Κοινοποιήθηκαν οι ποινές αργίας σε Αλ. Καχριμάνη και Αγνή Νάκου

Επισήμως πλέον στα χέρια του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλ. Καχριμάνη και της αναπληρώτριας Περιφερειάρχη Αγνής Νάκου βρίσκεται η απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου για την επιβολή ποινών αργίας, η οποία επικυρώθηκε (με καθυστέρηση δυο μήνες) από τον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου - Δυτ. Μακεδονίας, Ι. Σάββα.
Η απόφαση προβλέπει αργία ενός μηνός για τον Περιφερειάρχη και δεκαπέντε ημερών για την κα Νάκου και αφορά την υπόθεση του πρώην Κλειστού Ξιφασκίας και τη διαχείριση των υλικών που μεταφέρθηκαν στα Γιάννενα. Οι δύο αιρετοί έχουν περιθώριο έναν μήνα για να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, καταθέτοντας αίτηση αναστολής και ακύρωσης της απόφασης.
Η εξέλιξη αποκτά ιδιαίτερο πολιτικό ενδιαφέρον, καθώς όταν έγινε γνωστή η απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου την 1η Απριλίου, ο Αλ. Καχριμάνης είχε εμφανιστεί έντονα ενοχλημένος από τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε καμία επίσημη ενημέρωση! Τότε απέφυγε να τοποθετηθεί επί της ουσίας, διαμηνύοντας πως θα μιλήσει όταν του κοινοποιηθεί επίσημα η απόφαση. Δύο μήνες μετά, η κοινοποίηση ήρθε και πλέον η Περιφερειακή Αρχή καλείται να δώσει σαφείς απαντήσεις, τόσο πολιτικά όσο και θεσμικά.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το epiruspost, οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο με κοινό έγγραφο ζητούν επίσημη ενημέρωση για τις επόμενες κινήσεις της διοίκησης.
Βέβαια, οι περιπέτειες του Περιφερειάρχη δεν σταματούν εδώ. Στον ορίζοντα βρίσκεται και νέο Πειθαρχικό Συμβούλιο για τις περιβόητες απευθείας αναθέσεις και τις κατατμήσεις έργων, με βάση το πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.


