Μετάλλια του Σπάρτακου στους Βαλκανικούς Αγώνες

on .

spartakos

Δύο αθλητές του Σπάρτακου Ιωαννίνων συμμετέχοντας με την Εθνική Ελλάδας στους Βαλκανικούς Αγώνες εφήβων Νεανίδων στο τζούντο, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο.

Πρόκειται για τη Δανάη Δήμου και τον Ευθύμιο Γκόλια -57 κ. Νεανίδων και –81 κ. εφήβων αντίστοιχα, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο.

Επίσης συμμετείχαν στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την εθνική μας, στους ομαδικούς αγώνες. 

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300