Τολμηρά
ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΕΛ.ΑΣ.!
Δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τις σύγχρονες ανάγκες, το υπάρχον Αστυνομικό Μέγαρο στα Ιωάννινα, μου «σφύριξαν» εργαζόμενοι αστυνομικοί, οι οποίοι έχουν γίνει «ένα» με το χαρτομάνι, αλλά το κυριότερο είναι οι λίγοι και μικροί χώροι, που είναι κατώτεροι των συνθηκών εργασίας που πρέπει να επικρατούν…
ΤΟ ’70!..
Κάπου την δεκαετία του ’70 πρέπει να έγινε αυτό το κτίριο, το οποίο για εκείνη την εποχή ήταν ένα μεγαθήριο στο κέντρο της πόλης. Σήμερα όμως δεν προσφέρεται για την σύγχρονη εξυπηρέτηση των πολιτών, κάτι που και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, αλλά και οι πολίτες το αντιλαμβάνονται!..
Η ΔΟΜΗ…
Εκτός από την δομή του κτιρίου, στο χώρο που βρίσκεται το «Μέγαρο», εξυπηρέτηση στους πολίτες δεν προσφέρει! Στον πιο κεντρικό και πολυσύχναστο δρόμο της πόλης, ούτε μια στάση λίγων δευτερολέπτων δεν μπορεί να κάνει ένα αυτονόητο για ν’ αποβιβάσει πολίτες, οι οποίοι θα εισέλθουν στο «Μέγαρο», δια τακτοποίηση υποθέσεών τους.
ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ!..
Ούτε ένα μέτρο γης ελεύθερης για προσωρινή στάθμευση υπάρχει και αναγκάζονται οι πολίτες, αλλά και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να κόβουν βόλτες σ’ ολόκληρη την πόλη για να σταθμεύσουν. Δεν μιλάμε για χώρους στάθμευσης της πόλης, οι οποίοι είναι δυσεύρετο είδος. Δεν δυσκολεύονται μόνο οι πολίτες να βρουν χώρο στάθμευσης, αλλά κι αυτοί οι εργαζόμενοι στο «Μέγαρο», όπως και στο εμπορικό κέντρο.
ΝΕΟ ΜΕΓΑΡΟ!..
Πριν από αρκετό καιρό είχε γίνει μια συζήτηση για ανέγερση νέου Μεγάρου της ΕΛΑΣ στην πόλη και μάλιστα το είχαν χαρακτηρίσει επιτακτική ανάγκη. Όσο ξαφνικά είχε έρθει αυτή η πληροφορία, άλλο τόσο ξαφνικά εξαφανίστηκε κι έκτοτε μην τους είδατε, μην τους απαντήσατε…
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ!
«Ήρθαμε για να μείνουμε και για να φτάσουμε την γαλακτοβιομηχανία πολύ ψηλά και πολύ μακριά! Ήταν ένα όνειρο κι έγινε πραγματικότητα». Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του νέου προέδρου της «ΔΩΔΩΝΗΣ» κ. Στέλιου Σαράντη, που έχουν ανάλογες ενασχολήσεις στην περιοχή της Θεσσαλίας.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ…
Η οικογένεια ΑΦΟΙ Σαράντη, από το τέλος του προηγούμενου έτους, είναι οι νέοι ιδιοκτήτες της «ΔΩΔΩΝΗΣ», αφού εξασφάλισαν το πλειοψηφικό πακέτο, επιστρέφοντας την ιδιοκτησία σε ελληνικά χέρια, ύστερα από 14 χρόνια που λειτουργούσε με ιδιοκτήτες ξένους ομίλους.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ!..
Ήταν η πρώτη δημόσια παρουσία της νέας ιδιοκτησίας αυτή που έγινε την προηγούμενη Δευτέρα, όπου είχαν κληθεί όλα τα ΜΜΕ σε μια πρώτη προσπάθεια επικοινωνίας τους με τους Ηπειρώτες γενικά, αλλά και με τον κτηνοτροφικό κόσμο. Αυτός που κράτησε την ΔΩΔΩΝΗ όρθια από την εποχή που ήταν ακόμη συνεταιριστικός οργανισμός και ήταν επιχείρηση της ΑΤΕ…
ΟΙ… ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ
Πέρασε από ένα σωρό φουρτούνες η «ΔΩΔΩΝΗ» και κατάφερε να σταθεί όρθια, φτάνοντας στο σήμερα, όπου οι νέοι ιδιοκτήτες έχουν στα χέρια τους ένα πραγματικό στολίδι. Με αυτό μπορούν να «στολίσουν» τον χώρο της γαλακτοκομίας, ενώ τα προϊόντα που μέχρι σήμερα ταξίδευαν σε 55 χώρες, θα καλύπτουν ακόμη περισσότερες, όπως αποκάλυψε ο κ. Στέλιος Σαράντης.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!..
«Δεν θα μείνουμε στην «ΔΩΔΩΝΗ» του σήμερα, αλλά θα δημιουργήσουμε την «ΔΩΔΩΝΗ» του αύριο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. ΘΑ εκσυγχρονίσουμε τις εγκαταστάσεις και τους εξοπλισμούς και θα φτιάξουμε νέο εργοστάσιο υπερσύγχρονο. Έχουμε ήδη βρει τον χώρο. Θα τιμήσουμε και με το παραπάνω τον Ηπειρώτη κτηνοτρόφο, βοηθώντας το περιβάλλον», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Στ. Σαράντης, ο οποίος φάνηκε να γνωρίζει πολύ καλά την απόφαση που πήρε ολόκληρη η οικογένεια να επενδύσει στην δική μας «ΔΩΔΩΝΗ», η οποία έχει ένα ένδοξο παρελθόν και οι Σαράντηδες υπόσχονται ένα λαμπρότερο μέλλον!..
Η ΙΔΡΥΣΗ
Η γαλακτοβιομηχανία «ΔΩΔΩΝΗ» ιδρύθηκε ως συνεταιριστική εταιρία το 1966 και πρώτος Γενικός Διευθυντής της ήταν ο Θανάσης Τζιάλλας, ο οποίος την έβαλε στον δρόμο της ανάπτυξης, στηρίζοντας τον κτηνοτροφικό κόσμο για πρώτη φορά σε συνεταιριστικό επίπεδο. Ήταν τότε που οι κτηνοτρόφοι ο ένας μετά τον άλλον, άφηναν τα μπατζαριά και γνώριζαν ένα νέο πεδίο δράσης, που ήταν η ομαδική-συνεταιριστική συνεργασία, η οποία αποδείχθηκε και αποδοτική!
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ!
Ως συνεταιριστική και ως επιχείρηση ενταγμένη στην ΑΤΕ ενισχύθηκε και η κτηνοτροφία στην Ήπειρο έγινε υποδειγματική όσον αφορά το προϊόν, γεγονός που έκανε την «ΔΩΔΩΝΗ» να ξεχωρίζει για την ποιότητα και την ποσότητα του προϊόντος. Πέρασε κι αυτή τα πάνω και τα κάτω της, με τις διοικήσεις και τις διευθύνσεις ν’ αλλάζουν, ανάλογα και με το πώς άλλαζαν οι κυβερνήσεις και οι διοικήσεις! Το μόνο που δεν άλλαζε ήταν η πρώτη ύλη, η οποία ήταν και παραμένει το χρυσάφι από το οποίο παράγονται ένα σωρό προϊόντα και που γίνονται δυσεύρετα!
Η ΚΡΙΣΗ…
Ύστερα ήρθε η περίοδος της οικονομικής κρίσης, όπου η αλλαγή καθεστώτος ήταν εκ των ων, ουκ άνευ! Εκ των πραγμάτων έγινε αλλαγή καθεστώτος και πέρασε σε ιδιώτες, οι οποίοι διέσωσαν, έστω και δύσκολα, την εταιρία για να φτάσει στο σήμερα. Τώρα η οικογένεια Σαράντη έκανε πραγματικότητα το τάμα που είχε κάνει κάποτε, να γίνει εκείνη η νέα ιδιοκτησία, κάτι που πραγματοποιήθηκε λίγους μήνες πριν.
Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ!
Στο χέρι των νέων ιδιοκτητών είναι να μεγαλώσουν και να θωρακίσουν ακόμη περισσότερο την «ΔΩΔΩΝΗ», η οποία και πρέπει και αξίζει να κάνει πολλά βήματα στο μέλλον, αγκαλιάζοντας τους ήρωες κτηνοτρόφους, που επιμένουν ν’ αγωνίζονται για να υπάρχει αυτό το «διαμάντι» που λέγεται γάλα. Μετά τους κτηνοτρόφους, είναι και όλοι όσοι εργάζονται σε όλα τα πόστα, οι οποίοι κράτησαν την εταιρία όρθια σε δύσκολες περιόδους. Η Ήπειρος καλωσορίζει την οικογένεια Σαράντη, η οποία υπόσχεται να γίνει ένα με την ηπειρωτική οικογένεια, για να κερδηθεί το στοίχημα από όλες τις πλευρές!
Η ΣΥΝΘΕΣΗ!..
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ισχυρή θέση στην «ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ» βρίσκεται ένας Ηπειρώτης με καταγωγή από τα Τζουμέρκα. Πρόκειται για τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Χήτα, που υπηρετεί στον όμιλο Σαράντη και ο οποίος στο εξής θα υπηρετεί την εταιρία στα Γιάννινα. Από τα χέρια του θα περνούν πολλές αποφάσεις που θα προσδιορίζουν το μέλλον της «Δωδώνης». Τον κύριο λόγο βέβαια θα έχουν τα πρώτα ξαδέλφια Σαράντη, ο Στέλιος ως Πρόεδρος Δ.Σ και ο Γιώργος ως Διευθύνων Σύμβουλος. Κυρίαρχα πρόσωπα του ομίλου, τα αδέλφια Μιχάλης και Τάκης Σαράντης, που εξακολουθούν να έχουν την υψηλή επιστασία ολόκληρου του ομίλου!
Η… ΑΓΩΝΙΑ!
Το ξέρω! Δήμος και Περιφέρεια περιμένουν με αγωνία (!) την απόφαση του κεντρικού κράτους να παραχωρήσει το στρατόπεδο Βελισσαρίου στον Δήμο, στο οποίο θα μεταφερθούν όλες οι δημοτικές, περιφερειακές και κρατικές υπηρεσίες και μαζί μ’ αυτές και οι υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ! Καλό το παραμύθι, αλλά έχει δράκους στις… τσέπες του κράτους δικαίου!
ΟΙ ΑΡΝΗΤΕΣ…
Το ξαναγράφω: το πουλάκι παραχώρησης του στρατοπέδου πέταξε την εποχή που Φίλιος-Ελισάφ-Μπέγκας πήραν τα ηνία της πόλης το 2010! Έκτοτε, πέρασαν 16 χρόνια που στο τιμόνι του Δήμου έχουν κάτσει οι τότε αρνητές της παραχώρησης και τώρα απλά, όχι μόνο κοιμούνται στα χαμομήλια, αλλά και πίνουν απ’ αυτά για να μην ξυπνήσουν!
Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ…
Απέρριψαν τότε την παραχώρηση των 2/3 και τώρα έχουν μείνει με το… τρίτο στο χέρι και βρίσκουν ένα λόγο να τα βάζουν με το κράτος των Αθηνών! Πέρασε και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, λατρεμένη του σημερινού δημάρχου Θ. Μπέγκα και ούτε που θυμήθηκε να υποβάλει ένα αίτημα παραχώρησης!
ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ!..
Επτά χρόνια Κ. Μητσοτάκης και ακόμα κανείς να σηκώσει θέμα παραχώρησης του στρατοπέδου Βελισσαρίου, ούτε αυτός ο Περιφερειάρχης Ηπείρου, που ολημερίς και ολονυχτίς γκιζεράει στα βουνά, στα ρουμάνια και στις ορσίδες της… Πλάκας και ούτε μια φορά δεν νοιάστηκε. Βολεύεται με το σημερινό σεράι της Άνω Πλατείας, που εδώ και 6-7 χρόνια ανακατασκευάζεται και τελειωμό δεν έχει!..
ΝΕΟΣ ΧΩΡΟΣ…
Υπάρχει όμως ένας χώρος που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και αυτός και είναι οι παλιές στρατιωτικές φυλακές στην παραλίμνια περιοχή. Εκεί θα μπορούσε να ανεγερθεί νέο κτίριο της ΕΛ.ΑΣ, αφού πρώτα παραχωρηθεί ο χώρος με την προϋπόθεση ότι θα ζητηθεί από την πόλη και μέχρι να έρθει η ώρα της παραχώρησης του στρατοπέδου, κάπου στον επόμενο αιώνα και αν…
Kαι για την αντιγραφή: Γιώργος Γιαννάκης - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


