Ο χειμερινός τουρισμός στα Γιάννενα θα κριθεί από την πορεία της πανδημίας

on .

KALLARH

• Πολύ καλό αποδείχθηκε το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου για το Νομό Ιωαννίνων, καθώς πλήθος επισκεπτών βρέθηκε στην περιοχή μας, με αποτέλεσμα οι πληρότητες τόσο στην πόλη όσο και σε δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς (Μέτσοβο, Ζαγόρι, Κόνιτσα, Τζουμέρκα) ν’ αγγίξουν το 100%.
Οι επιχειρήσεις του τουρισμού έστω και γι’ αυτές τις λίγες ημέρες δούλεψαν ικανοποιητικά, ωστόσο για να υπάρξει θετικό πρόσημο θα πρέπει να ξανάρθουν επισκέπτες και το επόμενο διάστημα και κυρίως τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Το ενθαρρυντικό είναι ότι έχουν ξεκινήσει οι κρατήσεις, καθώς ο Νομός Ιωαννίνων αποτελεί διαχρονικά δημοφιλή χειμερινό προορισμό, ωστόσο όλα θα κριθούν από την πορεία της πανδημίας. Και δυστυχώς, η εικόνα σήμερα δεν προδιαγράφει ευοίωνο το άμεσο μέλλον, ειδικά για την περιοχή μας, η οποία βρίσκεται στο «κόκκινο»! Τα κρούσματα ακολουθούν ανοδική πορεία, ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν τηρούνται ούτε στο ελάχιστο τα μέτρα προστασίας.
Ικανοποίηση Β. Κικίλια
Την ικανοποίησή του για την κίνηση στους ορεινούς προορισμούς το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου, εξέφρασε και ο Υπουργός Τουρισμού Β. Κικίλια, μιλώντας στον ANT1.
Σύμφωνα με τον υπουργό, τα στοιχεία δείχνουν ότι πλησιάζουμε το 70% -75% της τουριστικής κίνησης του 2019.
Όπως μεταξύ άλλων ανέφερε «με κόπο και προσπάθεια, με πολλή δουλειά από όλους, αρχίζουν και κινούνται ξανά και οι χειμερινοί προορισμοί και τα 12μηνης λειτουργίας ξενοδοχεία των πόλεων, που χτυπήθηκαν κατά κύριο λόγο από την πανδημία».
Επίσης, υπογράμμισε ότι «η προσπάθειά μας έχει ως βάση της ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο. Σε αυτούς οι οποίοι μου λένε ότι δεν αντέχουμε 30 ή 40 εκατομμύρια τουρίστες, λέω ότι αντέχουμε και 40 εκατομμύρια τουρίστες και 45 ενδεχομένως και παραπάνω, σε όλες τις Περιφέρειές μας της χώρας, αρκεί να δώσουμε τη δυνατότητα στον κόσμο να μην πάει μόνο στους πολύ γνωστούς προορισμούς που όλοι γνωρίζουμε. Υπάρχουν τόσες πολλές ομορφιές, συγκριτικά πλεονεκτήματα και μοναδικές εμπειρίες στη χώρα. Για αυτό θα κάνουμε διπλή καμπάνια φέτος με τον ΕΟΤ. Μία τον χειμώνα για τους εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς και το city break, και μία νωρίς την άνοιξη για το καλοκαιρινό μας προϊόν…».
Αναφορικά με την τουριστική περίοδο σημείωσε ότι θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2022.