Να ενισχυθούν οι υποστελεχωμένοι Δήμοι μέσω του προγράμματος 55-67 της ΔΥΠΑ

on .

KATHARISTRIES NOSOKOMEIO

Την ανάγκη συνέχισης και ενίσχυσης του προγράμματος απασχόλησης ανέργων ηλικίας 55 έως 67 ετών της ΔΥΠΑ για τους Δήμους και τους φορείς της Αυτοδιοίκησης, αναδεικνύει με ερώτησή του προς τον Υπουργό Εσωτερικών Θ. Λιβάνιο και την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Ν. Κεραμέως ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Ι. Τσίμαρης.

Στην παρέμβασή του επισημαίνει ότι το πρόγραμμα έχει συμβάλει ουσιαστικά τόσο στη στήριξη συμπολιτών μεγαλύτερης ηλικίας που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, όσο και στην κάλυψη σημαντικών αναγκών των δημοτικών υπηρεσιών. Όπως αναφέρει ο κ. Τσίμαρης, οι εργαζόμενοι του προγράμματος στελεχώνουν κρίσιμους τομείς, όπως η καθαριότητα, οι υπηρεσίες πρασίνου, οι τεχνικές και διοικητικές υπηρεσίες, αλλά και οι κοινωνικές δομές των Δήμων.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Δήμοι του Νομού Ιωαννίνων, όπου η διαχρονική υποστελέχωση και οι αυξημένες ανάγκες εξυπηρέτησης των πολιτών καθιστούν απαραίτητη τη διατήρηση του συγκεκριμένου ανθρώπινου δυναμικού.

Παράλληλα, ο Γιαννιώτης βουλευτής αναδεικνύει και τη σημαντική κοινωνική διάσταση του προγράμματος, καθώς πολλοί από τους εργαζόμενους βρίσκονται κοντά στη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος και η διακοπή της απασχόλησής τους θα προκαλέσει σοβαρές οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες.

Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τα αρμόδια Υπουργεία να απαντήσουν εάν προτίθενται να προχωρήσουν σε παράταση του προγράμματος, να αυξήσουν τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας μέσω διεύρυνσής του, καθώς και να παρουσιάσουν τον συνολικό σχεδιασμό τους για την αντιμετώπιση της υποστελέχωσης στους ΟΤΑ α’ βαθμού και ιδιαίτερα στους Δήμους του Νομού Ιωαννίνων.

OSDEL DIGITAL STATIC BANNERS 900x300