Συγχαίρει την Ήλη ο Π.Ν.Ο.Ι

Στο τετραπλό σκιφ στο πανευρωπαϊκό των νεανίδων (Κ19) στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας, συμμετείχε η αθλήτρια του Περιβαλλοντικού Ναυταθλητικού Ομίλου Ιωαννίνων, Άννα Μαρία Ήλη.
Η Ήλη, μαζί με τις Γιουγλή, Καλαϊτζή και Καρυώτη τερμάτισαν σε 6:45.68 και κατέλαβαν την 1η θέση στον μικρό τελικό και 7η στη γενική κατάταξη.


