Τα μεγάλα σχολικά τμήματα οδηγούν σε απαξίωση του δημόσιου σχολείου
Για οξυμένα προβλήματα που, όπως αναφέρει, έχουν την αιτία τους στην πολιτική υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης των τελευταίων χρόνων, κάνει λόγο η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων. «Η εμμονή του υπουργείου στη συγκρότηση τμημάτων με 27 μαθητές, παρόλο που φέτος εγγράφηκαν περίπου 200 μαθητές λιγότεροι σε επίπεδο νομού, δημιουργεί συνθήκες απαξίωσης του δημόσιου σχολείου και τη βάση της αγωνιώδους προσπάθειας των γονιών να εγγράψουν τα παιδιά τους είτε σε σχολεία με μικρότερο αριθμό παιδιών ανά τμήμα είτε να βρουν διέξοδο στην ιδιωτική εκπαίδευση», τονίζει σε ανακοίνωσή της.
Παράλληλα, επισημαίνει τόσο στη διοίκηση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, όσο και στους διευθυντές των σχολικών μονάδων ότι είναι υψίστης σημασίας για τη μη υπονόμευση του χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου η αυστηρότατη τήρηση της νομοθεσίας όσον αφορά τις μετεγγραφές των μαθητών, καθώς και των προβλεπόμενων διατάξεων για την χωροταξική κατανομή των μαθητών στις σχολικές μονάδες. Παράλληλα, ζητάει την πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, ώστε να λειτουργήσουν άμεσα τα τμήματα ένταξης, ενισχυτικής διδασκαλίας και ΖΕΠ.