Γερμανοί δημοσιογράφοι γνώρισαν την Κόνιτσα

- Πέντε Γερμανούς δημοσιογράφους φιλοξένησε πρόσφατα ο Δήμος Κόνιτσας. Την αποστολή συνόδευε η υποδιευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας Χαρά Προκάκη. Το πρόγραμμα γνωριμίας τους με την περιοχή μας περιλάμβανε επίσκεψη στα Βυζαντινά μνημεία, στην Χαράδρα του Αώου, στην Χαράδρα του Βίκου στη γέφυρα της Κλειδωνιάς, στο περιβαλλοντικό Πάρκο Μπουραζάνι, στα Μαστοροχώρια συνάντηση με τους τοπικούς παραγωγούς και δραστηριότητες στη φύση, όπως River Trekking και Rafting στον Αώο.
Με ανακοίνωσή του ο Δήμος Κόνιτσας εκφράζει θερμές ευχαριστίες στον Γ.Γ. του Ε.Ο.Τ. Ανδρέα Φιορεντίνο, στο γραφείο του Ε.Ο.Τ. Γερμανίας, στη διευθύντρια Λεκανίδη Νικολέτα και την υποδιευθύντρια Χαρά Προκάκη για τη συνεχή και αποτελεσματική συνεργασία καθώς και σε τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις για τη φιλοξενία της δημοσιογραφικής αποστολής.


