«Λεφτά υπάρχουν» για επέκταση της Ιόνιας Οδού προς Κακαβιά!

on .

GATSIOS KON

• «Ουδέποτε στο παρελθόν, πριν τις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, το κυβερνών κόμμα, έκανε καν νύξη για το ενδεχόμενο το έργο επέκτασης της Ιόνιας Οδού προς Κακαβιά να μην ολοκληρωθεί κατασκευαστικά, δηλαδή ως κλειστός αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών…».
Τα παραπάνω, τονίζει μεταξύ άλλων, ο πρ. Πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (υποψήφιος του ΚΙΝ.ΑΛ. στα Γιάννενα) κ. Κωνσταντίνος Γάτσιος, σε μια πρωτόγνωρα αυστηρή αντιπολιτευτική δήλωσή του προς την Κυβέρνηση χαρακτηρίζοντας την στάση της στο θέμα αυτό «προσβλητική, απογοητευτική και αδικαιολόγητη»!
«Δεν αντιλαμβάνονται ότι η Ήπειρος είναι το πιο προνομιακό «οικόπεδο» της χώρας. Δε συνειδητοποιούν, -επισημαίνει ο κ. Γάτσιος- την αναπτυξιακή δυναμική στην παραγωγή, στον τουρισμό, στο εμπόριο που έρχεται μαζί με τα δίκτυα μεταφορών, παρά αρκούνται σε μια στατική ανάγνωση του «κυκλοφοριακού φόρτου» – για το τελευταίο έχει μάλιστα βάλει και τους σχετικούς «τελάληδες» να το διαλαλούν. Δε φαίνεται να καταλαβαίνουν, τέλος, ότι η ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού προς Κακαβιά συνδράμει την εξωτερική πολιτική της χώρας, αποτελώντας μία προβολή ‘ήπιας ισχύος’».
Και λίγο πριν κλείσει την δήλωσή του με έμφαση αναφέρει: «Στα επόμενα έξι χρόνια θα εισρεύσουν στη χώρα ως επιχορηγήσεις, όχι ως δάνεια, γύρω στα 38 δισ. ευρώ: 19,5 δισ. από το Ταμείο Ανάκαμψης και άλλα 18,5 δισ. από το ΕΣΠΑ (δε συμπεριλαμβάνω τα περίπου 20 δισ. ευρώ της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής). Για να δώσω μία τάξη μεγέθους, τα 38 δισ. ευρώ αποτελούν το 25% του συνολικού ποσού των 160 περίπου δισ. ευρώ που εισέρευσαν στη χώρα ως ευρωπαϊκά κονδύλια (Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πακέτα Ντελόρ και Σαντέρ, ΕΣΠΑ) τα τελευταία 40 χρόνια, 1980-2020. Σε έξι χρόνια, δηλαδή, θα εισπράξουμε σε επιχορηγήσεις το ένα τέταρτο των όσων εισπράξαμε σε μία τεσσαρακονταετία».
Καταλήγοντας καλεί τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση να αναθεωρήσουν τη στάση τους.

Web Baner Antigoni