Σε ανάκαμψη τζίρου ελπίζει η αγορά με τις θερινές εκπτώσεις

on .

EKPTOSEIS KALOK

• Πρώτη ημέρα θερινών εκπτώσεων χθες, καθώς φέτος αποφασίστηκε να ξεκινήσουν μια εβδομάδα νωρίτερα, λαμβάνοντας υπόψη τις ανησυχίες του εμπορικού κόσμου, την ανάγκη στήριξης της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας, καθώς και την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αγοράς, σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Μάλιστα τα καταστήματα μπορούν ν’ ανοίξει προαιρετικά την πρώτη Κυριακή, κατά την έναρξη της χρονικής περιόδου των εκπτώσεων, δηλαδή την ερχόμενη Κυριακή 11 Ιουλίου (με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα).
Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι πολλά καταστήματα δεν σταμάτησαν ποτέ τις προσφορές, σε μια προσπάθεια να ανακτήσουν μέρος των τεράστιων απωλειών που είχαν υποστεί, λόγω του lockdown.
Οι λύσεις «ακορντεόν», αλλά και τα άλλα μέτρα τύπου «click away» και «click inside» που επιλέχθηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να απέτρεψαν την ολοκληρωτική καταστροφή του κλάδου, όμως δεν θα μπόρεσαν να αναπληρώσουν τις απώλειες που υπέστη ο εμπορικός κόσμος όταν τα καταστήματα είχαν κατεβάσει ρολά!

Ελπίζουν στις εκπτώσεις…
Οι φετινές εκπτώσεις που θα διαρκέσουν μέχρι 31 Αυγούστου αναπτερώνουν το ηθικό του εμπορικού κόσμου και ειδικά στους κλάδους της ένδυσης και της υπόδησης, καθώς φέτος ελπίζουν ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα, συγκριτικά τουλάχιστον με πέρυσι το καλοκαίρι που όλα ήταν πιο ρευστά.
Οι εμβολιασμοί προχωρούν και στη χώρα μας, η κανονικότητα επιστρέφει σταδιακά και απομακρύνεται το ενδεχόμενο να ληφθούν σκληρά μέτρα, τύπου lockdown, που θα έδιναν τη χαριστική ζωή σε πολλούς κλάδους της οικονομίας. Γι’ αυτό εξάλλου και η πορεία των εμβολιασμών θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό το τι «μέλλει γενέσθαι» και εάν θα καταφέρουμε να χτίσουμε το πολυπόθητο τείχος ανοσίας, που θα μας γλίτωνε από καταστροφικά πισωγυρίσματα!

Έρευνα αγοράς…
Την ίδια ώρα και ο κόσμος της αγοράς απεύχεται να βρεθεί ξανά αντιμέτωπος μ’ ένα αναγκαστικό λουκέτο, λόγω της πανδημίας. Φέτος οι θερινές εκπτώσεις θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια, δίνοντας έτσι περισσότερο χρόνο στους καταναλωτές να προγραμματίσουν τις αγορές τους. Τις πρώτες μέρες συνήθως γίνονται αναγνωριστικές εξορμήσεις στα καταστήματα, οι καταναλωτές ιεραρχούν τις ανάγκες τους, καθώς θα πρέπει να συνυπολογίσουν και τα έξοδα των διακοπών τους και προχωρούν σε ευρεία έρευνα αγοράς και συγκρίσεις τιμών. Πολλές φορές «σταμπάρουν» τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και περιμένουν να περάσει ο πρώτος μήνας, ελπίζοντας ότι θα πετύχουν ακόμη καλύτερη έκπτωση προς το τέλος. Αυτό όμως είναι ρίσκο, καθώς πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να τα χάσουν!