Νιάρχου την οδική σύνδεση του Πανηπειρωτικού με την οδό  Βογιάννου. Τώρα λοιπόν εμφανίζεται… αμφίθυμος απέναντι στην αναβάθμιση της Νιάρχου!

Πού είναι η πρόταση;
✒    Τα πράγματα είναι απλά πάντως, θέληση να υπάρχει. Αν ο Δήμος θεωρεί υπερβολικό ως έργο την ανακατασκευή της «λεωφόρου», ας καταθέσει άμεσα μια δική του πρόταση με τροποποιήσεις στην προωθούμενη μελέτη. Έπρεπε ήδη να το έχει κάνει αυτό!

Υπερβολικό το πλάτος!
✒    Όσο για την Περιφέρεια Ηπείρου, ας βάλει κι αυτή λίγο… νερό στο κρασί της κι ας δεχθεί κάποιες λογικές τροποποιήσεις. Ας πούμε, είναι υπερβολικό για έναν δρόμο 4,5 χιλιομέτρων να έχει πλάτος 42 μέτρα. Ας το περιορίσουν κάπως. Πάλι αναβαθμισμένη θα είναι η Νιάρχου…

200 χρόνια ποδήλατο…
✒    Πάμε σε κάτι άλλο τώρα. Πριν λίγες μέρες συμπληρώθηκαν 200 χρόνια από την εφεύρεση και κυκλοφορία του ποδηλάτου. Την πρώτη του διαδρομή, με ξύλινο ποδήλατο, έκανε ο Γερμανός Κρλ Μτράις τον Ιούνιο του 1817 στο Μανχάιμ…

Μεγάλη ποικιλία…
✒    Από την εποχή εκείνη η μορφή του ποδηλάτου εξελίχθηκε πολύ, για να φτάσουμε σήμερα να έχουμε στη διάθεσή μας μια μεγάλη ποικιλία στα διαθέσιμα είδη του, για πόλη, βουνό, αγώνες κ.λ.π.
Λίγοι χρησιμοποιούν…
✒    Στη Γερμανία, λέει, πωλούνται κάθε χρόνο πάνω από τέσσερα εκατ. ποδήλατα. Στην Ελλάδα πάλι λίγοι… ρομαντικοί τα χρησιμοποιούν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις κι ας έχουν ένα σωρό πλεονεκτήματα.

Τα πλεονεκτήματα…
✒    Το ποδήλατο συχνά αποδεικνύεται η πιο γρήγορη μορφή μετακίνησης, συμφέρει οικονομικά και είναι φιλικό προς το περιβάλλον, αφού δεν επιβαρύνει την πόλη με θόρυβο και καυσαέρια. Αυτά ισχύουν και για τα Γιάννενα!

Θα έλυνε προβλήματα!
✒    Πόσοι όμως συμπολίτες μας το χρησιμοποιούν για να μετακινηθούν στο κέντρο, να πάνε για ψώνια ή για κάποια άλλη δουλειά; Ελάχιστοι δυστυχώς. Φανταστείτε να μας γινόταν συνήθεια το ποδήλατο, πόσο θα βελτιωνόταν η κατάσταση στους δόμους μας…

Θέλει περιποίηση!
✒ Απ’ τα πιο ωραία νεοκλασικά κτίρια στα Γιάννενα είναι χωρίς αμφιβολία αυτό που στεγάζει τη Δημοτική Πινακοθήκη στην οδό Κοραή. Θέλει όμως μια εξωτερική συντήρηση για να αναδειχθεί ακόμα περισσότερο. Αρκούν ένα βαψιματάκι, ο καθαρισμός της πρόσοψης από χόρτα και λίγο τρίψιμο των μαρμάρινων διακοσμητικών στοιχείων…
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.