«Βροχή» οι καταγγελίες για χρεώσεις από πενταψήφια νούμερα

on .

Untitled 1

• Οι αναφορές-καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή για χρεώσεις από πενταψήφια νούμερα εκτινάχθηκαν, καθώς το ποσοστό αύξησης έφτασε στο 70,83% μέχρι τον Νοέμβριο του 2019, σε σχέση με το 2018.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ζητά να αυξηθεί η ασφάλεια στις συναλλαγές τέτοιου είδους, ενώ εκτιμά ότι υπάρχει ευθύνη των παρόχων υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών για την τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών εγγραφής των πελατών τους σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), δεδομένου ότι εκείνοι εισπράττουν μέρος του καταβαλλόμενου -για τις υπηρεσίες αυτές- τιμήματος.
Αυτό έγινε γνωστό κατά την πρόσφατη ετήσια συνάντηση της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» με εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για θέματα Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.