Τολμηρά

Γράφτηκε από τον/την Γιώργος Γιαννάκης on . Posted in Τολμηρά

Η ΕΚΔΡΟΜΗ!..

Εκδρομή στα Πηγάδια και στον δρόμο που κατασκευάζεται προς την Γέφυρα Πλάκας οργάνωσε η Περιφέρεια Ηπείρου, παίρνοντας μαζί της την αντιπολίτευση -πλην εκείνη του «ΦΩΤΟΣ»- που δεν αποδέχτηκε μια τέτοια ευχάριστη έκπληξη που τους έκανε… ο Σουλτάν Αλέκος!

Ο ΣΤΟΧΟΣ…

Η «εκδρομή» είχε σαν στόχο την καλύτερη ενημέρωση των περιφερειακών συμβούλων, για την πορεία των έργων στην διάνοιξη δρόμου και κυρίως αν καταστρέφεται και σε ποιο βαθμό το περιβάλλον, με πρώτο τον Άραχθο, στην αγκαλιά του οποίου φτάνουν φορτία με χώματα και ογκόλιθοι από το εργοτάξιο που έχει ο συγκεκριμένος εργολάβος. 

ΟΙ… ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

Εμείς δεν είμασταν εκεί διότι δεν κληθήκαμε, άρα περιοριζόμαστε στα όσα οι επί τόπου εκδρομείς διαπίστωσαν και που σε γενικές γραμμές… όλα καλά καμωμένα! 

Ο Γ. ΣΤΕΦΟΣ!..

Την μεγαλύτερη ευτυχία ένιωσε ο Γιάννης Στέφος, ο οποίος με ανακοίνωσή του μας έκανε γνωστό ότι το έργο είναι απαραίτητο και ότι μπροστά στο μεγαλείο του έργου, όλα τ’ άλλα είναι ασήμαντα! Το αν φώναζε ο Αλέκος Καχριμάνης «Ζήτω ο Γιάννης», δεν το γνωρίζω… Από μέσα του όμως και αυτός ένιωσε μια ανακούφιση από την στήριξη που του χάρισε ο Γιάννης…

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ!

Κανείς μας δεν αμφισβήτησε την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα του έργου, κάτι που είχαμε αναδείξει με τον Σπ. Θεμελή σε τηλεοπτική εκπομπή σε ντόπιο κανάλι. Η διαφορά μας ήταν και είναι ότι έπρεπε και πρέπει να υπάρξει σεβασμός στο περιβάλλον. Αυτό το περιβάλλον είναι που τραβάει κόσμο στα Τζουμέρκα, τα οποία δικαιούνται καλύτερης μεταχείρισης, κυρίως από εκείνους που διαχειρίζονται τέτοιου είδους υποθέσεις!..

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ…

Το να σκάβεις τα βουνά και να ρίχνεις τα μπάζα στον Άραχθο, ούτε σωστό ούτε δίκαιο είναι! Ο ορεινός όγκος μαζί με τον Άραχθο, φτιάχνουν ένα κόσμο που γίνεται αξιοζήλευτος. Ας τον σεβαστούν εκείνοι που διαχειρίζονται την κατάσταση και ας αποφύγουν την τσαπατσοδουλειά!

Η ΥΠΟΔΟΧΗ!

Όμως αξίζει να σημειωθεί η υποδοχή που έγινε στους εκδρομείς και που ήταν το σύνθημα που είχε γραφτεί στα τσιμεντένια πλαϊνά από άλλους «εκδρομείς», επαναστάτες του βουνού, οι οποίοι θέλουν «απάτητα βουνά και όχι δρόμους για τουρίστες». Προφανώς, έχουν γεμίσει τα Τζουμέρκα από επισκέπτες και τουρίστες και πλέον… δεν χωρούν άλλοι! Κακό χωριό τα λίγα σπίτια, θα λέγαμε εμείς οι… καμπίσιοι!

Ο ΑΓΩΝΑΣ!

Πρωτοφανές! Δυο αρχηγοί μαλώνουνε για την δεύτερη θέση! Νίκος Ανδρουλάκης και Αλέξης Τσίπρας, έχουν βάλει στόχο την δεύτερη θέση και μακράν του πρώτου Κυριάκου Μητσοτάκη! Αυτόν τον πολιτικό αγώνα θα δούμε και θα ζήσουμε το επόμενο φθινόπωρο, ίσως και στο τέλος Σεπτεμβρίου! 

Η ΜΙΑ ΨΗΦΟΣ!..

Αυτό το σύνθημα του Νίκου Ανδρουλάκη «μια ψήφος μπροστά από τον Κυριάκο», τώρα έγινε «μια ψήφος μπροστά από τον Αλέξη», ο οποίος φαίνεται να έχει αρχίσει να μπάζει νερά! Δεν θέλει ή κάνει πώς δεν θέλει να καταλάβει πως ο Αλέξης εκείνον θα… μακελέψει και όχι τη ΝΔ! Αφήστε την συμφορά που σπέρνει στα υπόλοιπα αριστερόπουλα ΣΥΡΙΖΑ-Ν.ΑΡ.-ΠΛΕΥΣΗ κ.λπ.!

Η ΦΗΜΗ…

Σέρνονταν πολύ καιρό η φήμη ότι ένα νέο πρόσωπο, με ντόπια καταγωγή, διαμονή, εργασία θα γιομίσει το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στο νομό Ιωαννίνων, ύστερα από το κενό που άφησε ο Κ. Τασούλας, σε επίπεδο αντρικής θέσης! Το όνομα συνδέονταν με το περιβάλλον του Κ. Τασούλα, αλλά κανείς δεν έκανε αναφορά σε όνομα. Τελικά αυτό το πρόσωπο είναι ο Φίλιππος Ευαγγέλου, ο οποίος τα τελευταία 2-3 χρόνια είναι πανεπιστημιακός. 

Η… ΚΑΛΥΨΗ

Αν η φήμη έχει βάση ο κ. Ευαγγέλου έρχεται να καλύψει μια νέα θέση, δίπλα στους εξ Αθηνών Ζαγορίτη και Οικονόμου και Σπ. Κωνσταντόπουλο, Αμυρά όσον αφορά την αντρική εκπροσώπηση. Για την γυναικεία εκπροσώπηση, μέχρι στιγμής παραμένει μοναδική η Μαρία Κεφάλα, η οποία είναι εν ενεργεία βουλευτής, αλλά και πολύ ενεργή! 

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ…

Με τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη συναντήθηκε τις προηγούμενες μέρες η Μαρία Κεφάλα, με τον οποίο συζητήθηκαν ζητήματα περιοχών του νομού Ιωαννίνων, για να λάβει την υπόσχεση ότι πάντα στο νου του έχει το καλό των Ιωαννίνων. Είχε προηγηθεί η αναφορά του πρωθυπουργού στην διάθεση 4 εκατομμυρίων ευρώ για αθλητικές υποδομές στο νομό, όπως τις είχε υποσχεθεί και ο αρμόδιος υπουργός Γ. Βρούτσης, που επισκέφτηκε τα Ιωάννινα την προηγούμενη εβδομάδα. Μάλιστα, ο πρωθυπουργός το ενδιαφέρον του για τα Ιωάννινα το έδειξε στο κυριακάτικο μήνυμά του στο οποίο κάνει απολογισμούς και προϋπολογισμούς έργων και κινήσεων για όλη την Ελλάδα!

ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΜΗΝΑ!

Δεν ξέρω τι έχει κάνει ο πρωθυπουργός σχετικά με τις δηλώσεις του στο Πόθεν Έσχες του στην Κρήτη και όπου αλλού, αλλά θυμήθηκε να βάλει το οικόπεδο 600 τ.μ. στον Άγιο Μηνά στο Ζαγόρι, το όποιο αγόρασε πριν 3-4 χρόνια. Εκείνο το οικόπεδο, που κατά ορισμένους «γνώστες» είχε ξοδέψει κάποια «εκατομμύρια» ευρώ για να το έχει σαν αποκούμπι στα βαθιά του γεράματα. Έτσι, για την ιστορία, η αξία του οικοπέδου ήταν καμιά 25.000 ευρώ και αυτά πολλά ήταν για την συγκεκριμένη περιοχή… 

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ!..

Από τους βουλευτές του νομού, τα περισσότερα ακίνητα δήλωσε η βουλευτής της Ν.ΑΡ., συντρόφισσα, Μερόπη Τζούφη, από κληρονομιές και γονικές παροχές σε Κόνιτσα και Ιωάννινα. Επίσης, ακίνητα έχει και ο Γ. Αμυράς σε Αττική, διαμέρισμα στη Αθήνα και αποθήκη και βοσκοτόπους στην Φολέγανδρο! Στο Εκκλησοχώρι Ιωαννίνων, που είναι η καταγωγή του Γ. Αμυρά, δεν είδα να διαθέτει κάποια κληρονομιά!

Η ΛΙΜΝΗ ΜΑΣ…

Ο φίλος αναγνώστης της στήλης και του «Π.Λ.», «ξαναχτύπησε» με νέα γνωμάτευση για τον «θάνατο» των ψαριών της λίμνης. «Η λίμνη ήταν ένα πολύπλοκος μηχανισμός της φύσης και για να την βοηθήσουμε πρέπει να λέμε αλήθειες. Η Παμβώτιδα είναι ένα νεκρό σύστημα! Η έλλειψη οξυγόνου στο βυθό, ενεργοποίησε μηχανισμό εναερόβιων οργανισμών και απελευθέρωσε τοξικά αέρια: μεθάνιο, υδρόθειο και αμμωνία, τα οποία δηλητηρίασαν τα νερά. Το οικοσύστημα ανατράπηκε και η βιοποικιλότητα χάθηκε. Η πεταλούδα αγωνίζεται, αλλά μάταια, να επιβιώσει στην υπερβολική θολότητα και την τοξική βουρκάδα», μου γράφει ο φίλος από χώρα της Ευρώπης και ο οποίος παρακολουθεί πολύ στενά τα όσα συμβαίνουν στην πόλη που γεννήθηκε και που όμως δεν τον κράτησε εδώ και ζει στην ξενιτιά…       

ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ!

«Βαψομαλλιάς» ο Αλ. Τσίπρας, κατά το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ Βάσια Αναστασίου, κάτι που σήκωσε… καπνό στο στρατόπεδο του Αλέξη και άρχισαν τους πυροβολισμούς. «Να πλυθεί καλά στο κεφάλι για να μην φαίνεται η βαφή», είπε η «συντρόφισσα» και ενοχλήθηκαν κάργα τα… Αλεξόπαιδα από την προσβολή. 

Η ΣΗΜΕΙΩΣΗ…

Με αφορμή το βάψιμο των μαλλιών του Αλέξη Τσίπρα, μου ήρθαν στην μνήμη δυο πρώην βουλευτές της κεντροδεξιάς, που κρατούσαν σημειώσεις για εκείνους που ξεχώριζαν στη Βουλή για πολλά πράγματα, μεταξύ αυτών και των βαψομαλλιάδων! Πρώτα είχαν εκείνους που «κουνούσαν την αχλαδιά», μέχρι που ήρθε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και «νομιμοποίησε» τις προσωπικές επιλογές του καθενός, γεγονός που μια ανατάραξη την έφερε στη ΝΔ…

 

Kαι για την αντιγραφή: Γιώργος Γιαννάκης - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300