Την εξέλιξη διδακτόρων Ε.ΔΙ.Π έφερε στη Βουλή ο Γ. Αμυράς

on .

AMYRAS 30 1 2020

• Τη δυνατότητα να εξελίσσονται ιεραρχικά ζητούν οι διδάκτορες μέλη του μόνιμου Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) των ελληνικών πανεπιστημίων με αυξημένα προσόντα (διδακτορικά, μεταδιδακτορικές έρευνες, δημοσιεύσεις, ερευνητικό έργο, αυτοδύναμο διδακτικό έργο κ.ά.) μέσω της σχετικής Αναφοράς που κατέθεσε χθες ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Γιώργος Αμυράς προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Με την επιστολή τους η «Πρωτοβουλία Διδακτόρων ΕΔΙΠ» γνωστοποιεί την ακαδημαϊκή ασυμμετρία όπου ερευνητές, επιστήμονες και πανεπιστημιακοί διδάσκαλοι, υψηλού επιπέδου, στερούνται της δυνατότητας της θεσμικής αναγνώρισης και εξέλιξής τους ενώ την ίδια ώρα οι καθηγητές εφαρμογών των πρώην Τ.Ε.Ι. με πτυχίο ή μεταπτυχιακό γίνονται άμεσα και χωρίς κρίση λέκτορες εφαρμογών με δικαίωμα εξέλιξης, όταν αποκτήσουν διδακτορικό. Επισημαίνεται ότι οι διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. ζητούν να μπορούν να εξελιχθούν στη βαθμίδα του λέκτορα με ανοιχτή διαδικασία, κατόπιν κρίσης ώστε να τους παρέχεται η θεσμική αναγνώριση για το έργο που επιτελούν.