Γερμανική αποστολή στα Γιάννενα για διεύρυνση της συνεργασίας με το Σβέρτε

Σε ουσιαστική εμβάθυνση της συνεργασίας τους προχωρούν οι Δήμοι Ιωαννιτών και Σβέρτε, μέσα από επίσημη επίσκεψη πολυμελούς γερμανικής αποστολής στα Γιάννενα, η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο της αδελφοποίησης των δύο πόλεων.
Η αποστολή, με επικεφαλής τον Δήμαρχο Σβέρτε, Δημήτρη Αξιούργο, είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Ιωαννίνων Θωμά Μπέγκα, καθώς και με δημοτικούς φορείς, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια μεταξύ των δύο πλευρών.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, τα μέλη της αποστολής συμμετείχαν σε συναντήσεις εργασίας στο Δημαρχείο Ιωαννίνων με αντιδημάρχους και υπηρεσιακά στελέχη, με στόχο τη διεύρυνση της συνεργασίας σε τομείς όπως ο πολιτισμός, ο τουρισμός, η εκπαίδευση, ο αθλητισμός και η κοινωνική πολιτική.
Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ευρύτερη περιοχή της Ηπείρου, επισκεπτόμενοι μεταξύ άλλων τα Ζαγοροχώρια, την Πάργα και τους Λιγκιάδες, όπου πραγματοποιήθηκε και αναφορά στη μνήμη των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας.
Ο δήμαρχος Σβέρτε εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη φιλοξενία και τις σχέσεις φιλίας που έχουν αναπτυχθεί, σημειώνοντας ότι η εμπειρία από τα Ιωάννινα και την Ήπειρο αποτελεί ισχυρό κίνητρο για περαιτέρω συνεργασίες στο μέλλον.
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Ιωαννίνων υπογράμμισε ότι η αδελφοποίηση των δύο πόλεων αποκτά πλέον ουσιαστικό περιεχόμενο, πέρα από τις εθιμοτυπικές επαφές, με στόχο τη δημιουργία σταθερών συνεργασιών και ανταλλαγών εμπειριών. «Μέσα από τη διπλωματία των πόλεων και την ανταλλαγή καλών πρακτικών μπορούμε να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες και να φέρουμε πιο κοντά τους πολίτες των δύο περιοχών», τόνισε, μεταξύ άλλων ο Θ. Μπέγκας.
Στο ίδιο πλαίσιο, έγινε αναφορά και στην προοπτική ενίσχυσης της διασύνδεσης των Ιωαννίνων με τη Γερμανία, μεταξύ άλλων και μέσω της αεροπορικής σύνδεσης, που θα μπορούσε να ενδυναμώσει περαιτέρω τις σχέσεις των δύο περιοχών σε επίπεδο τουρισμού και επιχειρηματικότητας.


