Δύο προτάσεις για κατασκευή του τμήματος Γιάννενα - Κακαβιά

on .

RIZOPOYLOS 4 11 2020

• Δύο προτάσεις με στόχο την πλήρη άρση της απομόνωσης της περιφέρειας Ηπείρου και ειδικά του βόρειου τμήματός της παρουσίασε χθες ο επικεφαλής των «Οριζόντων Ηπείρου», Σπύρος Ριζόπουλος, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχώρησε. Όπως εξήγησε, οι προτάσεις του αυτές κατατέθηκαν από τον ίδιο στο νέο υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη, με τον οποίο είχε συνάντηση μετά την ανάληψη των καθηκόντων του. Όπως είπε, η απένταξη της Ιόνιας Οδού ως διευρωπαϊκού άξονα είναι αυτή που έχει δημιουργήσει τα προβλήματα χρηματοδότησης τόσο για τη συνέχισή της μέχρι την Κακαβιά, όσο και για τη σύνδεσή της με την Πρέβεζα. «Ο μόνος άξονας που είναι διευρωπαϊκός κι αφορά την Ήπειρο είναι η Εγνατία Οδός», ανέφερε ο κ. Ριζόπουλος. Ο ίδιος πρότεινε κατά πρώτον να συνεχιστεί η χάραξη - προέκταση της Ιόνιας οδού από τα Γιάννενα ως την Κακαβιά, αλλά ως «παραεγνατία», ώστε να μπορέσει να βρει χρηματοδότηση ως ένα έργο που αφορά ένα διευρωπαϊκό οδικό άξονα. Αν αυτό δεν εφικτό, τότε είπε πως πρέπει να εξεταστεί αν ο ανάδοχος της Εγνατίας, ο οποίος έτσι κι αλλιώς οφείλει να ολοκληρώσει τη σύνδεση με το Ζαγόρι, μπορεί να συνεχίσει το δρόμο πίσω από το βουνό ώστε να συνδεθούμε με την Κόνιτσα και από εκεί στην Κακαβιά». Ξεκαθάρισε δε, ότι και οι δύο λύσεις έχουν θετικά κι αρνητικά, υποστηρίζοντας ότι η δεύτερη δίνει περισσότερες εξόδους προς το Ζαγόρι, ενώ βγάζει οριστικά από την απομόνωση την Κόνιτσα.

Η Ήπειρος στη ΔΕΘ

Νωρίτερα, ο επικεφαλής των «Οριζόντων Ηπείρου», σχολίασε την πλήρη απουσία της Ηπείρου από τη ΔΕΘ. Όπως είπε, μεταξύ άλλων, «η Ήπειρος δεν ήταν απούσα από την φετινή ΔΕΘ μόνο. Τρεις θητείες του κ. Καχριμάνη, 11 εξαγγελίες ΔΕΘ και τρεις κυβερνήσεις με την Ήπειρο πάντα απούσα. Η ευθύνη βαραίνει τον Περιφερειάρχη ο οποίος κρύβεται πίσω από ένα τεράστιο έλλειμμα εμπειρίας και δυνατότητας να συνδιαλέγει με εκείνους που αποφασίζουν για εμάς. Αυτό εμείς πρέπει να το αλλάξουμε».