Τιμάται η μνήμη Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

Η μνήμη της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού θα τιμηθεί, όπως κάθε χρόνο, την Κυριακή, 24 Μαΐου στην Ανατολή. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει Θεία λειτουργία και δοξολογία στον Ναό της του Θεού Σοφίας Ανατολής (10 π.μ.), επιμνημόσυνη δέηση, χαιρετισμούς επισήμων και καταθέσεις στεφάνων στο Μνημείο «Αλησμόνητων Πατρίδων (10.45 π.μ.), ενώ θα ακολουθήσουν ποντιακά τραγούδια από τη χορωδία της Αδελφότητας Ποντίων και Μικρασιατών Ηπείρου.
Μία ημέρα νωρίτερα, το Σάββατο, 23 Μαΐου, ώρα 7 μ.μ. θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ «Η Μπάντα…» του Νίκου Ασλανίδη στα Κ.Α.Κ. του Κάστρου. Το ντοκιμαντέρ είναι βασισμένο στην αληθινή ιστορία του μοναδικού επιζώντα από τη φιλαρμονική ορχήστρα Κερασούντας. Είσοδος ελεύθερη.


