Χρυσή διάκριση στη ΔΩΔΩΝΗ για την καμπάνια «Η Παράδοση αλλιώς»

on .

DODONI XRYSH DIAKRISH

• Συνεχίζει να συγκεντρώνει βραβεία εντός κι εκτός συνόρων η Ηπειρωτική Βιομηχανία «Δωδώνη», αποδεικνύοντας την ισχυρή παρουσία της στον απαιτητικό κλάδο των τροφίμων.

Η τελευταία διάκριση που εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας, ήρθε από τον καταξιωμένο θεσμό του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας, τα Lenovo Retail Business Awards, 2021.

Πιο συγκεκριμένα η «Δωδώνη» διακρίθηκε με χρυσό στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign για την YouTube σειρά: «Η Παράδοση αλλιώς». Ειδικότερα, το βραβείο απονεμήθηκε τόσο στην Ηπειρωτική Βιομηχανία όσο και στην διαφημιστική εταιρία «Day 6 Advertising» που έχει επιμεληθεί την καμπάνια «H Παράδοση αλλιώς», η οποία κατέκτησε το πρώτο βραβείο της καλύτερης Social Media καμπάνιας στον κλάδο, με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και τις εντυπώσεις που άφησε στο κοινό. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η συγκεκριμένη καμπάνια ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή για τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της, καθώς οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να εμπνευστούν δημιουργικά παρακολουθώντας αγαπημένες παραδοσιακές συνταγές με μικρές παραλλαγές, είτε διατηρώντας την διαχρονική τους γεύση με μία πρωτότυπη κι εντυπωσιακή εμφάνιση, είτε συνδυάζοντας διαφορετικά υλικά για να προκύψει μία άλλη εκδοχή της κάθε παραδοσιακής συνταγής. Η Βίκυ Παπουτσάκη, Μarketing Manager, της «Δωδώνη» δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση αυτή είναι πολύ σημαντική για εμάς, αφού προήλθε μετά από ψηφοφορία έμπειρων και καταξιωμένων στελεχών. Η «Παράδοση Αλλιώς» είναι ένα project που ως ΔΩΔΩΝΗ αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή, βάλαμε όλη τη θετική μας ενέργεια και πολύ μεράκι, οπότε χαιρόμαστε πραγματικά που αυτό επιβραβεύεται. Το βραβείο αυτό μας εμπνέει και μας δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ακόμα περισσότερων δημιουργικών projects».

*** Τα LENOVO RETAILBUSINESS AWARDS διοργανώνονται από την DIRECTION και το περιοδικό RETAILBUSINESS.

Ξεκίνησαν το 2002 και αποτελούν τον μεγαλύτερο θεσμό του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας, ενώ τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και πραγματοποιούνται με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).