Οι σχολικές υποδομές στο επίκεντρο επαφών της Υφ. Παιδείας στα Γιάννενα

on .

ELISAF ZAXARAKH KEFALA 20 2 20

Στο θέμα των σχολικών υποδομών, το οποίο είναι ιδιαίτερα σοβαρό για το Δήμο Ιωαννιτών επικεντρώθηκε η συζήτηση που είχε με τον Δήμαρχο Μ. Ελισάφ η Υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, η οποία επισκέφθηκε χθες τα Γιάννενα και είχε επαφές με φορείς της εκπαίδευσης και στελέχη της Ν.Δ., αφού το απόγευμα έδωσε το «παρών» στην εκδήλωση κοπής πίτας της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε. 
Η Υφυπουργός επισκέφθηκε επίσης την Περιφέρεια, όπου είχε συζήτηση για θέματα της αρμοδιότητάς της με τον Περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη. 

Στον Δήμο Ιωαννιτών
Σοβαρά ζητήματα της εκπαίδευσης τέθηκαν στο τραπέζι κατά την συνάντηση που είχε η Υφυπουργός Παιδείας με τον Δήμαρχο Μ. Ελισάφ, στην οποία έδωσε το «παρών» και η βουλευτής του Νομού Μαρία Κεφάλα. 
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο δήμαρχος ευχαρίστησε την κ. Ζαχαράκη, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι «από την πλευρά του Δήμου θέσαμε τα μείζονα ζητήματα των σχολικών υποδομών της περιοχής μας. Θα είμαστε σε συνεχή επαφή και συνεργασία με το Υπουργείο και ελπίζουμε σε ουσιαστικές λύσεις».
Από την πλευρά της η Υφυπουργός αναγνώρισε ότι τα προβλήματα των σχολικών υποδομών είναι από τα πιο σημαντικά όχι μόνο στα Γιάννενα αλλά σε ολόκληρη την χώρα. «Οι ανάγκες είναι πολύ μεγάλες. Σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία, όπως το Εσωτερικών και το Υποδομών προσπαθούμε να δούμε συνολικά το θέμα και να δώσουμε λύσεις. Επίσης θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε το ιδιοκτησιακό καθεστώς όλων των σχολικών μονάδων και να πάμε σε μία συνολική λύση. Πέραν αυτών μας ενδιαφέρει και το ανθρώπινο δυναμικό. Έχουμε πολλά να θεραπεύσουμε», ανέφερε στις δηλώσεις της.  

Επισκέψεις σε σχολεία
Η υφυπουργός Παιδείας, με αρμοδιότητες την Πρωτοβάθμια - Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή, Σοφία Ζαχαράκη κατά την παρουσία της στα Γιάννινα, πραγματοποίησε και επισκέψεις σε σχολικές δομές της περιοχής. Βρέθηκε με το πρώτο κουδούνι στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, στο 7ο Γενικό Λύκειο Ιωαννίνων αλλά και στο Μουσικό Σχολείο Ιωαννίνων.  

zaxaraki pita

Η πίτα της ΔΑΚΕ
Χθες το απόγευμα πραγματοποιήθηκε παρουσία της υφυπουργού η εκδήλωση κοπής της παραδοσιακής βασιλόπιτας της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  στο Ξενοδοχείο Olympic.
Παρόντες, μεταξύ άλλων,  ήταν ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Κων/νος Τασούλας, οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας του Νομού Ιωαννίνων Μ. Κεφάλα και Γιώργος Αμυράς, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου Οδ. Πότσης, ο Δήμαρχος Ζίτσας  Μ. Πλιάκος, η Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου του Δ. Ιωαννιτών Ε. Ακονίδου, ο Πρόεδρος ΝΟΔΕ Θ. Τζαρούχης, εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων κ.ά.
Ο Πρόεδρος της ΔΑΚΕ Καθηγητών Β’/Βάθμιας Εκπαίδευσης Ευάγγελος Ζέρβας καλωσόρισε τους παρισταμένους και έδωσε τον λόγο στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων για τον καθιερωμένο χαιρετισμό.
Ο Κ. Τασούλας τόνισε ότι η φροντίδα για τη δημόσια παιδεία είναι φροντίδα για την Ελλάδα και χτίζει το αύριο της χώρας. Τόνισε ότι η χώρα βάζει τάξη στα εσωτερικά της, όπως και στην οικονομία και αυτή η τάξη μεταφράζεται και στη παιδεία και πως είναι ένα μεγάλο στοίχημα που πρέπει να ποντάρουν με όλες τους τις δυνάμεις. Στη συνέχεια απηύθυνε χαιρετισμό ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλ. Καχριμάνης και ευθύς το λόγο πήρε η υφυπουργός Παιδείας.  

Το έργο και οι στόχοι 
Η Σ. Ζαχαράκη απέδωσε στην κυβέρνηση τα χαρακτηριστικά της αποτελεσματικότητας, της ταχύτητας και της στοχοπροσήλωσης.
Αναφέρθηκε στις προσλήψεις  αναπληρωτών, στις πολλές ανάγκες που έπρεπε να καλυφθούν και μετέφερε τη δέσμευση πως αυτοί θα είναι νωρίτερα στις τάξεις  τη  νέα σχολική χρονιά. Με τους διορισμούς 1040 εκπαιδευτικών που έγιναν στη δημόσια εκπαίδευση τον περασμένο Δεκέμβριο και τις επικείμενες προσλήψεις στην ειδική αγωγή, θα δοθεί -είπε-  νέα πνοή  στην εκπαίδευση.
Έκανε μνεία  επίσης στη διαδικασία της επιμόρφωσης, στην οποία υπολογίζεται τα επόμενα χρόνια να γίνει σε 25.000 εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Ακόμη αναφέρθηκε σε γενικότερες  αλλαγές που πρέπει να γίνουν  στη Μέση Εκπαίδευση αλλά και στη δέσμευση για επαναφορά των σχολικών συμβούλων. 
Τέλος, ευχήθηκε να είναι συνεχής η μάχη για την κατάκτηση της γνώσης.