Ο Δήμος Ζίτσας τίμησε τους εθελοντές της περσινής αντιπυρικής περιόδου

on .

ZITSA

Με την απονομή τιμητικής πλακέτας σε εθελοντές που συνέδραμαν ενεργά στο έργο της Πολιτικής Προστασίας κατά την περσινή αντιπυρική περίοδο ξεκίνησε χθες η συνεδρίαση του Τοπικού Επιχειρησιακού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (Τ.Ε.Σ.Ο.Π.Π.) του Δήμου Ζίτσας.

Ο δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος ευχαρίστησε δημόσια όλους τους εθελοντές για τη συμβολή τους στην πρόληψη και αντιμετώπιση των πυρκαγιών, τονίζοντας πως η προσφορά τους υπήρξε καθοριστική. Τιμητικές πλακέτες απονεμήθηκαν στους Θεόδωρο Πατούνα και Φώτιο Τασιούλα από τον διοικητή του 2ου Πυροσβεστικού Σταθμού Ιωαννίνων Σωτήριο Λύχνο και τον δήμαρχο αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκαν ζητήματα συνεργασίας και συντονισμού των εμπλεκόμενων φορέων για την πρόληψη και την έγκαιρη αντιμετώπιση πυρκαγιών. Ο κ. Πλιάκος ανακοίνωσε ότι και φέτος το όχημα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου θα συμμετέχει ενεργά στις περιπολίες κατά τις ημέρες υψηλού κινδύνου, πλήρως εξοπλισμένο και επανδρωμένο με τη βοήθεια εθελοντών.

Στην υψηλή ετοιμότητα των υπηρεσιών αναφέρθηκαν επίσης η αναπληρώτρια Προϊστάμενη Πολιτικής Προστασίας Π. Ε. Ιωαννίνων Λαμπρινή Μελισσόβα, ο αναπλ. Προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτ. Μακεδονίας Ιωάννης Ντόντης, ο Δασολόγος του Δασαρχείου Ιωαννίνων Βασίλειος Σταύρου, ο Διοικητής του Α.Τ. Ζίτσας Κωνσταντίνος Μάντζιος, καθώς και οι εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού Ευάγγελος Ντόντορος και Ευάγγελος Καψάλης. Οι αντιδήμαρχοι Αλκιβιάδης Βότσικας και Περικλής Γρίβας στάθηκαν στις εργασίες καθαρισμού και πρόληψης που υλοποιεί ο Δήμος.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην ανάγκη καθαρισμού οικοπέδων από τους πολίτες, με την προθεσμία να λήγει στις 15 Ιουνίου.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300