Δώρα ζωής από 59χρονο ασθενή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο

Μία ακόμη δωρεά οργάνων έλαβε χώρα αυτές τις ημέρες στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Αυτή τη φορά προσφέρθηκαν οι νεφροί από 59χρονο ασθενή με εγκεφαλικό θάνατο, ο οποίος νοσηλεύονταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Π.Γ.Ν.Ι.. Τα όργανα μεταφέρθηκαν σε Νοσοκομεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Στην επέμβαση λήψης των μοσχευμάτων συμμετείχε η χειρουργική ομάδα από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.
Με ανακοίνωσή της η Διοίκηση του Π.Γ.Ν.Ι. εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του δότη και την ευχαριστεί βαθύτατα για τη γενναία απόφασή της να προσφέρει ζωή σε συνανθρώπους μας μέσω της δωρεάς οργάνων. Ευχαριστίες απευθύνει επίσης στους συντονιστές μεταμοσχεύσεων του Νοσοκομείου, στο προσωπικό της ΜΕΘ, του Χειρουργείου και του Αναισθησιολογικού Τμήματος, καθώς και στις χειρουργικές ομάδες που συμμετείχαν, «για την άρτια και ευσυνείδητη εκτέλεση του δύσκολου αυτού έργου, υπό τον συντονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων».


