Εταιρίες δημοσκοπήσεων απειλούνταν από το ΣΥΡΙΖΑ!

on .

KALPH SHMAIA

 Οι εταιρίες δημοσκοπήσεων, σύμφωνα με τα στελέχη τους,  μπορεί να έβλεπαν πως η διαφορά μεταξύ Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ είχε... ξεφύγει έως και τις 20 μονάδες ωστόσο δεν παρουσίασαν τα συγκεκριμένα στοιχεία στο exit poll, φοβούμενοι πως θα κατηγορηθούν ξανά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της MARC, Θωμάς Γεράκης, ο οποίος, μιλώντας στον ANT1 και σε ερώτηση που δέχτηκε για το αν οι δημοσκόποι είχαν την εικόνα πως η διαφορά είναι χαοτική, αλλά λόγω του bullying που έχουν υποστεί όλα τα τελευταία χρόνια, δεν τόλμησαν να το πουν, αποκρίθηκε: «Και τις 20 μονάδες τις είχαμε δει μέσα στην 4ετία, θυμάστε, στη μισή θητεία της κυβέρνησης. Έπεφτε λοιπόν το μισό πολιτικό σύστημα πάνω στις δημοσκοπήσεις και μας λοιδορούσαν, μας απειλούσαν με εισαγγελείς και μας έλεγαν ότι είμαστε μέρος του συστήματος που τα κάνουμε όλα για να κρύψουμε την υπεροχή του ΣΥΡΙΖΑ και να βγάλουμε πλαστά στοιχεία».

Για το «κλίμα τρομοκρατίας» κατά των εταιριών δημοσκοπήσεων μίλησε και ο Στράτος Φαναράς της Metron Analysis και τόνισε πως «δεν ήταν σε θέση να κάνουν τη δουλειά τους, αφού βρίσκονται διαρκώς υπό την απειλή του ΣΥΡΙΖΑ». 

 «Υπήρχαν απειλές από τον ΣΥΡΙΖΑ. Για παράδειγμα, έλεγαν πως σήμερα θα είχαν εγκατασταθεί εισαγγελείς στη Metron Analysis. Η τάση του ΣΥΡΙΖΑ είναι να ενισχύεται τις τελευταίες ώρες. Εκεί μπορεί να χάσουμε 1-2%. Η συζήτηση ήταν πως θα μας πάρουν το κεφάλι επειδή δεν υπάρχει διαφορά. Τώρα θέλουν να μας το πάρουν επειδή η διαφορά ήταν μεγάλη. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα», πρόσθεσε.

Από πλευράς του ο Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Δημήτρης Μαύρος, τόνισε πως  τα στοιχεία των δημοσκοπήσεων έδειχναν ξεκάθαρα ότι θα υπήρχε διαφορά 20 μονάδων. «Αν βγαίναμε έτσι. θα μας έλεγαν “αυτά τα δείγματα είναι για πέταμα, πετάξτε τα”», είπε.

Αιχμές άφησε ο επικεφαλής της MRB κυρίως κατά του ΣΥΡΙΖΑ, αν και δεν τον κατονόμασε, για τη στάση του απέναντι σε εταιρίες δημοσκοπήσεων. «Η αλήθεια είναι ότι όταν υφίστασαι μία πίεση από το 2015 μέχρι σήμερα σε ηθικό, μεθοδολογικό, επιστημονικό, επικοινωνιακό επίπεδο από συγκεκριμένο χώρο» για υποεκτίμηση των στοιχείων και πράγματι υπάρχει υποεκτίμηση, το αποτέλεσμα είναι οι δημοσκόποι «να απομακρυνόμαστε από τα στοιχεία γιατί είχαμε υποστεί μετατραυματικό σοκ».