Τολμηρά

Γράφτηκε από τον/την Γιώργος Γιαννάκης on . Posted in Τολμηρά

ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ…

Πάμε στα καλά νέα. Μέχρι τέλος του καλοκαιριού ενδεχομένως να έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός για την οριοθέτηση της λίμνης και το περιβόητο Προεδρικό Διάταγμα να έχει υπογραφεί. Αυτή τη διαβεβαίωση έλαβαν οι κυβερνητικοί βουλευτές του Νομού Ιωαννίνων Μ. Κεφάλα και Γ. Αμυράς από τον υπουργό παρά των πρωθυπουργώ κ. Κοντογεώργη, σε συνάντηση που είχαν την προηγούμενη εβδομάδα. 

ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ!

Να τα δούμε γραμμένα κι επικυρωμένα αυτά τα σχέδια για τη λίμνη μας, κάτι που είναι ζητούμενο εδώ και πολλές δεκαετίες και που καμιά Κυβέρνηση δεν έδειχνε το ανάλογο ενδιαφέρον. Η Παμβώτιδα είναι το «σήμα κατατεθέν» των Ιωαννίνων και έχει ανάγκη άμεσης προστασίας από πάσης φύσεως κινδύνους και επιθέσεις. Πάρα πολύ άργησαν οι ιθύνοντες να δώσουν λύση και μακάρι να έχει έλθει ο καιρός τώρα… 

Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ…

Μαζί με το Π.Δ. και την εν γένει οριοθέτηση, θα ξεκινήσει και η κατασκευή ποδηλατόδρομου περιμετρικά της λίμνης, κάτι που είχε εξαγγείλει ο ίδιος ο Μητσοτάκης πριν από 4 χρόνια σε κομματική σύναξη στα Ιωάννινα. Αργούν αλλά δεν λησμονούν, θα μπορούσε να πει κανείς!

❁ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ…

Δεν άρεσε καθόλου στον Γ. Αμυρά το σχόλιο της στήλης της προηγούμενης εβδομάδας για το «πόθεν έσχες» του και ιδιαίτερα στο σημείο που αναφέρονταν στην περιοχή καταγωγής του, που είναι το Εκκλησοχώρι στα Ιωάννινα. «Δεν θεωρώ ηθικά δίκαιο να γίνεται τέτοια αναφορά, όταν οι γεννήτορες βρίσκονται εν ζωή. Σε καμία περίπτωση δεν θα ζητούσα ούτε θα δεχόμουν να γίνω κάτοχος περιουσιακών στοιχείων από τον τόπο καταγωγής μου», είπε ο κ. Αμυράς και έδειξε να είναι αρκετά ενοχλημένος από τον σχολιασμό μου αυτόν.

■ Η ΠΙΚΡΑ…

Φυσικά και δεν είχα σκοπό να μπω στα… κληρονομικά των αδελφών Αμυρά και γι’ αυτό επανέρχομαι στο ζήτημα που πίκρανε τον πρ. υπουργό και νυν βουλευτή της Ν.Δ. Απλά, επ’ ευκαιρία της δημοσιοποίησης των «πόθεν έσχες» των πολιτικών και των ντόπιων, μας οδήγησαν σ’ ένα σχόλιο χωρίς την διάθεση να εμβαθύνω σε όλο το μήκος και το πλάτος των οικονομικών και περιουσιακών στοιχείων των πολιτικών όλης της χώρας. Αν πίκρανα τον κ. Αμυρά σε βαθμό που να προκάλεσα και ζημιά στο κοινοβουλευτικό του έργο, λυπάμαι ειλικρινά, διότι σε καμιά περίπτωση δεν ήταν τέτοιος ο σκοπός μου.

❖ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ…

Γνωρίζω ότι έχουμε μπει στην τελική ευθεία για εθνικές εκλογές και ενδεχομένως κάθε τέτοιου είδους σχολιασμοί ίσως να δυσχεραίνουν το έργο τους, κάτι που είναι μακριά από τον υπογράφοντα. Αλλά όταν αναδεικνύαμε το έργο τους, δεν είχαμε την ανάλογη αντίδραση. Ίσως αυτό να θεωρείται υποχρέωσή μας και η κριτική να πηγαίνει σε δεύτερη φάση… 

❁ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ…

Σεβόμαστε το ρόλο και τον αγώνα των ανθρώπων που μπαίνουν στον πολιτικό στίβο και αποφεύγουμε πολλές φορές την κριτική. Ας σεβαστούν όμως και εκείνοι τον δικό μας ρόλο, αφού πολλές φορές βρισκόμαστε στον ίδιο στίβο μάχης, μπας και βάλουμε ένα πετραδάκι για να πάει ο τόπος μας μπροστά, καθ’ ότι σαν περιφέρεια είμαστε τελευταίοι!

■ Η ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ…

Ντροπή! Μονάχα ντροπή μπορεί να πει κανείς σε όσους στοχοποίησαν τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ν. Ανδρουλάκη και που έχει να κάνει με το «πόθεν έσχες» του, που λίγους μήνες πριν τις εκλογές στοχοποιείται από τους αντιπάλους του και κυρίως από τη Ν.Δ. 

❖ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ…

Τι έκανε ο άνθρωπος; Ξέχασε να βάλει στο «πόθεν έσχες» του 1,2 εκατ. ευρώ, επειδή το είχε ξεχάσει ο λογιστής του! Ο ίδιος ο Νίκος όμως, ξέχασε να τα μεταφέρει όλα σε τράπεζα της Ελλάδος για να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο, το οποίο βέβαια δεν ξεχνά να τον πληρώνει κάθε μήνα ντάγκα – ντάγκα!

 ❁ ΟΙ «ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ»!

«Δολοφονούν τον χαρακτήρα μου οι αντίπαλοι», λέει ο Νικολάκης, ο οποίος μας πληροφόρησε ότι τα μισά άφησε στις τράπεζες του εξωτερικού. Τα άλλα μισά τα έφερε στην Ελλάδα, είπε στα Αθηναϊκά ΜΜΕ, που ρίχτηκαν σαν τα όρνια να τον ξεσκίσουν! 

■ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; 

Αλλά όμως έρχομαι ο αδαής να ρωτήσω: Αν άφησε τα μισά στο εξωτερικό κι έφερε τα μισά στην Ελλάδα, τελικά πόσα χρήματα εισέπραξε από τα ευρωπαϊκά ταμεία, αυτός ο… τιτανοτεράστιος πολιτικός, που απ’ ότι φαίνεται τα 9 χρόνια Ευρωβουλής έκανε το… σ..τό του παξιμάδι, κάνοντας  οικονομίες για να αγοράσει μερικά… αποκούμπια, όπως κάνει ο κάθε Έλληνας!

❖ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ…

Δεν μπαίνω στον σχολιασμό για το κτίριο που νοικιάζει στο δημόσιο, στην Κρήτη. Το έκανε, λέει επί εποχής Κ. Καραμανλή Β’, οπότε η νομιμότητα δεν αμφισβητείται. Αν έτσι είναι, τότε γιατί… ξεκινήσατε να πέσει ο Καραμανλής για να φέρετε τον σωτήρα ΓΑΠ του δόγματος «λεφτά υπάρχουν» και ο οποίος έδεσε χειροπόδαρα την Ελλάδα για δέκα χρόνια και ακόμη πληρώνει τα σπασμένα…

❁ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ…

Καμιά δεκαριά παλιά στελέχη – βουλευτές της Ν.Δ. έβγαλαν έναν φετφά εναντίον του Κυρ. Μητσοτάκη, τον οποίο δεν εκτιμούν σε σχέση με προηγούμενους αρχηγούς της Ν.Δ., φτάνοντας στον Εθνάρχη και ιδρυτή της παράταξης το 1974. Όλοι αυτοί γίνονται οι θεματοφύλακες της παράταξης, η οποία, όπως λένε, έχει πάρει στραβό δρόμο ξεφεύγοντας από τον ορθό δρόμο που ήταν εκείνος που περπάτησαν οι ίδιοι όταν είχαν το πάνω χέρι! 

■ Ο Δ. ΠΑΝΟΖΑΧΟΣ…

Μεταξύ των «θεματοφυλάκων» κι ένας ονόματι Δημήτρης Πανοζάχος για όσους τον θυμούνται, αν τον θυμάται κανείς εδώ στην Ήπειρο. Ο υπογράφων κρατά στην μνήμη τον κ. Πανοζάχο, ο οποίος στην πρώτη θητεία Καραμανλή Β’ διορίστηκε σωτήρας, προστάτης της Ηπείρου ως Περιφερειάρχης Ηπείρου, ο οποίος ανάθεμα και αν ο ίδιος θυμάται τους λόγους για τους οποίους ορίστηκε τότε θεματοφύλακας. Αμφιβάλλω αν και ο ίδιος θυμάται ότι έκανε ένα πέρασμα από την Ηπειρώτικη γη.

❖ Ο… ΕΧΘΡΟΣ

Δεν πρόλαβε να πάρει τα κλειδιά της Περιφέρειας ο κ. Πανοζάχος και το πρώτο που έκανε ήταν να γίνει εχθρός του τότε δημάρχου Ν. Γκόντα! Ήλθε ως μεταρρυθμιστής και όλο το διάστημα που έμεινε στην Ήπειρο, το μόνο που πέτυχε ήταν να φτιάξει εχθρούς μέσα στον ίδιο πολιτικό χώρο.

❁ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ!

Όσο διάστημα έμεινε στην Ήπειρο, δεν πρόσφερε κάτι σπουδαίο, όπως και κάποιοι προηγούμενοι κι επόμενοι πλην του Ευγένιου Χαϊτίδη, ο οποίος διορίστηκε επί συγκυβέρνησης το 1989 και επί υπουργού Εσωτερικών Κωνσταντόπουλου, πατέρα της Ζωίτσας. Εκείνος φρόντισε να περιφραχτεί το ξέφραγο μέχρι τότε διεθνές αεροδρόμιο Ιωαννίνων, στο οποίο έβοσκαν πρόβατα, γελάδια κι άλλα ήμερα και άγρια ζώα. Επί εποχής του απομακρύνθηκε κι ένα επικίνδυνο υγρό από τους μετασχηματιστές της ΔΕΗ, το περιβόητο φρέον. Έκτοτε, ουδέν σπουδαίον! Και κυρίως αφ’ ότου έγινε ο μετασχηματισμός με τις Αποκεντρωμένες και οι φορείς έγιναν απλοί ελεγκτές…

Kαι για την αντιγραφή:

Γιώργος Γιαννάκης

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300