Διακρίθηκε η «Νέα Οδός» για την τηλεφωνική της εξυπηρέτηση

on .

neaodos

• Μια σημαντική διάκριση απέσπασε η Νέα Οδός στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, ενός κορυφαίου θεσμού, που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την επιβράβευση εταιρειών, οργανισμών και στελεχών του κλάδου οι οποίοι θέτουν στον πυρήνα της λειτουργίας τους την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές. Ειδικότερα, η Νέα Οδός διακρίθηκε με το Customer Distinction Award στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Customer Call Center of the Year) για τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και ειδικής εξατομικευμένης υποστήριξης που προσφέρει σε όλους τους οδηγούς των αυτοκινητοδρόμων της. Σημειώνεται πως οι άνθρωποι της εταιρίας στην Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών είναι στη διάθεση κάθε οδηγού, 365 ημέρες τον χρόνο, για κάθε πληροφορία ή ερώτημα που αφορά στο σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της, στη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει, στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Fast Pass Νέα Οδός, καθώς και στην επιλογή μεταξύ των νέων Συνδρομητικών Προγραμμάτων της.