ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ

on . Posted in Διαδόσεις

Νέος Συμπαραστάτης…
 Ορθή η επισήμανση φίλου αναγνώστη ότι οι μεν Αντιδήμαρχοι και οι Επιτροπές του Δήμου Ιωαννιτών έχουν ορισθεί εδώ και εβδομάδες, παραμένει όμως σε εκκρεμότητα η πλήρωση της θέσης του Συμπαραστάτη του Δημότη! Να θυμίσουμε ότι η θητεία του δικηγόρου Χρήστου Πάνου στο συγκεκριμένο πόστο έχει λήξει από τον περασμένο Αύγουστο, όμως ακόμα δεν έγιναν ενέργειες για την αναπλήρωσή του Επειδή πρόκειται για χρήσιμο θεσμό τόσο για τον Δήμο όσο και για τους πολίτες, καλό θα ήταν να κινηθεί ο Δήμαρχος Μ. Ελισάφ για την επιλογή νέου Συμπαραστάτη.
Κ.Α.
Όμορφη παρέμβαση…
 Ως γνωστόν, ιδιαίτερα δραστήριος είναι ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κατσικά, ο οποίος δεν κάνει μόνο εκδηλώσεις εδώ και χρόνια με στόχο τη διαφύλαξη και διάδοση της παράδοσης αλλά πραγματοποιεί κι άλλες δράσεις, όπως η λειτουργία εικαστικού εργαστηρίου. Στο πλαίσιο μίας από αυτές, το εικαστικό εργαστήρι του Συλλόγου έκανε παρεμβάσεις στην παιδική χαρά που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του Κατσικά, προσδίδοντάς της μία ξεχωριστή αισθητική (φωτό). Ευχή της στήλης να συνεχίσει ο Σύλλογος τις δραστηριότητες και στο μέλλον…
Ν.Γ.

Ο καθένας ό,τι θέλει;
 Διαμαρτυρήθηκε ο βουλευτής του ΜΕΡΑ 25 για τα θέματα του ωραρίου και των ποινών τις ώρες της κοινής ησυχίας! Δηλαδή συμφωνεί να βάζει ο καθένας στη διαπασών τη μουσική, να φωνάζει, να κάνει οικοδομικές εργασίες που παράγουν εκκωφαντικούς θορύβους όλες τις ώρες της ημέρας και της νύχτας; Και οι ασθενείς, οι υπερήλικες, τα μωρά δεν δικαιούνται να έχουν κάποιες ώρες ησυχίας; Και όποιος αυθαιρετεί τι να κάνει το κράτος; Να του στέλνει λουλούδια;
ΜΑΤ

Περιμένουμε ενημέρωση!
Τηλεφωνούν οι κάτοικοι της πόλης μας στο 26510-54500 αλλά δεν τους απαντάει κανένας. Απλά ο τηλεφωνητής τους ενημερώνει ότι καταγράφεται η συνομιλία τους και να πατήσουν το 1 αν πρόκειται για βλάβη της ΔΕΥΑΙ ή το 2 αν η βλάβη είναι της αποχέτευσης και μετά η σιωπή! Μετά από προσπάθειες πολλών ημερών απάντησε μία υπάλληλος και είπε ότι θα μας συνδέσει με την «αρμόδια».
Πράγματι επικοινώνησε μαζί μας και την ενημερώσαμε για τη βλάβη που υπάρχει εδώ και πολλές εβδομάδες έξω από το πάρκο της Αγίας Τριάδας. Μας ενημέρωσε ότι για τη ΔΕΥΑΙ πρέπει να τηλεφωνούμε στο 6949054500! Μετά από τρεις μέρες έφθασαν δύο υπάλληλοι, αλλά δεν έλυσαν το πρόβλημα. Τέλειωσε ακόμη μία εβδομάδα και το νερό χάνεται στο δρόμο… Ακούμε ότι στην περιοχή του Άλσους το νερό δεν έχει πίεση.
Τι συμβαίνει; Λέτε να χάνεται νερό σε υψηλότερες περιοχές και γι’ αυτό δεν υπάρχει πίεση;
Θ.

Δάπεδο με… τρύπες!

Πριν ενάμισι χρόνο περίπου η προηγούμενη δημοτική αρχή έκανε εργασίες ανακαίνισης στο Γυμναστήριο του συγκροτήματος των Πολυκλαδικών και πολύ σωστά έπραξε. Έφτιαξε στέγη, άλλαξε φωτισμό, έβαλε και δάπεδο. Τα πρώτα δύο έργα αποδείχθηκαν καλά. Ειδικά η στέγη, αφού πλέον δε μπαίνουν νερά στο Γυμναστήριο. Το δάπεδο όμως έχει αποκτήσει κάμποσες τρύπες ήδη (φωτό), με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι μαθητές που αθλούνται σ’ αυτό! Προφανώς δεν τοποθετήθηκε κατάλληλο υλικό. Δεν εξηγούνται αλλιώς αυτές οι φθορές μέσα σε τόσο σύντομο διάστημα. Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Γ. Αρλέτος, που απ’ ό,τι μάθαμε… γνωρίζει το θέμα, ας δει τι μπορεί να κάνει!

Κ.Α.

Φλαμίγκο στη λίμνη!
 Ποιος είπε ότι δεν υπάρχουν πλέον σπάνια πουλιά στην Παμβώτιδα; Μέγα λάθος! Το επιβεβαιώνουν φωτογραφίες που τράβηξαν περιπολούντες φύλακες του Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης, οι οποίοι αποθανάτισαν ένα φοινικόπτερο (Phoenicopterus roseus) ή, για να καταλαβαινόμαστε, ένα είδος φλαμίγκο. Μιλάμε για πουλιά που δεν συναντώνται πολύ συχνά στον ελλαδικό χώρο! Μακάρι να δούμε κι άλλα σπάνια πτηνά στα νερά της Παμβώτιδας, που φέτος ήταν σε καλύτερη γενικά κατάσταση απ’ ότι συνήθως…
Κ.Α.

Μπορεί να βγει καλό;
 Οι εικόνες μέσα από τους πανεπιστημιακούς χώρους που μεταδίδουν τα ΜΜΕ σε προβληματίζουν και αναρωτιέσαι πού μπορεί να βγάλει αυτή η κατάσταση; Η κατάληψη πανεπιστημιακών χώρων με σκοπό τη φύλαξη αντικειμένων που δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία, ούτε μπορείς να πεις ότι όλα αυτά τα υλικά φυλάσσονται εκεί με σκοπό τη μάθηση γι αυτό προβληματίζεσαι. Τι είναι εκείνο που κάνει τα παιδιά να συμπεριφέρονται με αυτό τον τρόπο; Είναι αντίδραση προς αυτά που τους προσφέρει το δημόσιο πανεπιστήμιο; Θέλουν κάτι καλύτερο, κάτι περισσότερο; Ζητούν να αναβαθμιστούν οι σπουδές τους; Δεν είναι ικανοποιημένα από την ύλη που τους προσφέρεται; Θέλουν εκπαιδευτικό προσωπικό με περισσότερα προσόντα; Τι ακριβώς διεκδικούν;

Αντί να ενώνει…
 Η επέτειος του Πολυτεχνείου αντί να ενώνει τα παιδιά τα βρίσκει διασπασμένα. Αντί να βγάζουν κάθε χρόνο χρήσιμα συμπεράσματα για να προχωρήσουν παρακάτω οι βιαιότητες που παρακολουθούμε δεν βγάζουν νόημα. Θα περίμενες να γίνουν εκδηλώσεις από σύσσωμη τη σπουδάζουσα νεολαία ώστε κάθε χρόνο να μπορούμε να πούμε ότι τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα. Με το να εξάπτονται τα ιδεολογικά πάθη που χωρίζουν και δεν ενώνουν τη νεολαία τι καλό προκύπτει; Να υποθέσουμε ότι πίσω απ’ αυτούς τους ξεσηκωμούς, απ’ όλη αυτή την άρνηση υπάρχουν συμφέροντα που χρησιμοποιούν τους νέους για να ικανοποιούν τις όποιες επιδιώξεις τους; Δεν είναι κρίμα σε μια χώρα που είμαστε τόσο λίγοι και που βάλλεται από παντού να είναι διασπασμένη η νεολαία;

Το λάβαρο του ασύλου…
 Περί πανεπιστημιακού ασύλου ελέχθησαν πολλά και προκλήθηκαν και προκαλούνται ακόμη περισσότερες αντιπαλότητες! Όσα βλέπουμε και όσα ακούμε δεν βγάζουν νόημα…Τόση βία, τόσος θυμός μπορούν να φέρουν κάτι καλύτερο στην εκπαίδευση της νέας γενιάς; Δεν μπορείς να καταλάβεις το γιατί συγχέουν την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών με την κατάληψη χώρων του πανεπιστημίου με σκοπό την κατασκευή μολότοφ, τη φύλαξη υλικών όπως κράνη, μάσκες, κλπ, τη διακίνηση ναρκωτικών μέσα στους χώρους του πανεπιστημίου και άλλων παράνομων εμπορευμάτων… Το χτίσιμο των θυρών πανεπιστημιακών δασκάλων τι καλό μπορεί να φέρει; Είναι δυνατό οι νέοι μας να αγωνίζονται τόσο για να επιβάλλουν τέτοιες πρακτικές; Πόσο ωφελούνται οι ίδιοι;

Απομακρύνονται οι νέοι!
 Εκεί που θα περίμενες να προσεγγίσουν περισσότερο οι νέοι άνθρωποι, να βρουν κοινές αναζητήσεις να επιδιώξουν αλλά και να επιβάλουν αν χρειαστεί ένα καλύτερο επίπεδο σπουδών, λιγότερη οικονομική επιβάρυνση για την οικογένειά τους, συμμετοχή σε περισσότερα ερευνητικά προγράμματα, απογοητεύεσαι και ταυτόχρονα τρομάζεις με το θυμό που έχουν μέσα τους που τον εκδηλώνουν με τόσο βίαιες συμπεριφορές. Και αναρωτιέσαι αν μετά από τέτοια βίαια περιστατικά η παρεχόμενη εκπαίδευση γίνεται καλύτερη και γι’ αυτό επαναλαμβάνονται! Δεν ξέρω αν μετά από την πρόκληση βίαιων επεισοδίων τα παιδιά κάνουν απολογισμό και βγάζουν χρήσιμα συμπεράσματα. Γιατί αν κρίνουμε από τη διαρκή επανάληψη τέτοιων επεισοδίων τίποτε καλό δεν προκύπτει…
Θεανώ Βλάχου