Να πώς οι τράπεζες κάνουν ακόμη πιο δύσκολη τη ζωή των επαγγελματιών…

on .

HLEKTRONIKH SYNALLAGH POS

• Μουδιασμένος είναι ο εμπορικός κόσμος στα Γιάννενα με το νέο τρόπο λειτουργίας της αγοράς ενόψει και των εορτών, που φυσικά δεν θυμίζει σε τίποτα τα προηγούμενα χρόνια. Η νέα διαδικασία του «click away» δοκιμάζει την υπομονή εμπόρων και καταναλωτών, με τους πρώτους μάλιστα να αντιμετωπίζουν μέσα σε όλα τ’ άλλα και προβλήματα στις συναλλαγές τους με τις τράπεζες!
Μια τέτοια περίπτωση περιγράφει Γιαννιώτης καταστηματάρχης στον «Π.Λ.», ο οποίος ζήτησε από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεται ασύρματο POS, για να μπορεί να εξυπηρετεί τους πελάτες του έξω από το κατάστημα. Τι του απάντησε η τράπεζα; Ότι το μηχάνημα θα έρθει σε 15 ημέρες! Δηλαδή, μετά… εορτών! Δεν φτάνει λοιπόν που η λειτουργία της αγοράς γίνεται μετ’ εμποδίων, οι τράπεζες κάνουν ακόμη πιο δύσκολη την ζωή των μικρομεσαίων!
Γράφει στον «Π.Λ.» ο Β.Ν.: «Ο κορωνοϊός και η ειδική κατάσταση που επεβλήθη στην αγορά με το λεγόμενο click away (λες και δεν υπήρχαν Ελληνικές λέξεις να το περιγράψουν), θεωρήθηκε απαραίτητο οι πελάτες να μην εισέρχονται στα καταστήματα και να πληρώνουν με πιστωτική κάρτα και όχι με μετρητά ακόμη και όταν θα πρέπει να πληκτρολογήσουν το pin τους (κι άλλη έλλειψη Ελληνικής λέξης) για να ολοκληρωθεί η πώληση.
Επιβάλλεται λοιπόν σαφώς η κάθε επιχείρηση να έχει ασύρματο POS (και δω έλλειψη Ελληνικής λέξης) για να το μετακινεί εκεί έξω στο πεζοδρόμιο που παραμένει ο πελάτης.
Ας υποθέσουμε υπερβολικά μεν αλλά όλα καλά μέχρι εδώ.
Απευθυνθήκαμε λοιπόν ως επιχείρηση σε μια από τις 4 συστημικές τράπεζες που συνεργαζόμαστε για να ζητήσουμε ασύρματο μηχάνημα (POS).
Η απάντησή τους μας καθήλωσε: «Ναι μπορείτε να το παραγγείλετε και θα έρθει σε σας σε 15 μέρες!!» δηλαδή μετά τις γιορτές και να δούμε.
Και να σκεφτούμε εν κατακλείδι πως σε κάθε συναλλαγή με πιστωτική κάρτα από κατάστημα εισπράττει μερίδιο προμήθειας η αντίστοιχη τράπεζα. Τόσο πίσω και αδιάφορη η συγκεκριμένη τράπεζα δεν το περιμέναμε με τίποτα.
Το σχόλιο ως διαμαρτυρία ενάντια στην αργοπορία και αδιαφορία των Τραπεζών, όταν πρόκειται για κάτι αυτονόητο που θα εξυπηρετούσε πελάτες της που κρατούν επιχειρήσεις».