Διαδόσεις

on . Posted in Διαδόσεις

Θα μπορούσαν ν’ αξιοποιηθούν!

 Εικόνες εγκατάλειψης θυμίζουν εδώ και πολλά χρόνια οι σταθμοί των πρώην Υπεραστικών ΚΤΕΛ Αθηνών που βρίσκονται απέναντι από το 1ο Γυμνάσιο, αλλά και των ΚΤΕΛ Πρεβέζης στην οδό Μπιζανίου. Όσο για τον παλιό σταθμό ΚΤΕΛ Αθηνών, ένα σημείο που κάποτε έσφυζε από ζωή, πλέον έχει απομείνει μια στέγη από αμίαντο, ενώ το κτίριο στη Μπιζανίου είναι εγκαταλελειμένο και έχει βανδαλιστεί πλήρως! Το τελευταίο μάλιστα θα μπορούσε με κάποιον τρόπο να αξιοποιηθεί από τη Δημοτική Αρχή, όπως το να γίνει ένας χώρος στάθμευσης. Καιρός είναι να ασχοληθούν λίγο με το θέμα οι αρμόδιοι φορείς!

Ν.Γ.

Χρειάζεται συνεργασία!

 Θέματα συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας – Αλβανίας για την καλύτερη αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών και κυρίως των δασικών πυρκαγιών στην διασυνοριακή ζώνη, συζητήθηκαν σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν ο Συντονιστής Επιχειρήσεων Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας και Νήσων, Υποστράτηγος Χριστόφορος Μπόκας με την Αλβανίδα Πρόξενο Irida Laci (φωτό).

Οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες στην Ήπειρο βρίσκονται σε ετοιμότητα κι ευτυχώς μέχρι στιγμής τα όποια περιστατικά αντιμετωπίστηκαν άμεσα! Όμως το καλοκαίρι είναι ακόμη στην αρχή του και οι επόμενες μέρες προβλέπονται δύσκολες, ενώ μεγάλος «πονοκέφαλος» για τις αρχές της Ηπείρου είναι και οι «εισαγόμενες» πυρκαγιές από την Αλβανία. Πάντως, όπως ενημερώνει η Πυροσβεστική, η ελληνική πλευρά έχει έρθει σε επαφή με τις αντίστοιχες υπηρεσίες της γειτονικής χώρας, προκειμένου να ξεπεραστούν προβλήματα και αγκυλώσεις, που καθυστερούν τις διαδικασίες αποστολής πυροσβεστικών δυνάμεων, από τη μία χώρα στην άλλη…

Ας ελπίσουμε ότι θα αποφευχθεί μια τέτοια περίπτωση και όλα θα κυλήσουν ομαλά αυτό το καλοκαίρι!..

Ε.Κ. 

Στο «φουλ» οι παραλίες…

Και το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε από τις πρωινές ώρες σχεδόν, στο φουλ οι παραλίες της Θεσπρωτίας και κυρίως αυτές του Δρεπάνου και των Συβότων. Οι υψηλές θερμοκρασίες οδηγούν πολλούς στη θάλασσα, όχι μόνο από τη Θεσπρωτία, αλλά και από τα Γιάννινα και τα Γρεβενά. Αξιοσημείωτο είναι ότι η Εγνατία είχε αυξημένη κίνηση και έτσι στα διόδια της Τύριας μερικές φορές  σχηματίστηκαν ουρές.  Φέτος, που αναμένεται καυτό το καλοκαίρι, οι παραλίες της Θεσπρωτίας, αλλά και της γειτονικής Πρέβεζας θα... πλημμυρίσουν. 

Η.Μ.

Γήπεδα σε... μαύρο χάλι!

 Αναξιοποίητα παραμένουν αρκετά γήπεδα στο Νομό Ιωαννίνων και έχουν αφεθεί στη τύχη τους, καθώς τα ποδοσφαιρικά σωματεία που τα χρησιμοποιούσαν έχουν αναστείλει εδώ και χρόνια τη λειτουργία τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανείς που να μεριμνά για τον καθαρισμό των γηπέδων και υπάρχει μια αδιαφορία για την εικόνα τους. Για παράδειγμα, το γήπεδο της Πεδινής που κάποτε φιλοξενούσε αγώνες, πλέον παραμένει αναξιοποίητο και είναι σε αυτό το χάλι (φωτό). Οπωσδήποτε μια λύση θα ήταν να αξιοποιηθεί ως έδρα μιας ομάδας από το ερασιτεχνικό που δεν έχει δικό της γήπεδο ή να παίζουν παιδιά από Ακαδημίες!

Ν.Γ.

«Σκοτεινή» Εγνατία!

 «Σκοτάδι γύρω μου σκοτάδι», λέει ένα γνωστό άσμα και αυτό επιβεβαιώνει πλήρως την κατάσταση που επικρατεί σε κομμάτι της Εγνατίας Οδού με τη δύση του ηλίου. Συγκεκριμένα, μετά από τον σταθμό διοδίων στο Δροσοχώρι μέχρι την έξοδο της Εγνατίας στον Κατσικά, αλλά και σε ένα κομμάτι προς την έξοδο στη Πεδινή υπάρχει το απόλυτο σκοτάδι, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η ορατότητα των οδηγών. Μπορεί οι Έλληνες φορολογούμενοι να έχουν «πληρώσει» χρυσάφι τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους και να πληρώνουν αρκετά χρήματα στα διόδια, αλλά τουλάχιστον περιμένουν να μετακινούνται κάτω από ασφαλείς συνθήκες. Όπως και να έχει, το πρόβλημα με τον φωτισμό πρέπει να λυθεί άμεσα!

Γ

Ξεθωριασμένες διαβάσεις...

 Η στήλη έχει γράψει πολλές φορές για τις ξεθωριασμένες διαβάσεις σε διάφορους δρόμους της πόλης των Ιωαννίνων. Εκτός του ότι είναι ζήτημα ασφάλειας για τους πεζούς, δεν είναι λίγες οι φορές που οι «σβησμένες» διαβάσεις έχουν φέρει αντιμέτωπους οδηγούς με κλήσεις για παράνομη στάθμευση! Μα πώς να γνωρίζουν ότι εκεί που πάρκαραν το αυτοκίνητό τους είναι διάβαση, όταν οι γραμμές μόλις που αχνοφαίνονται (κι αν) στην μια άκρη; (Η φωτό από τους Αμπελόκηπους).

Ε.

Αυτός απέμεινε!

 Αρκετές αλλαγές υπήρξαν στο κυβερνητικό σχήμα στον τελευταίο ανασχηματισμό από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ενώ ορισμένα θέματα που αφορούν την Ήπειρο θα κληθούν να τα διαχειριστούν στο εξής άλλοι υπουργοί από αυτούς που είχαμε συνηθίσει. Ο λόγος για τους απερχόμενους Υπουργούς Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα και Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρη Αυγενάκη. Ο πρώτος υποσχόταν… ανάπτυξη σε κάθε του επίσκεψη στις πόλεις της Ηπείρου, με αφορμή τις ευρωεκλογές, ενώ ο Λ. Αυγενάκης δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ζητήματα του πρωτογενούς τομέα. Τελικά, τον μόνο που δεν έφαγε η… μαρμάγκα είναι ο Υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος που θα πρέπει να φέρει σε πέρας την ολοκλήρωση των έργων υποδομής στην Ήπειρο σε συνεργασία και με τους τοπικούς φορείς!

Γ. 

Δεν «χώρεσαν» στο νέο σχήμα!

Κανένας βουλευτής από την Ήπειρο δεν «χώρεσε» στο νέο σχήμα της κυβέρνησης, που είναι σχεδόν μια από τα ίδια... Επί κυβερνήσεων Κυριάκου Μητσοτάκη διατέλεσαν σε προηγούμενες συνθέσεις υφυπουργοί  η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία Κεφάλα (υφυπουργός Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, 2023-2024), ο βουλευτής Άρτας Γεώργιος Στύλιος (υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρχικά και Αγροτικής Ανάπτυξης στη συνέχεια, 2021-2023), καθώς και ο τ. βουλευτής Γιώργος Αμυράς (υφυπουργός Περιβάλλοντος, 2019-2023). Ο βουλευτής της μονοεδρικής Θεσπρωτίας Βασίλης Γιόγιακας (από το 2015 στη Βουλή) για μια ακόμη φορά δεν τοποθετήθηκε σε κυβερνητική θέση. Στους 62 δεν υπήρχε θέση -έστω και υφυπουργού- για έναν Ηπειρώτη;

H.