Νέα τηλεοπτική καμπάνια για τη στήριξη των μικρομεσαίων

on .

trapeza

Το νέο τηλεοπτικό σποτ της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου μεταδίδει το μήνυμα στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αναδεικνύει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που την καθιστούν ως την «Τράπεζα του Τόπου μας» για τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας της Ηπείρου.
Με την ανάδειξη της Μυρτάλη Οrganics, μιας αμιγώς ελληνικής εταιρίας που δραστηριοποιείται στην καλλιέργεια, την παραγωγή και την τυποποίηση αρωματικών φαρμακευτικών φυτών και βιολογικών προϊόντων, αποτυπώνεται πως η ενίσχυση και η καθοδήγηση των επιχειρήσεων που προάγουν την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών αποτελεί προτεραιότητα για την Τράπεζα.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση η Τράπεζα Ηπείρου με περισσότερα από 40 χρόνια παρουσίας στην Ήπειρο, κατέχει την πρώτη θέση στις επιλογές των επιχειρηματιών που αναζητούν όχι μόνο οικονομική υποστήριξη, αλλά και έναν έμπειρο επιχειρηματικό σύμβουλο. Η εντοπιότητα της Διοίκησης και των στελεχών της, τους επιτρέπει να γνωρίζουν εις βάθος τις προκλήσεις της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας. Οι επαγγελματικοί σύμβουλοι της Τράπεζας κατευθύνουν τους πελάτες και τους προτείνουν ευέλικτες χρηματοοικονομικές λύσεις, προσαρμοσμένες πάνω στις δίκες τους ιδιαιτερότητες και ανάγκες, πάντα ανάλογα με τον κλάδο και τη δραστηριότητα της επιχείρησής τους.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, Ιωάννης Βουγιούκας, ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι η ραχοκοκαλιά και η κινητήρια δύναμη της τοπικής οικονομίας και τις στηρίζουμε σε κάθε επιχειρηματικό τους βήμα. Με τη δημιουργία αυτού του σποτ θέλουμε να ευχαριστήσουμε την εταιρεία Μυρτάλη για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει, να αναδείξουμε την προοπτική ανάπτυξης των επιχειρήσεων του Τόπου μας και να ενθαρρύνουμε τους Ηπειρώτες να επενδύσουν στα επιχειρηματικά τους σχέδια επιλέγοντας τον καταλληλότερο συνεργάτη, την Τράπεζα Ηπείρου».