Δυο ήττες για τον ΠΑΣ στη Β’ φάση του Πανελληνίου

on .

basket

Με ήττα ολοκλήρωσε την παρουσία του στη Β΄ Φάση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων ο ΠΑΣ Γιάννινα που ηττήθηκε με 52-71 από την Α.Γ.Ε.Χ. το απόγευμα του Σαββάτου, στα Γρεβενά.

25 πόντους σημείωσε η Ζήκα σε μία ακόμα παραγωγική εμφάνιση, με την Βαδεβούλη να προσθέτει 12. Από την Α.Γ.Ε.Χ  15 είχε η Μουρατίδη και από 12 Παπαστεφανή και Γάτσου. 

Στο προηγούμενο παιχνίδι, ο ΠΑΣ Γιάννινα ηττήθηκε με 62-46 από την Ανόρθωση Βόλου.

Τα δεκάλεπτα: 11-21, 16-37, 36-60, 52-71

ΠΑΣ Γιάννινα (Σαρηγιαννίδου): Ζήκα 25, Γκόγκου, Βαδεβούλη 12, Γκόγκου Ν. 5, Γεωργιάδη 8, Μπουκουβάλα, Χασκώνη 2. 

Α.Γ.Ε.Χ. (Βαφειάδη): Κοφινα 5(1), Τριανταφυλλίδου 5, Παπαστεφανή 12(1), Γάτσου 12, Σιδέρη 4, Μουρατίδη 15, Θεοδώρου 9, Σκούρα 6(2), Μπαρδάκα, Αθηναίου 3(1), Χαλικοπούλου.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300