Συναυλία της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής ΕΡΤ

• Συναυλία θα δώσει η Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ τη Δευτέρα, 8 Ιουνίου, ώρα 21:00, στον αύλειο χώρο του Μουσείου Αργυροτεχνίας, στο Ιτς Καλέ. Η συναυλία πραγματοποιείται με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 60 ετών λειτουργίας της Δημόσιας Τηλεόρασης. Ώρα προσέλευσης 20:15. Τη σχετική πρόσκληση υπογράφει ο Πρόεδρος της ΕΡΤ Γιάννης Παπαδόπουλος.


